مدارک اجاره خودرو در دبی

محتوای خبر پنهان
1 صفر تا صد اجاره خودرو در دبی

صفر تا صد اجاره خودرو در دبی

گواهینامه رانندگی بین‌المللی جهت اجاره خودرو در دبی

گواهینامه بین‌المللی رانندگی ( IDP = International Driving Permit ) سندی به شکل کارت یا دفترچه و یا ترکیبی از این دو است که دارای اعتبار یک یا سه ساله می باشد و توسط مراجع ذی صلاح کشورهای مختلف صادر می گردد. به موجب این مدرک، شخص دارنده، حق رانندگی با وسایل نقلیه موتوری را در کشوری غیر از وطنش، پیدا می کند و می تواند با وسیله ی نقلیه خود سفر کند. اين گواهينامه علاوه بر زبان فارسي به ۷ زبان بين‌المللي از جمله انگليسي، فرانسوي، روسي، عربي، آلماني، اسپانیایی و چینی نیز ترجمه می گردد و قابلیت استفاده در بسیاری از کشورهای جهان را دارد. گواهینامه رانندگی بین‌المللی نمی تواند نقش یک گواهینامه رانندگی را در کشور محل سکونتتان ایفا کند و تنها زمانی می توانید نسبت به دریافت آن اقدام کنید که گواهینامه رانندگی ملی را دریافت کرده باشید. به عبارت دیگر این سند بین المللی تنها زمانی معتبر است که همراه با اصل گواهینامه صادره از کشور مرجع باشد.

مدارک لازم برای دریافت گواهینامه رانندگی بین المللی:

  1. اصل گواهینامه رانندگی معتبر جمهوری اسلامی ایران با اعتبار حداقل یک ماه و سه روز، برای گواهینامه بین المللی رانندگی یک ساله و اعتبار حداقل سه سال برای دریافت گواهینامه رانندگی بین المللی سه ساله
  2. یک قطعه عکس تمام رخ ۴*۳ (با حجاب اسلامی برای بانوان)
  3. گواهینامه بین المللی قبلی (در صورت معتبر بودن)
  4. اصل یا تصویر صفحه اول گذرنامه
  5. تکمیل فرم درخواست
  6. مبلغ حدود 200 هزار تومان بابت هر جلد گواهینامه رانندگی بین‌المللی یک ساله

روش های دریافت گواهینامه رانندگی بین المللی:

مراجعه به یکی از نمایندگی های کانون جهانگردی و اتومبیل رانی جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور

۳از طریق اینترنت

برای ثبت درخواست صدور گواهینامه رانندگی بین‌المللی در داخل کشور به صورت اینترنتی، کلیک کنید. در این روش، فقط گواهینامه رانندگی بین المللی یک ساله قابل دریافت است و در لحظه ثبت درخواست، باید حداقل یک ماه و ده روز از اعتبار گواهینامه رانندگی ملی باقی مانده باشد. ظرف مدت یک هفته پس از ارسال مدارک توسط پست به کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، می توانید گواهینامه ی خود را دریافت کنید.

مدارک مورد نیاز اجاره خودرو در دبی

هزینه ودیعه برای اجاره خودرو در دبی

نحوه دریافت و بازگرداندن خودرو در دبی

هزینه های جانبی رنت ماشین در دبی

اجاره ی خودرو به همراه راننده در دبی

بیمه ی خوردو

ساعات کاری شرکت جهت تحویل خودرو

شرایط و ضوابط اجاره ی خودرو در دبی

پارکینگ در دبی

در بيشتر نواحی دبی پارکينگ تعبیه شده است و مردم به ندرت در گرمای شدید تابستان فاصله زيادی را طی می نمایند. تمام مناطق در دبی شامل ۳ دسته بندی اصلی تجاری، غیر تجاری و منطقه مخصوص می باشد. شما می توانید به راحتی بدون احتیاج به رجیستر کردن از این سرویس استفاده کنید، کافیست بعد از پارک کردن ماشین خود پیامی برای ۷۲۷۵ بفرستید، سپس پیامی حاوی اطلاعات پارکینگ برای شما ارسال خواهد شد.

