نکات تبلیغات اینترنتی املاک

محتوای خبر پنهان

نکات کلیدی بازاریابی و تبلیغات اینترنتی املاک و مستغلات

در سال‌های اخیر با ظهور قدرتمند استارت آپ‌های املاک و مستغلات و همچنین دسترسی و کاربری آسان آنها و صرفه جویی زمان و افزایش سرعت معاملات مردم و همچنین مشاوران املاک را به استفاده روز افزون از آنها سوق داده است. اغلب مشاوران و نمایندگان املاک و مستغلات از بازاریابی و تبلیغات آنلاین برای دستیابی به مشتریان بالقوه استفاده می‌کنند اما دلیل این موضوع چیست؟

طبق آخرین بررسی‌ها و تحقیقات بازار در سال‌های 97 و نیمه اول 98 توسط گروه تخصصی ملک بیش از 80 درصد خریداران و بیش از 55 درصد فروشندگان به منابع آنلاین املاک و مستغلات اعتماد دارند و با توجه به اینکه هم اکنون بیش از 60 درصد لیست‌های ارائه شده در فضای آنلاین کسب و کار املاک توسط مشاوران املاک ارسال و بارگذاری می‌شود، پس بازار گسترده‌ای برای آنها پیش بینی و ارزیابی می‌شود.

در این بین نباید تبلیغات مکمل شبکه‌های اجتماعی را نیز دست کم گرفت زیرا پا به پای سایر رسانه‌ها جلو می‌آیند. اما باید دقت داشت که همیشه امکان به حاشیه رفتن یک شبکه اجتماعی وجود دارد پس تمرکز فعالیت باید روی محیط وب سایت و اپلیکیشن‌ها باشد تا همیشه در دسترس بود.

در ادامه 10 استراتژی و نکته مهم و موثر بازاریابی و تبلیغات دیجیتال را به عنوان راه‌های عالی ارتباط جمعی با مخاطبان و کاربران و مصرف کنندگان خدمات بررسی شده است:

1.مخاطب هدف خود را مشخص کنید

برای دستیابی به افرادی که علاقه مند به خرید و فروش خانه و سایر املاک و مستغلات هستند باید تبلیغات خود را به نحوی هدفمند و تفکیک شده شروع کرد که پیام ویژه مستقیما به دست مشتریان بالقوه برسد. حالا این مورد چگونه امکان پذیر است؟

بله در سالیان گذشته تبلیغات به این سبک جلو می‌رفت که یک شرکت، مجموعه یا گروه محصولات باهم در یک تیزر یا بیلبورد یا بنر اینترنتی تبلیغ و یا کلیت برند با تمامی خدمات ارائه می‌شد. در این حالت تمرکز مخاطبان روی یک کلیت قرار می‌گیرد و گاهی حتی متوجه یکی از خدمات خاص نمی‌شوند.یعنی اینکه مثلا کسی که به دنبال خانه است و یا شخصی که دفتر تجاری خاصی را برای خرید یا اجاره می‌خواهد هر کدام نیاز متفاوتی از دیگری دارد.

کار دیگری که می‌توان برای دستیابی به مخاطب بازار هدف خود انجام داد این است که از خدمات ویژه سرویس‌هایی مانند اینستاگرام و گوگل استفاده شود و از طریق دسته بندی، شهر، استان، شغل و جنسیت مورد نظر تبلیغات خود را تفکیک کرد.

موقعیت مکانی: می‌توان یک کد پستی، شهر یا استان را مشخص کرد تا به خریداران و فروشندگان املاک همان منطقه دسترسی پیدا کرد. این امکان برای تبلیغات سرویس‌های کلیکی و همچنین برخی سرویس‌های پیامکی فعال است.

علایق و دسته بندی‌ها: اینستاگرام و برخی دیگر از شبکه‌های اجتماعی بر مبنای تنظیمات حساب کاربری کاربران خود می‌داند مردم به چه چیزی علاقه دارند، بنابراین در انتخاب علاقه‌ای مانند بهسازی خرید خانه یا سرمایه گذاری در املاک و مستغلات می‌تواند کمک کند تا به مشتریان مورد نظر خود دست پیدا کرد.

آمار جمعیتی: خریداران خانه، فروشندگان و اجاره دهنده را می‌توان هدف قرار داد و این امکان در استارت آپ‌های املاک و مستغلات به سادگی در دسترس خواهد بود تا تبلیغ خود را به گروه مورد نظر خود نمایش داد.

