بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی برای پوست چرب و جوشدار

یکی از سخت ترین و حساس ترین خریدهای لوازم آرایشی و بهداشتی برای افرادی که پوست چرب و مستعد جوش دارند ، انتخاب یک کرم ضد آفتاب فاقد چربی است که بتواند علاوه بر محافظت بالا در برابر اشعه های مضر خورشید . برای پوست چرب که چنین خصوصیاتی داشته باشد کمی دشوار است اما امروز مجله مهتاطب به شما 5 ضد افتاب که  جز بهترین کرم های ضد آفتاب پوست چرب هستند معرفی می کند و از طریق جدول مقایسه ای مزایا و معایب آنها را به شما بیان می کند .در انتهای مقاله نیز علاوه بر نقد و بررسی جداگانه ی این کرمهای ضد افتاب پوست چرب و جوشدار یکسری اطلاعات کلی در مورد اصطلاحات کرم های ضد آفتاب برای شما جمع بندی کرده است که می تواند اطلاعات شما را در زمینه کرمهای ضد آفتاب بالا ببرد.

اهمیت انتخاب بهترین ضد آفتاب مخصوص پوست چرب

حتی اگر فردی هستید که زیاد به مراقبت از پوست اعتقاد ندارید، باز هم باید بدانید که استفاده از کرم ضد آفتاب چقدر اهمیت دارد. تمامی متخصصان پوست به اهمیت استفاده از کرم ضد آفتاب اذعان دارند. با این حال، هدف این مقاله این نیست که مزایای شناخته شده ضد آفتاب را بازگو کنیم؛ بلکه برای کسانی است که پوست چرب دارند و فکر می کنند با استفاده از کرم ضد آفتاب spf30 ویتابلا روغن بیشتری را روی پوست خود جذب می کنند. اگر این تصوری است که برخی از شما دارید، پس مایلیم فوراً این باور را از بین ببریم. کرم‌های ضد آفتابی که برای پوست‌های چرب مناسب هستند، پوست شما را چرب‌تر از قبل نمی‌کنند و همچنین باعث ایجاد جوش‌ها نمی‌شوند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای یافتن کرم چرب خود تلاش کنید. یک کرم ضد آفتاب مناسب که برای پوست‌های چرب مناسب باشد، چربی بیشتری را روی پوست فرد وارد نمی‌کند و همچنین باعث ایجاد جوش‌ها نمی‌شود. برای آشنایی بیشتر با بهترین کرم های ضد آفتاب برای پوست های چرب، ادامه مطلب را بخوانید. بهترین کرم ضد آفتاب پوست چرب و جوشدار ضدآفتاب های پرطرفدار و مرغوبی که بر اساس نظرات مصرف کنندگان در فضای مجازی و داروخانه مهتاطب به شما معرفی می گردند شامل :

اهمیت استفاده از کرم ضد آفتاب برای محافظت از پوست چیست؟ مواد موجود در این کرم می‌تواند نور ماورابنفش را به خود جذب‌کرده و موجب بازتابش و پخش اشعه UV شود. این کرم مانع از برخورد امواج نور خورشید با پوست می‌شود و درنتیجه فرد دچار افتادگی پوست، پیری زودرس یا دیگر بیماری‌های پوستی نخواهد شد. اگر قصد داشته باشید، باید حتما از یک ضدآفتاب مناسب استفاده کنید. کرم دست و صورت مخصوص پوست خشک ویتابلا در سایت موجود است .

کرم ضد آفتاب ایرانی بهتر است یا خارجی؟

در هنگام بسیاری از افراد بر این باورند که کیفیت کرم‌های ضد آفتاب خارجی بهتر از نمونه‌های ایرانی است. اما این یک دیدگاه بدبینانه نسبت به کرم‌های ضد آفتاب داخلی است؛ محافظت برخی از این کرم‌های ضد آفتاب ایرانی در مقابل خورشید، به‌مراتب بیشتر از نمونه‌های خارجی است. لازم است بدانید که ترکیبات این نوع از کرم‌ها متناسب با شرایط آب و هوایی ایران بوده و حاوی مواد موثر بیشتری است. در داخل جعبه کرم‌های ضد آفتاب ایرانی یک بروشور فارسی برای اطلاع‌رسانی به مصرف‌کننده وجود دارد.

این بروشور حاوی اطلاعاتی درباره میزان فیلتر‌های شیمیایی و فیزیکی موجود در ترکیبات آن کرم ضد آفتاب است. این یکی از مزایای استفاده از کرم ضد آفتاب ایرانی در مقایسه با نمونه‌های خارجی است. ویژگی‌های بهترین ضد آفتاب ایرانی چیست؟ دیگر نوبت به معرفی فاکتور‌های انتخاب  بهترین ضدآفتاب ایرانی می‌رسد زیرا هر کرم ضد آفتابی مناسب پوست شما نیست و باید در هنگام خرید، چندین نکته را در نظر بگیرید؛ در این رابطه در مطلب بیشتر گفته‌ایم. اولین نکته، انتخاب کرم ضد آفتاب بر اساس نوع پوست است؛ زیرا انواع مختلفی از کرم ضد آفتاب ایرانی برای پوست جوش دار، چرب، خشک و یا معمولی وجود دارد. میزان SPF مناسب برای کرم ضد آفتاب چقدر است؟

میزان SPF بهترین ضد آفتاب ایرانی باید بین ۲۵ تا ۳۰ باشد تا بتواند به خوبی از پوست صورت یا بدن شما در مقابل اشعه‌های خطرناک خورشید محافظت کند. البته فراموش نکنید که برای تاثیرگذاری بیشتر، باید ۲۰ تا ۳۰ دقیقه قبل از قرار گرفتن جلوی نور خورشید از کرم ضد آفتاب روی پوست استفاده کنید. مدت زمان تمدید هم بستگی به میزان تعریق و قرار‌گیری در معرض نور خورشید دارد.

مشورت با متخصص پوست علاوه‌بر موارد اشاره شده، معیار‌های دیگری را نیز باید هنگام خرید کرم ضد آفتاب در نظر گرفت. میزان خشکی یا چربی پوست، حساسیت پوستی، در نظر گرفتن سن و قیمت کرم ضد آفتاب جزئی از این معیار‌های مهم هستند. اگر تشخیص نوع پوست برای شما سخت است، بهتر است که به یک یا دیگر شهرهای ایران مراجعه کنید؛ شاید بهترین مارک ضد آفتاب از نظر پزشکان با انتخاب شخصی شما فرق داشته باشد. حتی می‌توانید از پزشک خود سوال کنید که در میان کرم‌های ضد آفتاب ایرانی چه برندی را پیشنهاد می‌دهد که با پوست شما سازگاری داشته باشد.

کدام ضد آفتاب ایرانی برای پوست چرب را انتخاب کنیم؟

مهم ترین نکته جهت خرید یک ضد آفتاب خوب ایرانی برای پوست چرب انتخاب محصولی با ویژگی Oil free (فاقد چربی) است. وجود ترکیبات آبرسان، ضد چروک و آنتی اکسیدان و بافتی سبک نیز از دیگر ویژگی های یک محصول ایده آل برای این گروه پوستی است. محصولات معرفی شده در این مقاله با توجه به ویژگی های فوق گزینش شده اند. با اطمینان خاطر می توانید هر یک از آنها را به عنوان بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی برای پوست چرب انتخاب کنید. علاقمندان به خرید این گروه از محصولات مراقبتی پوست می توانند به فروشگاه  مراجعه کرده و ضد آفتابی مناسب پوست خود با کیفیت بالا تهیه نمایند.

خروج از نسخه موبایل