منطقه تجاری

  1. منطقه A شامل تمام پارکینگ های اطراف جاده که در منطقه تجاری می باشد. کارت پارکینگ های نوع A تا زمان انقضا کارت خود می توانند از تمام پارکینگ های نوع B،C و D استفاده کنند. هزینه پارکینگ: مبلغ ۴ درهم برای هر ساعت، ۸ درهم برای ۲ ساعت، ۱۲ درهم برای ۳ ساعت، ۱۶ درهم برای ۴ ساعت و همچنین مبلغ ۲ درهم برای نیم ساعت زمان : ۸ صبح الی ۱۰ شب
  2. منطقه B شامل تمام پارکینگ ها که در منطقه تجاری می باشد. کارت پارکینگ های نوع B تا زمان انقضا کارت خود می توانند از تمام پارینگ های نوع C و D استفاده کنند. هزینه پارکینگ: مبلغ ۳ درهم برای هر ساعت، ۶ درهم برای ۲ ساعت، ۸ درهم برای ۳ ساعت، ۱۲ درهم برای ۴ ساعت، ۱۵ درهم برای ۵ ساعت و ۲۰ درهم برای یک روز زمان : ۸ صبح الی ۱۰ شب

منطقه غیر تجاری

  1. منطقه C شامل تمام پارکینگ های اطراف جاده در منطقه غیر تجاری و هم چنین تابلوهایی برای مشخص کردن این منطقه تعبیه شده است. هزینه پارکینگ: مبلغ ۲ درهم برای یک ساعت، ۵ درهم برای ۲ ساعت، ۸ درهم برای ۳ ساعت و ۱۱ درهم برای ۴ ساعت زمان: ۸ صبح الی ۱۰ شب
  2. منطقه D شامل تمام پارکینگ های اطراف جاده در منطقه غیر تجاری و هم چنین تابلوهایی برای مشخص کردن این منطقه تعبیه شده است. هزینه پارکینگ: مبلغ ۲ درهم برای یک ساعت، ۵ درهم برای ۲ ساعت، ۸ درهم برای ۳ ساعت و ۱۰ درهم برای ۱ روز زمان: ۸ صبح الی ۱۰ شب

منطقه مخصوص

  1. منطقه E شامل پارکینگ های مخصوص Deira Fish Market می باشد. که هم اکنون به نام Waterfront Market می باشد که پارکینگ های زیر زمین آن رایگان و پارکینگ های عمومی آن پولی می باشد.
  2. منطقه G شامل پارکینگ ها در Downtown Dubai زمان: ۸ صبح الی ۱۰ شب

پارکینگ مراکز تفریحی

پارکینگ امارات مال

پارکینگ دبی مال با داشتن ۱۴۰۰ فضای خالی، دارای دو نوع پارکینگ متفاوت می باشد.

پارکینگ ابن بطوطه

این مرکز خرید دارای ۱۱ پارکینگ رایگان می باشد.

پارکینگ سیتی سنتر دیره

۳ ساعت اول این مرکز خرید رایگان می باشد و به ازای هر ساعت که به آن اضافه خواهد شد ۲۰ درهم به آن اضافه خواهد شد. همچنین در تعطیلات و جمعه ها از ساعت ۶ صبح الی ۲ شب رایگان می باشد.

پارکینگ اوت لت مال

پارکینگ های این مرکز خرید رایگان می باشند.

پارکینگ وایلد وادی

پارکینگ این پارک آبی رایگان می باشند.

کارت پارکینگ

پارکینگ های کنار جاده: ۱۴۰۰ درهم برای سه ماه، ۲۵۰۰ درهم برای ۶ ماه و ۴۵۰۰ درهم برای یک سال پارکینگ های داخل شهر: ۷۰۰ درهم برای سه ماه، ۱۳۰۰ درهم برای ۶ ماه و ۲۵۰۰ درهم برای یک سال نکته : نول کارت ها، کارت های هوشمندی هستند که می توانید از آن برای انواع وسایل نقلیه از قبیل مترو، اتوبوس، اتوبوس آبی، ترام در دبی استفاده کنید. همچنین برای پرداخت هزینه پارکینگ ها نیز استفاده می شود.

