عمومیکسب و کار استانها

پمپ کف کش راد در چه مواردی کاربرد داد؟

پمپ کف میله ای را می توان در موارد زیر استفاده کرد: چاه های عمیق برای مزارع و باغ ها: به دلیل کمبود منابع آب، در سال های اخیر متأسفانه برای به دست آوردن آب با کیفیت برای کشاورزی، باید چاه های عمیق حفر شود. البته میزان برداشت آب از سطح آب زیرزمینی باید به گونه ای کنترل شود که کمترین آسیب را به آن وارد کند، با امکان تعمیر و تعویض منبع آب. اما در شرایط فعلی که نیاز به حرکت از عمق زیرزمینی به سطح داریم، چاره ای جز استفاده از انواع پمپ های شناور با کیفیت از جمله پمپ شناور راد نداریم. استفاده از محصولات این شرکت به دلیل عمر طولانی از تنش آبی در مزارع و باغات جلوگیری می کند و تامین آب پایدار را برای مزارع و زمین های کشاورزی، باغ ها و غیره تضمین می کند.

انتقال آب از رودخانه ها به مزارع پرورش ماهی و…: آیا تا به حال آبنمای بزرگ و زیبایی بین استخرهای پرورش ماهی دیده اید؟ این آبنمای جذاب با نیروی پمپ اسکیمر یا پمپ گریز از مرکز یک شرکت معتبر و با کیفیت از جمله شرکت راد از چشمه یا رودخانه مجاور مزرعه پرورش ماهی به حوض منتقل می شود و آب حوض را متعادل می کند. . ، ایجاد تهویه بهتر برای ماهی ها و رشد و تغذیه آنها. با توجه به حساسیت ماهی های سردآبی مانند سالمون به کمبود اکسیژن آب و برای تامین آب سالم و مداوم در این مزارع، استفاده از پمپ شناور برای این منظور توصیه می شود.

تخلیه چاه های صنعتی و مسکونی: پمپ های کفی برای تخلیه انواع چاه هایی که برای دفع یا ذخیره فاضلاب های خانگی و صنعتی استفاده می شوند استفاده می شود. ویژگی منحصر به فرد پمپ میله ای که باعث استفاده گسترده از این محصول برای این منظور شده است، بدنه ضد زنگ و ضد خوردگی است که در نتیجه دوام بالای محصولات این شرکت برای این منظور استفاده می شود. محتوا

صنعت نفت و گاز: صنعت نفت و گاز یکی از صنایع بزرگ کشور و جهان است. پمپ های الکتریکی را می توان برای فرآوری انواع نفت سفید، روغن و سایر فرآورده های نفتی استفاده کرد.

صنایع تولیدی: پمپ شناور راد می تواند در صنایع تولیدی مختلف برای انتقال انواع مایعات از مخازن به خط تولید و یا بالعکس استفاده شود.

چه انواع پمپ های کف وجود دارد؟

مهمترین محصولات پمپ های دوغاب عبارتند از:

پمپ گریز از مرکز: بدنه و قسمت های داخلی این پمپ از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که باعث افزایش طول عمر این تجهیزات می شود. پمپ میله گریز از مرکز را می توان در مناطق مرطوب استفاده کرد. کاربرد اصلی این پمپ حمل آب و مواد غذایی مایع با دمای پایین (40 درجه به پایین) می باشد و در برخی از مدل های بهینه آن (سری W) پمپ را می توان در آب غوطه ور کرد. از نکات مهم این پمپ می توان به کاهش صدای پمپ اشاره کرد. مصرف انرژی این پمپ با حذف فن خنک کننده بهبود یافته و دمای موتور پمپ به دلیل جریان آب به موتور کاهش می یابد. پمپ میله ای گریز از مرکز را می توان در زیر زمین یا در تاسیسات بسته استفاده کرد.

پمپ های شناور: پمپ های شناور میله ای از فولاد ضد زنگ و چدن گره ای ساخته شده اند. این پمپ ها در مدل های مختلفی تولید می شوند. این پمپ برای راحتی شما تا حد امکان بی صدا است. این پمپ دارای حداقل آمپر راه اندازی است. همچنین با استفاده از پروانه های بیشتر آمپرهای دائمی این پمپ را کاهش می دهد.

کفپوش 3 اینچی: ویژگی منحصر به فرد این خانواده محصولات راد، پروانه های داخلی نسل جدید به کار رفته در آن است که از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. این نوع پایه کاملاً متعادل عمل می کند و این مشکل به کاهش استهلاک دستگاه کمک می کند. بوشینگ های استفاده شده در این پمپ در برابر سایش مقاوم بوده و به ندرت دچار خوردگی می شوند. شفت و محفظه آب بندی کاملا از موتور دستگاه جدا شده و روغن کاری خوب محفظه الکتروموتور باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود. از دیگر مشخصات فنی در نظر گرفته شده در هنگام ساخت دستگاه برای جلوگیری از سایش و اکسیداسیون استفاده از آلیاژهای ضد زنگ و مش های پلاستیکی می باشد. روتور و استاتور این پمپ مطابق با استانداردهای جهانی طراحی و ساخته شده است. مدل های مختلف این سری از پمپ های میله ای قابل استفاده در کشاورزی، چاه های عمیق، استخرها، ساختمان سازی و … می باشد.

پمپ 2 اینچی: این سری پمپ راد مشخصاتی مشابه پمپ 3 اینچی دارد با این تفاوت که سرعت خروجی کمتر است. قاب، قطعات داخلی و موتور پمپ از فولاد ساخته شده است. این موتور کاملا متعادل است و شفت و پایه های استاندارد در معرض آسیب نیستند. طراحی محفظه سیلاب و عایق بودن کامل موتور الکتریکی عمر پمپ را طولانی تر نگه می دارد. پمپ ها همچنین در چاه های عمیق در مزارع کشاورزی، مزارع پرورش ماهی، استخرهای شنا، ساخت و ساز و … مورد استفاده قرار می گیرند.این سری از پمپ های چوبی در انواع سبک ها موجود می باشد.

برد 1.1/4 اینچ: ویژگی های ساخت و طراحی داخلی این خانواده از میله های پمپ بردی مشابه پمپ های میله ای 2 و 3 اینچی است. کیفیت طراحی و استفاده از آلیاژهای ضد زنگ از ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه از محصولات گروه صنعتی راد می باشد. این پمپ که به دلیل طراحی زیبا و کاربردی از دبی آب کمتری نسبت به دو پمپ قبلی برخوردار است، برای آبنما در مزارع و باغات کشاورزی نه چندان عمیق، ساختمان، استخرها و صنایع تولیدی کاربرد دارد.

منبع: کفکش راد پمپ آب نیرو

دکمه بازگشت به بالا