در سایت ما می‌توان با تبلیغات در بخش مورد نظر خود از بازار بالقوه و قدرتمندی استفاده کرد تا به مخاطبان و کاربران مورد نظر خود رسید.

2. کمپین تبلیغاتی خود را همیشه پیش از اجرا برنامه ریزی کنید

همیشه قبل از اجرای هر کمپین تبلیغاتی برنامه ریزی دقیق و مرحله به مرحله‌ای برای آن ایجاد کنید. منتظر فصل پرمعامله و پر رونق برای انجام تبلیغات خود نباشید، این یک اشتباه بزرگ در تفکر سنتی است و همیشه باعث سوخت شدن بخش زیادی از بودجه تبلیغاتی خواهد شد زیرا انتظار بیش از حد باعث از دست رفتن فرصت‌های بالقوه بازار می‌‌شود. اتفاقا زمانی که دیگران دست به تبلیغ نمی‌زنند باید تبلیغات خود را آغاز و این زمانی است که بخاطر فقدان تبلیغات رقبا، شما در ذهن مشتریان جای می‌گیرید.از فرصت‌های طلایی به عنوان یک برد بزرگ استفاده کنید.

3. از تصاویر با کیفیت در پست‌های خود استفاده کنید

اولین برداشت مخاطب از املاک تصاویر ثبت شده در آگهی‌ها است؛ یعنی یک عکس باکیفیت یک احساس خوشایند و یک تصویر بی کیفیت از یک ملک یک تجربه بد و احتمالا رد شدن ملک را در پی خواهد داشت. تمامی مشتریان قبل از تصمیم گیری برای کلیک کردن روی یک آگهی ابتدا به تصویر اول آن نگاه می‌کنند. پس جذاب‌ترین تصویر و توصیف کننده خانه و املاک را در ابتدای مطلب یا آگهی قرار دهید.

4. برای افزایش تعامل کاربران همیشه از فیلم استفاده کنید

آیا می‌دانید که اغلب آگهی‌ها و مطالب پربازدید جهان شامل ویدئوهای اختصاصی هستند؟ این موضوع ناخودآگاه این پیام را به مخاطب می‌دهد که ملک باارزش‌تر است و شما برای آن اهمیت خاصی قائل هستید.این فیلم می‌تواند شامل تور داخلی خانه و حتی نمایش بخشی از محله‌ای باشد که خانه یا املاک در آن قرار دارد.

5. تصاویر طبقات و جزئیات املاک به فروش بهتر کمک زیادی می‌کند

طبق آمار و تحقیقات میدانی از آگهی‌های آنلاین املاک، بیش از 55 درصد مخاطبان و خریداران بالقوه با مشاهده نقشه طبقات و پلان یک خانه درک بهتری از آن پیدا کرده و بیشتر به سمت خرید آن کشش پیدا می‌کنند. این موضوع مخصوصا برای مشاوران املاک می‌تواند یک کار رقابتی در ارسال آگهی‌ها و وجه تمایز بزرگی در ارائه خدمات باشد.

6. توضیحات جامع، اما مختصری را که گویای تمام مزایای املاک است استفاده شود

برای املاک خود توضیحات حرفه‌ای و جذابی ایجاد کنید. این کار املاک و مستغلات را از بقیه آگهی‌ها جدا می‌کند. توضیحات خود را همیشه کوتاه و جذاب تهیه کنید. هدف از این توضیحات این است که مخاطبان خود را به کلیک روی آگهی و رفتن به ادامه مطلب تشویق کنید. این موارد مهم شامل: قیمت املاک، تعداد اتاق و سرویس بهداشتی، منطقه و محله و موقعیت ملک و یک یا دو ویژگی برجسته ملک است.

7. بنرهای تبلیغاتی را به لیست املاک خود هدایت کنید

اینکه بنرهای تبلیغاتی مخاطبان را به کدام صفحه از وب سایت یا پروفایل شما هدایت کنند، نکته بسیار مهمی است. به عنوان مثال شما روی خریداران خانه و آپارتمان کار می‌کنید و آگهی و بنر شما مربوط به املاک مسکونی است، پس مطمئنا اگر مخاطب را به لیست خرید و فروش خانه که در آن موارد فیلتر شده‌اند هدایت کنید نتیجه خیلی بهتری خواهید گرفت، اما اگر آنها را به صفحه کلی جستجوی تمام املاک هدایت کنید ممکن است میزان معینی از ریزش مخاطب را تجربه کنید.