پارکینگ زنان در دبی

شهرداری دبی تعدادی از پارکینگ های عمومی در سطح شهر دبی را به زنان اختصاص داد. براساس گزارش رسانه های امارات، پارکینگ زنان در دبی با رنگ‌ های مخصوص و علامت گذاری شده هستند که فقط باید زنان خودرو خود را پارک کنند در غیر اینصورت افراد خاطی جریمه خواهند شد. همچینین اپلیکیشن Dubai Parking به رانندگان برای ارسال درخواست پارکینگ، یافتن نزدیک ترین منطقه برای پارکینگ، برنامه ریزی ساعتی برای پارکینگ و … کمک می کند. برای دانلود این اپلیکیش از گوگل استور، به این مراجعه کنید.

قوانین و جرایم رانندگی در دبی

قوانین سرعت مجاز در دبی

تابلو سرعت مجاز خودرو ها در تمامی خیابان های دبی نصب شده و مشخص است، سرعت مجاز در خیابان های اغلب بین ۶۰ الی ۸۰ کیلومتر در ساعت است و در مناطق مسکونی سرعت مجاز ۴۰ کیلومتر است. در کنار ساختمان ها و پارکینگ ها سرعت مجاز ۲۵ کیلومتر بر ساعت است. البته سرعت مجاز بسته به خیابان و نوع محوطه متفاوت است، در اتوبان ها حداکثر سرعت مجاز بین ۱۰۰ الی ۱۲۰ است و حداقل۶۰ کیلومتر بر ساعت می باشد. در دبی جریمه سرعت بالا از ۴۰۰ تا ۲۰۰۰ درهم می باشد.

قوانین ترافیکی و جرایم ترافیکی در دبی

جریمه ها در دبی برای برخی از تخلافات بسیار سنگین است. سیستم نمره منفی گواهینامه در دبی نیز برقرار است و نمره منفی جرایم می تواند در کنار جرایم نقدی به متخلف داده شود. در صورت گرفتن ۲۴ نمره منفی در طول یکسال، گواهینامه شما برای مدت حداکثر ۳ ماه ضبط و توقیف می شود. لازم به ذکر است که به منطور کم کردن نمرات منفی راهی نیز وجود دارد، می توانید با شرکت در یکی از کورس های رانندگی از نمرات منفی خود بکاهید. البته این عمل تنها با دستور پلیس راهنمایی رانندگی دبی امکان پذیر می باشد. جریمه پارک خودرو در محدوده پارک ممنوع ممکن است از ۲۰۰ تا ۱۰۰۰ درهم باشد. جریمه های مربوط به پارک ممنوع، حداکثر باید بین ۱ تا ۲ هفته پرداخت شوند.

جریمه مصرف الکل در هنگام رانندگی

در دبی نیز همانند دیگر شهر های دنیا رانندگی در حال مستی و یا استفاده از مشروبات الکلی ممنوع است و اگر چه این قانون بسیار بدیهی می باشد، اما با این حال کسانی هستند که با مصرف الکل پشت فرمان می نشینند و هوس رانندگی می کنند. درجه قانونی استفاده از مشروبات الکلی به هنگام رانندگی صفر است و قانون با متخلفین این قانون به شدت برخورد می کند. جریمه رانندگی این تخلف به ۲۰ هزار درهم می رسد، علاوه بر این ۲۳ نمره منفی دارد و خودرو به مدت ۶۰ روز توقیف می شود. و این تنها مجازات نیست، متخلف به زندان تحویل داده می شود تا دادگاه درباره ایشان تصمیم گیری کند.

تصادفات در دبی

هر گونه تصادفی در دبی، هرچند خیلی جزئی، می بایست به پلیس گزارش شود تا مورد بررسی قرار گیرد و در سیستم درج گردد. به قربانی تصادف برگه سبز داده می شود که به منظور تحویل به شرکت بیمه برای دریافت خسارت مورد بازبینی قرار می گیرد.

سالیک یا عوارض اتوبان

«سالیک» نام سیستم اماراتی‌ها در رابطه با پرداخت هزینه برای تردد در برخی از معابر است، در دبی هیچ درگاه فیزیکی برای پرداخت عوارض نمی باشد و همه چیز به صورت اتوماتیک می باشد به این صورت که راننده موظف است از برچسب روی خودرو خود برای تردد از برخی از معابر استفاده کند، به طوری که هر بار خودرو وارد یکی از این معابر شد ۴ درهم به صورت اتوماتیک از شارژ شما کسر خواهد شد.

