خرید جرثقیل در تهران با بهترین قیمت و شرایط

شرکت جرثقیل شاهین سازه، با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه طراحی، ساخت و فروش انواع جرثقیل در تهران، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. شاهین سازه با بهره ‌گیری از کادری مجرب و متخصص و استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته، خدماتی با کیفیت و قیمت مناسب را به شما عزیزان ارائه می‌دهد و انتخابی مطمئن برای شماست.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان توسط کارشناسان متخصص به سایت شاهین سازه مراجعه کرده و یا با شماره های زیر تماس بگیرید:

آدرس سایت: https://shahin-sazeh.ir

شماره تلفن:   ۰۹۱۲۷۷۸۸۴۸۷    ۰۲۱۶۵۹۶۰۰۶۷     ۰۹۱۲۱۴۳۸۷۴۲

آدرس شرکت جهت مراجعه حضوری: اتوبان تهران – ساوه، خروجی شهریار، شهرک الورد، خیابان کشاورز، شرکت شاهین سازه.

سابقه طراحی و ساخت جرثقیل شاهین سازه

شرکت جرثقیل شاهین سازه بهترین طراح و سازنده انواع جرثقیل مانند جرثقیل نیم دروازه ای است و  تاکنون افتخار همکاری با شرکت ها و نهاد های گوناگونی داشته است که اعتماد و رضایت تمام این عزیزان سرمایه شاهین سازه بوده است و نمونه تعدادی از این شرکت ها عبارتند از: ایران خودرو، پاور دیزل آسیا، مالیبل سایپا، یاتاق بوش، پاکمن، صنایع تولیدی اشتاد، لاستیک سازی سهند و بسیاری از شرکت ها و کارفرماهای دیگر که اعتماد همه ی این عزیزان سرمایه شرکت شاهین سازه است.

چرا باید از شاهین سازه خرید کنیم؟

محصولات و خدمات شاهین سازه

مراحل خرید جرثقیل از شاهین سازه

مزایای خرید جرثقیل نو

مزایای خرید جرثقیل دست دوم

چگونه جرثقیل مناسب را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب جرثقیل مناسب، باید عوامل مختلفی را در نظر بگیریم، از جمله:

خدمات پس از فروش شاهین سازه

شاهین سازه خدمات پس از فروش کاملی را برای محصولات خریداری شده از ما ارائه می‌دهد، از جمله:

نتیجه‌ گیری

شاهین سازه، با بیش از 20 سال سابقه فعالیت درخشان در زمینه طراحی، تولید و فروش انواع جرثقیل و لوازم جانبی جرثقیل در استان تهران، یکی از معتبرترین شرکت‌های فعال در این زمینه است و تمام جرثقیل های تولیدی این شرکت مطابق استانداردهای FEM است. در صورتی که شما عزیزان قصد خرید و اجاره انواع جرثقیل با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت را دارید از سراسر کشور می توانید با شماره های موجود تماس بگیرید و ثبت سفارش کنید.

خروج از نسخه موبایل