عمومی

  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز

    مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در واکنش به مباحث مطرح شده اخیر، مدیریت رشد نقدینگی در اقتصادی کشور در دوره اخیر را در وضعیتی کاملا با ثبات و برخلاف ادعاهای مطرح شده توسط برخی رسانه‌ها و افراد دانست.

    به گزارش اخبار استانی، مصطفی قمری وفا در صفحه ایکس نوشت:

    «قطعا روند صعودی رشد نقدینگی و ثبت ارقام بی‌سابقه این متغیر در پایان سال ۱۳۹۹ و نیمه اول سال ۱۴۰۰ مسئله‌ای بس نگران کننده بود که تداوم آن می‌توانست اقتصاد کشور را با معضلات و مخاطرات گوناگونی مواجه سازد و ضمن افزایش نااطمینانی‌ها در تصمیمات خرد فعالان اقتصادی کشور، آثار مخربی بر متغیرهای کلان اقتصای بوجود آورد.

    حال که حدود دو سال از آن مقطع نگران کننده گذشته است، متغیرهای پولی کشور در وضعیت نسبتاً پایداری قرار گرفته‌اند و آمارها حاکی از تحقق اهداف بانک مرکزی در کنترل رشد نقدینگی و قرار گرفتن در محدوده‌های تعیین شده دارد.

    مرور مسیر طی شده نشان دهنده آن است که نرخ رشد دوازده‌ماهه نقدینگی از ۴۲.۸ درصد در پایان مهرماه ۱۴۰۰ طی یک روند نزولی به۳۱.۱ درصد در پایان سال ۱۴۰۱ و متعاقبا به ۲۴.۳ درصد در پایان سال ۱۴۰۲ رسیده است.

    ارقام فوق به خوبی بیانگر توفیق بانک مرکزی در اجرای سیاست کنترل مقداری ترازنامه بانک‌ها و دستیابی به اهداف کنترل رشد کل‌های پولی و مدیریت رشد نقدینگی در محدوده هدف تعیین شده برای سال ۱۴۰۱ (۳۰ درصد) و سال ۱۴۰۲ (۲۵ درصد) می‌باشد.

    البته در سال ۱۴۰۳ نیز همچنان هدف کنترل رشد نقدینگی از طریق استفاده از مجموعه ابزارهای سیاست پولی از جمله کنترل رشد ترازنامه بانک‌ها با قدرت بیشتری پیگیری خواهد شد و بر این اساس هدف رشد نقدینگی ۲۳ درصد با دامنه نوسان مثبت و منفی ۲ درصد در راستای دستیابی به هدف مهار تورم تا نقطه مطلوب و نیز کمک به رشد اقتصادی تعیین شده است.

    لازم به ذکر است که در دوره اخیر، بانک مرکزی توجه ویژه‌ای به کنترل خلق پول بانک‌ها داشته و دستاورد مهم بدست آمده در زمینه کاهش رشد نقدینگی به طور مشخص از طریق تنظیم و اعمال جدی سیاست کنترل مقداری ترازنامه بانک‌ها حاصل شده است.

    در این چارچوب، #بانک_مرکزی در راستای کنترل رشد خلق پول بانک‌ها و موسسات اعتباری، در سال ۱۴۰۱ ضوابط ناظر بر کنترل مقداری ترازنامه بانک‌ها را تکمیل و اصلاح نمود و علاوه بر کنترل دارایی‌ها، کنترل بدهی‌های ترازنامه بانک‌ها (بویژه بانک‌های ناتراز و ناسالم) را در دستور کار قرار داد.

    همچنین در سال۱۴۰۱ بانک مرکزی در جهت دستیابی به هدف رشد نقدینگی تعیین شده با پیگیری جدی سیاست کنترل مقداری رشد ترازنامه بانک‌ها و موسسات اعتباری و جریمه بانک‌های متخلف از طریق افزایش نسبت سپرده قانونی و همچنین افزایش ۰.۵ واحد درصدی نسبت سپرده قانونی بانک‌های تجاری اقدامات موثری را در جهت کنترل و کاهش قدرت خلق پول بانکها و در نهایت کاهش رشد نقدینگی انجام داد.

    در دیماه سال ۱۴۰۲ نیز بانک مرکزی با هدف مدیریت رشد نقدینگی و اطمینان از تحقق اهداف تعیین شده در رابطه با کنترل کل‌های پولی اقدام به افزایش ۰.۵ واحد درصدی سپرده قانونی بانک‌ها و موسسات اعتباری نمود.