۷ مسیر که تردد از آن پولی‌ است :

  1. البرشا در خیابان شیخ زاید – به ازای هر بار عبور ۵ درهم
  2. الصفا در خیابان شیخ زاید – به ازای هر بار عبور ۵ درهم
  3. پل القرهود در خیابان شیخ زاید – به ازای هر بار عبور ۵ درهم
  4. پل المکتوم در خیابان ام هریر – به ازای هر بار عبور ۵ درهم و از ساعت ۱۰ شب پنجشنبه الی ۶ صبح شنبه رایگان
  5. شمال الممزر – به ازای هر بار عبور ۵ درهم
  6. جنوب الممزر – به ازای هر بار عبور ۵ درهم

تونل هواپیما در خیابان بیروت – به ازای

یکی از بهترین و مدرن ترین شهرهای گردشگری در جهان، دبی است. شما می توانید به راحتی از اجاره ماشین ارزان در دبی استفاده کنید و با خودرو محبوب خود سفری لذت بخش را تجربه کنید. همانطور که میدانید، دبی یکی از زیباترین و مدرن ترین شهرهای امارت متحده ی عربی می باشد. این شهر دیدنی، سالانه میزبان گردشگران بسیار زیادی است که از سراسر جهان، برای بازدید از مکان های دیدنی این شهر، به دبی سفر می‌کنند.

یکی از بهترین راه ها برای صرفه جویی در هزینه ها و زمان در دبی، اجاره خودرو می باشد. شما می توانید با انتخاب یک شرکت مطمئن در زمینه اجاره خودرو، خودرو مدنظر خود را با توجه به نوع نیاز و بودجه ی خود رنت کرده و سفری ایمن را در کنار خود و عزیزان خود آغاز کنید. برای کرایه ماشین در دبی، در ابتدا باید با مدارک و شرایط اجاره آن آشنا شده تا در هنگام رانندگی دچار مشکل نشوید.

شرایط و مدارک لازم برای اجاره خودرو در دبی

یکی از مهمترین اقدامات قبل از اجاره خودرو در دبی، انتخاب یک شرکت مناسب در زمینه رنت ماشین است. سعادت رنت، یکی از بهترین و معتبرترین شرکت ها در زمینه اجاره خودرو می باشد. شما می توانید از این شرکت، با ، ماشین رنت کرده و به کارهای اداری و یا شخصی خود رسیدگی کنید. یکی از آپشن های شرکت سعادت رنت، تنوع بالای خودرو و اجاره آن ها به صورت با راننده و بدون راننده است. شما می توانید برای سفر خود، از کرایه ماشین به صورت با راننده و یا بدون راننده استفاده کنید و از تمام مکان های دیدنی این شهر، بازدید کنید.

مدارک لازم برای اجاره خودرو بدون راننده در دبی

یکی از پرطرفدارترین اقدامات در هنگام سفر به دبی، اجاره خودرو به صورت بدون راننده می باشد. تنوع بالای خودرو و هزینه ارزان برای اجاره خودروهای لوکس، باعث شده تا بسیاری از مردم در این شهر، از کرایه اتومبیل به صورت بدون راننده استفاده کنند. برای رنت خودرو بدون راننده در دبی، شرایط و مدارک زیر موردنیاز است:

پس از آماده سازی مدارک ذکر شده و تایید آن ها توسط کارشناسان بخش فروش شرکت، می توانید خودرو مدنظر خود را در سراسر دبی و در زمان دلخواه تحویل گرفته و پس از اتمام قرارداد آن را عودت دهید. از دیگر مزایای اجاره خودرو در دبی به صورت بدون راننده، به رزرو آنلاین، پرداخت بدون کردیت کارت، امکان پرداخت ریالی و ارزی، پشتیبانی ۲۴ ساعته و داشتن متصدی فارسی زبان اشاره کرد. پشتیبانی ۲۴ ساعته شرکت به شما کمک میکند تا در زمان ایجاد هرگونه مشکل، با پشتیبانی شرکت تماس گرفته ور در کمترین زمان، مشکل خود را برطرف کنید.