8. نظرات مشتریان خود را در وب سایت منتشر کنید تا محیط تعاملی خوبی ایجاد شود

نمایش نظرات مشتریان یک تاکتیک بسیار موثر بازاریابی برای املاک و مستغلات است. در این شیوه نظرات مشتریانی که خانه تهیه کرده‌اند در وب سایت منتشر می‌شود. شاید این یک عمل تکراری و غیر موثر باشد اما سخت در اشتباه هستید، این کار اعتماد بسیار زیادی برای سایر کاربران و افرادی که به تازگی عضو وب سایت شده‌اند ایجاد می‌کند.

9.به زمان انتشار تبلیغات خود دقت کنید همیشه مخاطب هدف شما در دسترس نیست

یکی دیگر از نکات مهم تبلیغات و بازاریابی اینترنتی زمان انتشار آگهی‌ها و مطالب است. اینکه فکر کنید چون محیط وب همیشه دایر است پس ما هم می‌توانیم در تمامی زمان‌ها مطالب خود را منتشر کنیم. این نکته 100 درصد اشتباه است.

مخاطبان برای کار املاک و مشاهده آگهی‌ها چه زمانی بیشتر پای لپ تاپ یا گوشی تلفن همراه خود می‌نشینند و در آن به گشت و گذار می‌پردازند. حتی اگر شخصی به صورت فوری هم به خانه‌ای برای اجاره یا خرید نیاز داشته باشد در ابتدای صبح و یا برخی دیگر از ساعات به سراغ آن نمی‌رود. برای انتشار آگهی املاک یکی از بازه‌های زمانی 12 تا 14 ، 17 الی 19 و 21 الی 23 مناسب است زیرا در این ساعات افراد بیشتر به سراغ گوشی و وسایل ارتباطی خود می‌روند.

اینکه یک آگهی در ساعات پایانی شب ارسال شود مطمئنا در ساعات اولیه صبح منتشر خواهد شد و بازدید کمی را تا ظهر همان روز تجربه می‌کند و در لیست آگهی‌ها به انتهای آن هدایت می‌شود اما آگهی که در ساعات ظهر منتشر می‌شود تعداد بیشتری از بازدید کننده را تجربه می‌کند و به همین ترتیب تا انتها.

10.عملکرد هر کمپین تبلیغاتی را به خوبی ارزیابی کنید تا در کمپین بعدی خطاها رفع شوند

برای دستیابی به نتایج بهتری در تبلیغات آتی خود پس از اجرای هر کمپین و اتمام آن، یک فرآیند ارزیابی را آغاز اید کرد.در کل با توجه به هزینه کل چه تعداد نفر آگهی را مشاهده کرده‌اند (این آمار در بازاریابی آنلاین و تبلیغات کلیکی قابل مشاهده است.) این تعداد در کل چه تعداد روی آگهی کلیک و چه تعداد از خدمات شما استفاده کرده‌اند. با این کار شاخص CAC در کمپین مشخص خواهد شد.

نرخ کلیک (CTR): درصد افرادی که پس از مشاهده آن بر روی تبلیغ کلیک کرده‌اند .این موضوع نیز در طراحی بنرهای تبلیغاتی بعدی و نیاز به افزایش جذابیت آن بسیار مهم خواهد بود.

هزینه هر عمل (CPA): هزینه‌ای که براساس اقدام شخص خاص انجام می‌شود. معمولاً برای اندازه گیری ROI یک تبلیغ استفاده می‌شود.

فرکانس تبلیغات: تعداد دفعاتی که تبلیغ توسط مخاطب مورد نظر مشاهده می‌شود.

موارد بالا تنها بخش کوچکی از روند ارزیابی یک کمپین تبلیغاتی املاک و مستغلات بود.

