انواع وایرهای ویپ و نحوه‌‌ی استفاده از آنها

باتری ویپ ها بطور کلی تفاوت چندانی با باتری های رایج که از آنها استفاده می کنیم، ندارد. ماده شیمیایی تشکیل دهنده باتری های ویپ لیتیوم و دارای طرح ها  و اندازه های مختلفی هستند. می توان گفت تنها تفاوتی که باتری های ویپ نسبت به سایر ویپ ها دارند، تفاوت در ساختار یون لیتیوم این باتری ها هستند. باتری های ویپ از نظر کارایی و اندازه قدرت از انواع زیادی برخوردار هستند و این ویژگی سبب می شود تا شما بتوانید بنا به سلیقۀ شخصی خود دستگاه ویپ خود را تنظیم و یا به عبارت دیگر شخصی سازی کنید. این موضوع ممکن است برای کسانی که تازه از دستگاه های ویپ استفاده می کنند دچار مشکل یا شاید هم خطر بشوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید لوازم جانبی ویپ و قیمت و خرید سالت اورجینال با تیم ما تماس بگیرید. ما با ارائه مشاوره حرفه‌ای و راهنمایی دقیق، اطمینان می‌دهیم که انتخاب مناسبی برای خود خواهید داشت و از خدمات ما رضایت کامل خواهید برد.

هنگام خرید باتری برای ویپ خود اطلاعات لازم و کافی را کسب کنید

معمولاً دستگاه خالی از باتری هستند و باید آنها را بطور جداگانه خریداری نمایید. توجه داشته باشید که حتماً تحقیق شده اقدام به این کار بکنید. استفاده از باتری اصلی و دارای توان بالا امکان ویپینگ را برای شما راحت تر و دوام بیشتری خواهد داشت.

حتماً از شارژر با کیفیت بالا استفاده کنید

یک شارژر خوب و هوشمند قادر خواهد بود امنیت بیشتری برای باتری شما فراهم آورد و از عمر باتری شما آهسته تر کاسته شده و با استفاده از شارژرهای فست شارژ و دارای صفحۀ نمایش (که اطلاعات مربوط به میزان شارژ شما را در اختیارتان قرار می دهد) می توانید از باتری خود محافظت کنید.

مراقب باشید که باتری در چه محیطی قرار دارد

سعی کنید باتری خود را در محیط هایی با دمای متعادل مورد استفاده قرار دهید. استفاده از باتری در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم، امکان دارد به باتری شما آسیب جدی برساند.

گرما دهنده ویپ (لوازم جانبی ویپ)

مخزن یا تانک های دستگاه های ویپ برای نگهداری مایع ویپ استفاده میشود و باتری وظیفه‌ی تأمین انرژی گرما دهنده را بر عهده دارد.

استفاده از ویپ ( لوازم یدکی ویپ )

حتما سعی داشته باشید از فروشگاه های ویپ اقدام به خرید ویپ نمایید تا از برند و اصل بودن دستگاه مطمئن باشید. فزوشگاه های غیر معتبر بسیاری وجود دارند که با فروش محصولات تقلبی فقط به فکر سود خود هستند. استفاده از این ویپ ها نه تنها مزیت نخواهد داشت، بلکه مضراتی را به دنبال می تواند داشته باشد.

پیشنهاد میکنیم اگر سیگاری نیستید، به هیچ وجه از ویپ استفاده نکنید و سمت آن نروید. چرا که نیکوتین حاصل از مصرف اعتیادآور می باشد و ریه شما دچار آسیب دیدگی می شود. اجازه ندهید باتری دستگاهتان صفر بشود. معمولا قبل از اتمام کامل شارژ باتری به شارژ کردن آن اقدام نمایید. تجهیزات ویپ برای مصرف دستگاه برنامه ریزی داشته باشید و از افراط در استفاده از ویپ جداً خودداری کنید.

نکات مهم هنگام خرید ویپ ( لوازم یدکی ویپ )

هدفی که از دارید را مشخص کنید. اگر خیلی وابستگی زیادی به نکوتین ندارید یا فقط از قلیان استفاده می کنید، حتما اقدام به خرید ویپ نمایید. اگر تنها بدنبال جایگزینی مناسب برای سیگار می باشید، لزومی ندارد این کار را انجام دهید و چنانچه قصد دارید هم از جویس های نیکوتین سالت و هم از جویس های کم نیکوتین استفاده نمایید، دستگاه های ویپ پاد را خریداری نمایید.

هنگام خرید ویپ به مشخصات آن دقت کنید و در صورتی که از باتری داخلی استفاده می نمایید، نیازی به خرید باتری مجزا نمی باشد

توصیه می کنیم حتام قبل از خرید ویپ و دیگر محصولات آن با مشاوران ویپ دایموند  از طریق واتساپ با تماس تلفنی ارتباط داشته باشید.

خرید تجهیزات ویپ (لوازم یدکی ویپ | لوازم جانبی)

جهت خرید اتومایزر ویپ یا کارتریج یا باتری ویپ و دیگر تجهیزات جانبی ویپ، باید نوع دستگاه ویپ خود را مدنر داشته باشید. این تجهیزات هم از سوی شرکت‌های گوناگونی تولید می‌شوند و هر یک دارای ابعاد، جنس و حجم مخزن ویپ گوناگونی می‌باشند. از این رو بایستی به مشخصات ویپ خود توجه داشته باشیم و از اتومایزر یا کارتریج مناسب برای دستگاه خود استفاده کنیم.