شرایط و مدارک موردنیاز برای اجاره خودرو با راننده در دبی

یکی دیگر از گزینه های اجاره خودرو در دبی، اجاره ماشین با راننده است. برای افرادی که توانایی رانندگی کردن ندارند و یا دوست دارند از مسیر سفر خود لذت ببرند و خستگی ناشی از رانندگی را تجربه نکنند، بهترین گزینه اجاره خودرو با راننده در دبی است. برای کرایه اتومبیل با راننده، نیاز به هیچ مدرک و یا شرایط خاصی نیست و تمام مسئولیت ها اعم از تصادفات و خسارت ها برا عهده ی راننده ی مجرب شرکت می باشد. به همین دلیل شما می توانید به صورت ساعتی و یا روزانه، از اجاره ماشین با راننده استفاده کنید و سفری به یادماندنی را تجربه کنید.

قوانین و مقررات رانندگی در دبی

یکی از مهمترین اقدامات قبل از اجاره خودرو بدون راننده در دبی، آشنایی با قوانین و مقررات رانندگی در دبی است. این شهر از قوانین بسیار سختگیرانه ای برخوردار است. پس بهتر است قبل از شروع سفر خود، با تمامی نکات مهم و قوانین این شهر آشنا شده تا در هنگام سفر خو، دچار مشکل نشوید.

  1. سن قانونی رانندگی در دبی از ۱۸ به بالاست و همچون دیگر نقاط گواهینامه بین المللی رانندگی و یا گواهینامه از کشور مورد تایید از الزامات رانندگی محسوب می شود. علاوه بر این، دارا بودن مدرک بیمه وسیله نقلیه نیز بسیار مهم است.
  2. تمامی خودرو ها در دبی در سمت راست خیابان حرکت می کنند. حرکت از سمت چپ در این شهر، ممنوع می باشد.
  3. در دبی، افراد زیر ۱۳ سال، نمی توانند بر روی صندلی جلو بنشینند. علاوه بر این کودکان بین ۴ الی ۸ سال می بایست حتما در صندلی مخصوص کودک بنشینند. در غیر این صورت، جریمه ی سنگینی برای آن ها در نظر گرفته می شود.
  4. بستن کبربند ایمنی برای همه الزامی می باشد و دریافت تماس تلفن همراه تنها می بایست توسط بلوتوس خودرو صورت گیرد.

تمامی خودروها باید در طول زمان ۲ سال چک شوند تا از ایمنی کاملی برخوردار باشندشرایط لازم برای اجاره خودرو در دبی به تفکیک نوشته شده است و این مدارک برای توریست‌ها و اشخاص مقیم امارات متفاوت است. همچنین برای رنت خودرو در دبی به‌صورت بدون راننده می‌توانید، ابتدا پس از مشاهده و آماده‌سازی مدارک زیر از طریق صفحه رزرو خود را نهایی کنید. برای ارسال مدارک می‌توانید یا از طریق مدارک خود را آپلود نمایید، یا از طریق واتس‌اپ این مدارک را برای ما ارسال نمایید.

مدارک لازم برای اجاره خودرو در دبی برای گردشگران ایرانی:

  1. تصویر گواهینامه رانندگی بین المللی
  2. تصویر ویزا
  3. تصویر پاسپورت راننده
  4. پرداخت مبلغ کرایه + ودیعه نقدی ضمانت ( deposit )

نکات مهم برای شرایط و قوانین اجاره خودرو در دبی:

به‌تمامی موارد قرارداد اجاره خودرو در دبی 5% مالیات اضافه می‌گردد که این قراردادها کاملاً الکترونیک است.
در زمان تحویل خودرو یک نسخه از قرارداد اجاره خودرو در دبی برای شما ایمیل می‌گردد که این قرارداد کاملاً الکترونیکی است. ما در سعادت رنت در تمامی شعبات ایران، امارات و ترکیه برای کمک به محیط‌زیست هیچ‌گونه کاغذی مصرف نمی‌کنیم.

اگر ساکن ایران هستید، باید با مراجعه به یکی از شعب کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی برای اخذ گواهینامه بین‌المللی خود اقدام کنید.