انواع روش‌های بازاریابی و تبلیغات برای مشاوران املاک

یادم است آن زمان که خودم دانشجو بودم پروسۀ پیداکردن خانۀ جدید یا تمدید قرارداد و غیره، برایم خیلی نفرت‌انگیز و وقت‌گیر و واقعاً روی مُخ بود! روزها و ساعت‌ها باید کار و زندگی‌مان را ول می‌کردیم و راه می‌افتادیم از این بنگاه به آن بنگاه و آخر شب هم دست از پا درازتر بر می‌گشتیم سر جای اولمان. این پروسه حداقل دو یا سه هفته طول می‌کشید تا بالاخره خانۀ مورد نظر را پیدا می‌کردیم و وارد مرحلۀ بعدی، یعنی سروکله زدن با صاحب‌خانه می‌شدیم و باقی داستان‌ها…

این‌ها را گفتم که بگویم: آقایان/خانم‌های عزیز مشاور املاک، چرا انقدر کار خودتان و ما را سخت می‌کنید؟ آیا می‌دانید که با راه‌اندازی یک سایت، پیج اینستاگرام و استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه هم در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌کنید، هم مشتری‌های خیلی بیشتری پیدا می‌کنید و هم کارتان راحت‌تر می‌شود؟ در این مقاله می‌خواهم دلایل این ادعا را بگویم و برنامه‌ای 5 مرحله‌ای را در اختیارتان قرار بدهم که کسب‌وکار شما را دگرگون می‌کند. (در ضمن خیلی هم وقتتان را نمی‌گیرم، سعی می‌کنم خیلی مختصر و مفید نکات مهم را بگویم.)

چرا هر بنگاه مشاور املاکی باید یک سایت داشته باشد؟

قبول دارید که الان دیگر همه‌چیز اینترنتی شده و خیلی از مردم حتی خرید میوه‌هایشان را هم با اینترنت انجام می‌دهند؟ خب پس می‌شود نتیجه گرفت الان دیگر مردم حوصلۀ چرخیدن در خیابان‌های مختلف و سر زدن به بنگاه‌ها را ندارند (البته مگر اینکه مثل من مجبور باشند!)؛

از طرف دیگر سرعت پیشرفت تکنولوژی آن‌قدر زیاد است که اگر دیر بجنبیم ممکن است اصلاً تا چند سال دیگر اثری از کسب وکار ما وجود نداشته باشد! بیل گیتس بزرگ می‌گوید: اگر کسب و کار شما در اینترنت نیست، پس به زودی از صحنۀ کسب و کار محو خواهید شد!

فایدۀ داشتن وب‌سایت برای بنگاه‌های مشاور املاک چیست؟

ایجاد یک وبسایت برای بنگاه‌های مشاور املاک مزایای زیادی دارد که در این‌جا به چند مورد مهم اشاره می‌کنم.

جستجوی راحت‌تر هم برای خودتان و هم برای مشتری

این برگه‌های کوچکی که بنگاه‌ها روی شیشه می‌چسبانند و اطلاعاتی مثل متراژ خانه، رهن، اجازه، محدوده آدرس، طبقه و واحد را روی آن می‌نویسند دیده‌اید؟ خب همین اطلاعات را به‌علاوه عکس‌های نمای داخلی و بیرونی ساختمان را می‌شود وارد سایت کرد و به جای اینکه در معرض دید چند نفری که از جلوی مغازه رد می‌شوند قرار دهیم، در معرض دید صدها هزار یا حتی چند میلیون مخاطبِ به‌دنبالِ خانه بگذاریم! دیگر لازم نیست که یک دفتر قطور بردارید و اطلاعات املاک را داخل آن بنویسید، به‌راحتی و با چند لیک همه‌چیز را وارد سایتتان کنید!

این کار علاوه‌بر اینکه کار شما را راحت‌تر می‌کند و مخاطبان زیادی را هم جذب می‌کند، به کاربران هم کمک می‌کند که بدون مراجعۀ پی در پی به بنگاه، در خانۀ خودشان زیرِ کولر لم بدهند، سایت شما را باز کنند و هرچه را که به دنبال آن هستند جستجو و پیدا کنند.

قرار دادن امکان ثبت مورد اجاره یا فروش برای صاحبان املاک

شما می‌توانید بخشی را در سایتتان به فروشندگان یا اجاره‌دهندگان املاک اختصاص دهید تا بتوانند مشخصات و قیمت ملکشان را در سایت شما ثبت کنند و با نظارت شما آن را اجاره داده یا بفروشند؛ در آخر هم شما حق کمیسیون خودتان را دریافت می‌کنید.