شما عزیزان این امکان را دارید که تمامی لوازم جانبی و تجهیزات ویپ را با بالاترین کیفیت ویپ از طریق فروشگاه آنلاین ویپ دایموند خریداری نمایید. در فروشگاه ویپ دایموند به غیر از انواع دستگاه‌های ویپ و جویس‌ ویپ‌ها، قطعات دیگر مانند کویل، کارتریج و اتومایزر نیز موجود هستند.

این تجهیزات ویپ (لوازم جانبی ویپ) اصالت کالا دارند و با ضمانت کیفیت در محل تحویل داده می‌شوند. چنانچه در خرید کویل ویپ، کارتریج ویپ و اتومایزر ویپ سوالات و راهنمایی‌های بیشتری احتیاج داشتید، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

‎خرید لوازم جانبی ویپ

دستگاه ویپ بدون نیکوتین را برای افرادی مناسب می‌باشد که رفته رفته مقدار مصرف نیکوتین خود را کاهش می دهند. اگر می خواهید ویپ بدون نیکوتین را لااقل برای یک مرتبه هم که شده آزمایش کنید و اگر تا حالا سیگار مصرف نکرده‌اید، اصلاً این کار را نکنید.

محققان آمریکایی هنوز به نتیجه‌ی مطلوبی دست نیافته‌اند ولی چیزی که واضح است این است که ریه‌های شما حتماً عملکرد بهتری را بدون دود دارند. برای ویپینگ، فقط خود ویپ کفایت نمی‌کند؛ باید در علاوه بر خرید ویپ سیستم‌ها، از لوازم جانبی ویپ ( لوازم یدکی ویپ ) لازم نیز بهره بگیرید. تجهیزات ویپ و پاد شامل لوازمی مانند کویل، کارتریج، اتومایزر، باتری و … می‌شود. هر یک از این قطعات وظایفی دارند و وجود هر کدام در دستگاه ویپ الزامی می‌باشد. به همین دلیل اگر ویپ دچار خرابی و ایراد بشود، بایستی سریعا نسبت به تعویض قطعه اقدام نمود.

لازم به ذکر است که قطعه جایگزین باید با توجه به نوع ویپ و مانند قطعه قبلی باشد تا دستگاه ویپ عملکرد خوبی داشته باشد.

علاوه بر این، وابستگی‌های روحی نیز می‌تواند تاثیرات منفی خود را بگذارد. شاید با استفاده از ایجوس‌های 0 میلی گرمی به دستگاه ویپ اعتیاد پیدا نکنید، اما ممکن است وابستگی روحی به آن ایجاد شود. عدم داشتن پول کافی برای خرید ایجوس یا دستگاه ویپ و لوازم جانبی آن نیز یکی دیگر از مشکلات کسانی است که دستگاه ویپ را فقط برای تفریح انتخاب کرده‌اند.

بنابراین، بار دیگر می‌گوییم در صورتی که قبلا سیگاری نبوده‌اید، هرگز دستگاه ویپ را امتحان کنید. دستگاه ویپ برای کسانی ساخته شده که تصمیم محکمی را برای ترک سیگار دارند تا بتوانند به مرور زمان مقدار مصرف نیکوتین را به صفر برسانند.

خرید تجهیزات ویپ

تمامی لوازم یدکی ویپ را می‌توان در فروشگاه ویپ دایموند یافته و نسبت به خرید لوازم جانبی ویپ اقدام نمود. در فروشگاه دایموند ویپ شاپ بغیر از انواع ویپ‌ها در برندها و مشخصات متفاوت و همچنین جویس ویپ‌ها، قطعات بسیاری مانند کویل، کارتریج و اتومایزر ویپ قابل خریداری می‌باشند. تجهیزات ویپ دارای ضمانت اصالت محصول می‌باشند و ضمن ضمانت کیفیت محصول به مشتریان تحویل داده می‌شود. چنانچه در خرید کویل ویپ، کارتریج و اتومایزر به راهنمایی‌های بیشتری نیاز داشتید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

همانطور که گفته شد عمل ویپینگ تنها مربوط به خود دستگاه نمی‌باشد و در کنار آن باید چند وقت یکبار نسیبت به خرید و تعویض لوازم جانبی ویپ اقدام کنید تا عملکرد مطلوبی از دستگاه ویپ خود دریافت کنید. این لوازم جانبی شامل باتری ویپ، مویل ویپ، کارتریج ویپ، اتومایزر ویپ و … می‌باشد. هر یک از این لوازم جانبی ویپ وظایف دارند که بر عملکرد دیگر قطعات تاثیر زیادی خواهند گذاشت. از این رو خرابی لوازم جانبی ویپ را نمی‌توان نادیده گرفت و هر چه زودتر با مشابه آن را جایگزین نمود. لازم به ذکر است که قطعه جدید با نوع دستگاه متناسب بوده تا بتواند عملکرد مطلوبی داشته باشد.

کلام آخر

در انتخاب لوازم یدکی ویپ، باید به اعتبار و کیفیت برند‌ها و تامین‌کنندگان توجه کنیم. بهتر است از محصولات معتبر و با تأییدیه‌های کیفیت استفاده کنیم تا از عملکرد بهتر و طول عمر بیشتر لوازم جانبی ویپ مطمئن شویم.

در صورتی که نیاز به خرید لوازم جانبی ویپ دارید، ما با تیم مجرب و متخصص خود آماده‌ایم تا شما را در انتخاب و تهیه بهترین قطعات یدکی ویپ همراهی کنیم. با ما در ارتباط باشید و به راحتی لوازم یدکی ویپ مورد نیاز خود را تهیه کنید.

خروج از نسخه موبایل