پرداخت ودیعه ضمانت (deposit): ودیعه ضمانت درواقع مبلغی است که شما تحت عنوان ضمانت به شرکت اجاره‌دهنده خودرو پرداخت می‌کنید، در پایان قرارداد اجاره پس از 25 روز کاری، بعد از کسر جرایم رانندگی، عوارض جاده‌ای (سالک) و در صورت به‌وجودآوردن خسارت‌های جزئی، این سبک هزینه‌ها طبق اسناد و فاکتور رسمی کسر و به‌حساب ایران یا امارات شما بازگردانده می‌شود.

شما می‌توانید حضوری یا غیرحضوری چه از طریق شعبه تهران و چه در زمان تحویل خودرو در دبی با هر واحد پولی شامل درهم امارات، تومان ایران، دلار یا یورو و حتی با BTC و USDT مبلغ ودیعه ضمانت و کرایه خودرو خود را پرداخت نمایید.

درصورتی‌که مقیم امارات نباشید و دارای گواهینامه کشورهایی همچون آمریکا، اسپانیا، انگلیس و… هستید نیاز به ارائه گواهی‌نامه بین‌المللی نیستید.

اگر دیگر همراهان شما تصمیم به رانندگی داشته باشند، لازم است تا مدارک آن‌ها را نیز ارسال نمایید.

مدارک لازم برای اجاره خودرو در دبی مخصوص اشخاص مقیم امارات:

  1. داشتن گواهینامه رانندگی امارات.
  2. داشتن یک نسخه کپی از کارت اقامت امارات.
  3. داشتن ویزای امارات.
  4. داشتن پاسپورت امارات.
  5. پرداخت هزینه ودیعه ضمانت ( deposit )

مدارک لازم برای اجاره خودرو در دبی برای گردشگران غیر ایرانی و غیر مقیم امارات:

  1. گواهینامه رانندگی بین المللی (در صورت داشتن گواهینامه رانندگی کشورهای اروپایی و امریکایی نیاز به گواهینامه بین المللی نمیباشد).
  2. ویزای توریستی امارات
  3. تصویر پاسپورت با اعتبار 6 ماه
  4. پرداخت ودیعه ضمانت ( deposit )

قرارداد اجاره خودرو به صورت رسمی است که شامل 5 درصد مالیات بر ارزش افزوده  است و در دو نسخه آماده‌سازی شده است که در آن اطلاعات راننده، مشخصات خودرو، تجهیزات اضافه، بیمه، ساعت و محل تحویل و عودت خودرو مشخص شده است

مدارک لازم اجاره خودرو در دبی برای خودروهای با راننده:

برای اجاره خودرو با راننده ابتدا خودرو را انتخاب کنید؛ سپس از قسمت رزرو آنلاین موجود در وب‌سایت برای رزرو آن اقدام نمایید. در صورتی که خودرو با راننده در مدت زمان انتخابی شما آزاد باشد، رزرو انجام خواهد شد. توجه داشته باشید به دلیل حضور راننده نیازی به ارائه‌ی هیچ‌گونه مدرک و دیپوزیت نیست؛ همچنین تمامی مسئولیت‌ها و خسارات احتمالی بر عهده‌ی راننده خواهد بود. لطفا توجه داشته باشید که حداقل زمان اجاره خودرو با راننده در دبی 5 ساعت است. خودروهای موجود در شرکت سعادت رنت با قیمت‌های متنوعی ارائه می‌شوند تا انتخاب‌های بیشتری پیش روی شما باشد.

پس از آماده‌سازی مدارک می‌توانید از طریق همین صفحه رزرو خود را به صورت کاملا آنلاین نهایی نمایید، سپس با در سایت مدارک خود را آپلود نمایید.

بعد از رزرو آنلاین نیازی به تماس تلفنی نیست و کارشناسان ما حداکثر تا 3 ساعت با شما تماس خواهند گرفت. در صورتی که بعد از رزرو آنلاین مدارک خود را نتوانستید آپلود نمایید، منتظر تماس کارشناسان ما بمانید تا از طریق واتس اپ مدارک شما را دریافت نمایند.