جلب اعتماد مخاطبان

بعضی‌ها می‌گویند که تا نرم‌افزارهایی مثل دیوار و شیپور هستند چه نیازی به سایت داریم؟ خب در جواب این عزیزان باید بگویم که اعتماد به یک سایت معتبر که توسط یک بنگاه مشاور املاک با سند و مدرک مدیریت می‌شود کجا و اعتماد به اپلیکیشینی که مشخص نیست طرفی که آگهی را در آن منتشر کرده، کلاه‌بردار است یا آدم حسابی کجا؟ قطعاً اعتماد مردم به مورد اول بیشتر است و خب نتیجۀ اعتماد هم که مشخص است!

استفاده از تبلیغات گوگل (Google Adwords)

در تصویر بالا نمونه‌ای از تبلیغات گوگل را مشاهده می‌کنید و احتمالاً خودتان بارها در اینترنت با چنین تبلیغاتی روبرو شده‌اید. روش کار این تبلیغات که به آن‌ها گوگل ادز هم می‌گویند، به این صورت است که شما مقداری پول به گوگل می‌دهید تا ترتیبی دهد تا مخاطبانی که یک سری کلمات کلیدی نزدیک به کسب و کار شما را جستجو می‌کنند، در همان نتایج اولیه وبسایت شما را ببینند و وارد آن شوند.

این تبلیغات تاثیر فوق‌العاده‌ای روی افزایش ورودی‌های سایتتان دارند و پیشنهاد من این است که برای اینکه با تمام جوانب آن آشنا شوید مقالۀ «تبلیغات گوگل چیست؟» را بخوانید.

معرفی راحت‌ترین روش ساخت سایت

یک سری از دوستان املاکی هم هستند که معتقند راه‌اندازی سایت و مدیریت آن کار سخت و پیچیده‌ای است، من فکر می‌کنم اگر پیشنهاد فوق‌العاده‌ای را که برایتان دارم امتحان کنید، دیگر این حرف‌ها را نمی‌زنید! چه پیشنهادی

با ما می‌توانید با هزینه‌ای بسیار مقرون‌به‌صرفه و در زمانی کمتر از یک ساعت یک سایت یا فروشگاه اینترنتی برای خودتان راه‌اندازی کنید. کارکردن با سایت طراحی شده توسط متخصصین ما نیازی به دانش برنامه‌نویسی و مهارت‌های تخصصی ندارد و پشتیبانی آن به‌صورت شبانه‌روزی آماده راهنمایی و پاسخگویی است.

فعالیت در شبکه‌های اجتماعی چه خیری به مشاورین املاک می‌رساند؟

خود شما چقدر در شبکه‌های اجتماعی -به‌خصوص اینستاگرام- فعالیت می‌کنید؟ به جز صفحات دوستان و آشنایان، چندتا از صفحات برندها و کسب‌وکارهای مختلف را دنبال می‌کنید؟ بد نیست بدانید که اینستاگزام پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در بین ایرانیان است و حدود 40 میلیون کاربر ایرانی در آن عضو هستند؛ پس شما هم می‌توانید از این ظرفیت فوق‌العاده استفاده کنید و بیشتر دیده شوید. برای شروع فعالیت در اینستاگرام مراحل زیر را دنبال کنید:

بازاریابی پیامکی برای بنگاه مشاور املاک

حالا برگردیم سراغ بحث شیرین بازاریابی پیامکی برای بنگاه‌های مشاور املاک. در اینجا می‌خواهم یک برنامۀ 5 مرحله‌ای را به شما پیشنهاد کنم که هم کارایی سایتتان را افزایش می‌دهد و هم در جذب مشتری و تعامل با او کمک زیادی به شما می‌کند.

مرحلۀ اول: وب‌سرویس سامانه پیامکی را به سایتتان متصل کنید

وب‌سرویس سامانه پیامکی یکی از قابلیت‌های سامانه ‌پیامک است. با اتصال وب‌سرویس به سایتتان دیگر نیازی به ورود به سامانه ندارید و با یک برنامه‌ریزی ساده می‌توانید کارهایی مانند تایید حساب کاربران، برگزاری نظرسنجی، مسابقه، قرعه‌کشی، اطلاع‌رسانی و … را انجام دهید.

فایده وب‌سرویس چیست؟ مهم‌ترین فایدۀ وب‌سرویس این است که با استفاده از آن می‌توانید مشتریان ویژۀ خود را پیدا کنید. می‌پرسید چطور؟ برای مثال کاربری که وارد سایت شما و به دنبال اجارۀ یک خانه ویلایی است با ثبت‌نام در سایت یا عضویت در خبرنامه، شماره تلفن خودش را در اختیار شما قرار می‌دهد. با جمع‌آوری این شماره‌تلفن‌ها شما لیست ویژه‌ای دارید که عضو خبرنامۀ پیامکی شده‌اند و می‌توانند مشتریان آینده شما باشند.