شرایط اجاره ماشین در دبی چیست؟

  1.  حداقل سن برای اجاره خودرو در دبی 19 سال است
  2. اخذ گواهینامه رانندگی بین المللی (افراد ساکن اروپا و کشورهای شورای خلیج فارس به مدت 6 ماه پس از اقامت در امارات به گواهینامه بین المللی نیاز ندارند)
  3. داشتن یک نسخه کپی از پاسپورت راننده
  4.  پرداخت ودیعه ضمانت ( دیپوزیت)

شرایط بیمه خودروهای اجاره ای:

شرایط بیمه خودروها برای شرکت‌های مختلف اجاره خودرو مختلف است. در زمان رزرو خودرو هر چه بیمه بهتری انتخاب کنید مسئولیت مالی شما در تصادفات کمتر خواهد شد. در نتیجه در هنگام تصادف هزینه کمتری را پرداخت می‌کنید. بهترین نوع بیمه خودروهای اجاره‌ای LDW بین المللی است. اما در تمامی تصادفات اگر خودرو تعداد روز زیادی در تعمیرگاه متوقف شود، این هزینه بر عهده شما است زیرا بیمه این نوع هزینه‌ها را پوشش نمی‌دهد. سعادت رنت فقط دو نوع بیمه دارد که به شرح زیر است و شما با انتخاب بیمه کامل می‌توانید تعهد مالی خود را در خسارت‌های احتمالی به وجود آمده کاهش دهید.

بیمه پایه

حداقل نوع بیمه و تعهد مالی را پوشش می‌دهد. این بیمه به صورت پیش فرض بر تمامی خودروها وجود دارد و حتما می‌بایست در نظر داشته باشید در بیمه پایه مسئولیت مالی تمامی خسارت و زیان‌ها بر عهده اجاره کننده است

  1. امداد جاده ای گسترده (ERA)
  2. تعهد ایمنی سعادت رنت (SSP)
  3. پوشش کامل سرقت
  4. بیمه شخص ثالث (ALI)
  5. هزینه‌ی خواب ماشین برعهده‌ی مشتری است

مبلغ بیمه پایه / روزانه : رایگان

بیمه کامل:

کامل ترین نوع بیمه بین المللی (LDW) خودروهای اجاره ای که تمامی پوشش ها را شامل می‌شود و مسئولیت مالی شما را تا سقف دیپوزیت شما کاهش می‌دهد. با انتخاب این بیمه شما جدیدترین مدل خودرو سعادت رنت را دریافت خواهید کرد. پوشش این نوع بیمه مخصوص خودروهای اجاره‌ای است و کاملا متفاوت با بیمه‌های شخص ثالث و بیمه بدنه است.

  1. امداد جاده ای گسترده (ERA)
  2. تعهد ایمنی سعادت رنت (SSP)
  3. پوشش کامل سرقت
  4. بیمه شخص ثالث (ALI)
  5. حداقل معافیت افت قیمت
  6. بیمه بدنه و حداقل مسئولیت (LDW)
  7. هزینه‌ی خواب ماشین برعهده‌ی مشتری است

مبلغ روزانه بیمه کامل / روزانه : معادل حدودا 35% کرایه خودرو

برای اجاره آسان خودرو این مراحل را دنبال کنید:

تمامی مراحل رزرو و درخواست‌های شما به صورت آنلاین و از طریق شعبه‌ی مرکزی (تهران) تایید می‌شود.

1- ابتدا لازم است نوع سرویس (اجاره خودرو با راننده در دبی و اجاره خودرو بدون راننده در دبی) را مشخص کنید.

2- سپس خودروی مد نظر را از طریق وب‌سایت با قیمت و دیپوزیت‌های مشخص شده انتخاب کنید؛ اطلاعات تمامی خودروها کاملا به روز هستند؛ حالا بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ی اضافی رزرو را انجام بدهید. بعد از درخواست رزرو، کارشناسان ما در کمتر از 3 ساعت برای تایید نهایی فاکتور و مدارک شناسایی با شما تماس خواهند گرفت.

3- ارسال مدارک مورد نیاز از جمله (گواهینامه بین المللی + پاسپورت + ویزا) از طریق آپلود در پنل کاربری خود در سعادت رنت یا ارسال با پیک یا واتس اپ

4- مراحل زیر را طی کنید:

  1. انتخاب نوع پرداخت
  2. پرداخت در ایران به صورت ریالی
  3. پرداخت به درهم در هنگام تحویل خودرو
  4. عقد قرارداد و ارسال برای مشتری

5- آخرین مرحله‌ تحویل خودرو در محل مورد نظر شماست که با هزینه‌ی مجزا انجام می‌شود. حضور شخص نامبرده در قرارداد الزامی است و حتما قرارداد باید توسط ایشان امضا شود.

منبع : jumeirah.com

سعی کرده‌ایم تمامی سؤالات و ابهامات شما را در این صفحه پاسخ دهیم، اما اگر هر گونه سؤال و یا نیاز به پشتیبانی داشتید همه‌روزه از ساعت 9 صبح الی 10 شب می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

1- ودیعه ضمانت برای اجاره ماشین در دبی چیست؟

دیپوزیت ( Deposit ) مبلغی است که در زمان اجاره خودرو به شرکت اجاره دهنده خودرو بابت ضمانت بازگرداندن خودرو و پرداخت جریمه های رانندگی پرداخت می‌نماید.

2- مبلغ ودیعه ضمانت که یکی از شرایط مهم برای اجاره خودرو در دبی چقدر است؟

3- آیا می توانم بدون گواهینامه رانندگی در دبی ماشین کرایه کنم؟

خیر، گواهینامه رانندگی بین‌المللی و یا داشتن گواهینامه امارات یکی از شرایط الزامی اجاره ماشین در دبی است و رانندگی در دبی بدون گواهینامه معتبر جزء جرایم سنگین برای پلیس دبی است.

4- آیا پرداخت هزینه اجاره خودرو در دبی و دیپوزیت فقط با درهم ممکن است؟

هزینه اجاره خودرو با توجه به نوع خودرو متفاوت است اما شما می‌توانید چه از طریق شعبه تهران و چه در داخل دبی با هر واحد پولی حتی با BTC و USDT مبلغ کرایه و دیوزیت پرداخت نمایید.

بعضی از خیابان‌های معروف در دبی شامل هزینه عوارض جاده‌ای یا سالک هستند. بازدید از این خیابان‌ها به دلیل زیبایی و جاذبه‌های خاصی که دارند، پیشنهاد می‌شود.

6- مدت زمان بلوکه شدن مبلغ ودیعه نزد شرکت اجاره خودرو در دبی چقدر است؟ 

ودیعه ضمانت پس از 25 روز به حساب شما بازگردانده می‌شود که در این مدت، از این مبلغ ممکن است هزینه‌های سالک (عوارض جاده‌ای) و جرایم احتمالی رانندگی کسر شده و به حساب شما بازگردانده شود. اگر ودیعه را از طریق شعبه تهران ما پرداخت کرده‌اید و می‌خواهید آن را در ایران دریافت کنید، هزینه حواله پول از دبی به ایران محاسبه می‌شود.

7- چه مدت می توانیم در دبی ماشین اجاره کنیم؟

حداقل مدت زمان اجاره خودرو در دبی 2 روز و حداکثر 30 روز که قابل تمدید است.

شما می توانید قرارداد اجاره خودرو را به صورت هفتگی یا ماهانه تمدید کنید. همچنین هر چه تعداد روزهای بیشتری درخواست کنید، هزینه کرایه خودرو کاهش یافته و تخفیف بیشتری دریافت خواهید کرد.

8- با گواهینامه رانندگی کدام کشورها می‌شود در دبی رانندگی کرد؟

Australia
Bahrain
Belgium
Canada (Quebec*)
China
Denmark
Finland
France
Germany
Greece
Hungary
Ireland
Italy
Kuwait
Latvia
Lithuania
Luxembourg
Netherlands(Holland)
New Zealand
Norway
Oman
Poland
Portugal
Qatar
Romania
Saudi Arabia
Serbia
Singapore
Slovakia*
South Africa
Spain
Sweden
Switzerland
Turkey
United Kingdom (UK)
United States of America (USA)

این لیست مطابق با اپدیت سال 2019 است.

سفر از دبی به جزیره یاس ابوظبی:

مسافت سفر از مرکز شهر دبی به جزیره یاس ابوظبی ۱۱۰ کیلومتر می باشد که می توانید این مسافت را با خودرو با عبور از بزرگراه شیخ مکتوم در ۱ ساعت طی کنید. لازم به ذکر است هزینه هر لیتر بنزین در دبی تقریبا ۲.۲ درهم می باشد.

 

خروج از نسخه موبایل