برای این‌که با فوت‌وفن‌های خبرنامۀ پیامکی و استفاده از ظرفیت شگفت‌انگیز آن آشنا شوید، حتماً مقالۀ «چگونه با بازاریابی پیامکی مشتریان خود را درگیر نگه داریم؟» را بخوانید.

مرحلۀ دوم: استفاده از پیامپ برای اطلاع‌رسانی

پیامپ از دیگر امکانات سامانۀ ‌پیامک است که با استفاده از آن می‌توانید از روی نقشه به ساکنین یک منطقۀ خاص پیامک ارسال کنید و از این طریق مشتری‌های جدیدی را جذب کنید. برای شروع بهتر است که لینک وب‌سایت‌تان را در پیامک قرار دهید و از مخاطبان بخواهید که برای مشاهدۀ موارد اکازیون یا خاص وارد وب‌سایت‌تان شوند. البته درصد ورود افراد به سایتتان تا حد زیادی به نحوۀ نگارش متن پیامک هم بستگی دارد. برای اینکه با نحوۀ نگارش متن‌های جذاب پیامکی آشنا شوید سری به مقالۀ «راهنمای نوشتن بهترین متن‌های تبلیغاتی برای پیامک‌» بزنید.

مرحلۀ سوم: دسته‌بندی مخاطبان در دفترچه تلفن سامانه پیامکی

در بحث تبلیغات یکی از نکاتی که خیلی حائز اهمیت است، نمایش‌دادن تبلیغ در جای درست خودش است. یعنی چه؟ یعنی مثلاً فرستادن تبلیغِ یک خانۀ ویلایی برای یک دانشجو هیچ فایده‌ای ندارد. پس شماره تلفن مخاطبان اینترنتی و مشتریان حضوری خود را در دفترچه تلفن سامانه پیامکی دسته‌بندی کنید و برای هر گروه پیام مناسب خودشان را ارسال کنید. این دسته‌بندی می‌تواند به شکل زیر باشد:

مرحلۀ چهارم: ارسال اطلاعات مورد نیاز برای هر دسته

با دسته‌بندی که در مرحلۀ قبل انجام دادید، الان می‌توانید اطلاعات مناسب هر گروه را با پیام کوتاه برایشان ارسال کنید. این کار خصوصاً در اوایل تابستان یا پاییز که فصل اجارۀ خانه است خیلی جواب می‌دهد. این اطلاعات می‌تواند اخبار فروش ویژه، یک مورد خاص و یا دعوت به وب‌سایت برای مشاهده تمام کیس‌های جدید باشد.

مرحلۀ پنجم: یادآوری برخی موارد به مشتری

از طریق سامانه پیامکی می‌توانید قرار ملاقات‌ها و یک سری رویدادها را به مشتری یادآوری کنید؛ مثلاً به مشتریانی که پایان قراردادشان نزدیک است، پیام کوتاهی ارسال کنید و ضمن یادآوری این موضوع پیشنهادات ویژه‌ای (مثل یک خانۀ جدید با شرایط مناسب) را هم ارائه کنید.

جمع‌بندی

شک ندارم که با اجرایی‌کردن نکات گفته شده در این مقاله خیلی زود می‌توانید به عنوان یک برند به‌روز و مفید در بین مردم جا بیفتید و اعتماد آن‌ها را جلب کنید. این کار هم باعث جذب مشتری‌های جدید می‌شود و هم مشتریان قدیمی شما را راضی نگه می‌دارد. اگر می‌خواهید با انواع پنل‌های ما آشنا شوید و از هزینه ارسال اس‌ام‌اس سر دربیاورید، بفرمایید نگاهی به صفحه تعرفه‌ها بیندازید و پنل مناسب کسب‌وکارتان را انتخاب کنید.

در آخر چنانچه پیشنهاد و نظری هم دارید، مشتاق شنیدن آن‌ها هستم و از آن‌ها در مقاله استفاده می‌کنم. اگر نیاز به مشاوره بیشتر دارید با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر ویدئوی بهترین تبلیغات برای املاک را تماشا کنید.

منبع : تسمینو

خروج از نسخه موبایل