    با توجه به مطالب ذکر شده و بررسی آمارهای مربوطه ملاحظه می‌شود که مدیریت رشد نقدینگی در اقتصادی کشور در دوره اخیر، در وضعیتی کاملا با ثبات و برخلاف ادعاهای مطرح شده توسط برخی رسانه‌ها و افراد بوده است.»

    انتهای پیام

  • التیماتوم ۴ ماهه «شفقت» برای معاونت عمرانی‌ استانداری – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

    خبرگزاری آنلاین – گروه استان‌ها: «ابوطالب شفقت» استاندار جدید لرستان روز جمعه از برخی پروژه‌های شهر خرم‌آباد بازدید کرد، یکی از این پروژه‌ها ساختمان «امید» یا همان ساختمان جدید استانداری لرستان بود که در جریان بازدید خود از آن برای معاون عمرانی خودش و همچنین مدیرکل دفتر فنی استانداری یک التیماتوم تقریباً چهارماهه برای تعیین تکلیف بخشی از این پروژه و استقرار معاونت عمرانی در آن گذاشت.

    برج «امید» در نقطه ۶۸ درصد پیشرفت فیزیکی

    کرم‌زاده مدیرکل دفتر فنی استانداری لرستان در جریان این بازدید در سخنانی با بیان اینکه کلنگ ساختمان «امید» یا همان استانداری لرستان در سال ۹۲ به زمین زده شده است، اظهار داشت: زیر بنای این ساختمان ۱۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع است.

    وی عنوان کرد: این ساختمان قرار بوده که ۱۳ طبقه احداث شود.

    التیماتوم ۴ ماهه «شفقت» برای معاون عمرانی‌ استانداری

    مدیرکل دفتر فنی استانداری لرستان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مجوز این پروژه از محل مجوز ۲۱۵ و فروش ساختمان قدیمی استانداری لرستان است، افزود: در حال حاضر ساختمان «امید» ۶۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

    سوال استاندار از معاون عمرانی و مدیرکل دفتر فنی

    کرم‌زاده، بیان داشت: تأسیسات مکانیکال و الکترومکانیکال این ساختمان در حال حاضر ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

    وی با بیان اینکه کل ساختمان نیز ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، گفت: اگر چهارطبقه آخر را بخواهیم تکمیل کنیم، بین ۱۶۰ تا ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

    مدیرکل دفتر فنی استانداری لرستان در پاسخ به این سوال استاندار لرستان مبنی بر اینکه اگر بخواهیم معاونت عمرانی استانداری لرستان فعلاً در یک‌طبقه این پروژه مستقر کنیم، چه زمانی این بخش پروژه تکمیل می‌شود؟ تصریح کرد: باید تأسیسات و آسانسور را دراین‌رابطه عملیاتی کنیم.

    التیماتوم ۴ ماهه «شفقت» برای معاون عمرانی‌ استانداری

    کرم‌زاده، بیان داشت: اگر بخواهیم این دستور استاندار را عملیاتی کنیم با زیر ۱۰۰ میلیارد تومان می‌توانیم کار را جمع کنیم.

    احمدرضا دالوند معاون عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه فرایند انتخاب پیمانکار این بخش از پروژه زمان بر است، اظهار داشت: چون سامانه‌ای است، یک ماه زمان می‌برد که این امر عملیاتی شود.

    اگر پروژه را تکمیل نکنید باید بروید در بیابان زندگی کنید!

    ابوطالب شفقت استاندار لرستان در واکنش به این اظهارات معاونت عمرانی استانداری لرستان، اظهار داشت: فردا صبح پروژه را برای انتخاب پیمانکار در سامانه بارگذاری کنید.

    وی گفت: از فردا صبح شروع کنید کار را، من از مدیرکل دفتر فنی استانداری لرستان می‌خواهم که آخر ماه صفر و اول ما ربیع این بخش از پروژه را عملیاتی کند، در غیر این صورت تمام وسایل معاونت عمرانی را در ساختمان فعلی بیرون می‌اندازم! یا باید بروید در بیابان زندگی کنید یا در این ساختمان جدید.

    استاندار لرستان، افزود: خبرنگاران به شما ۱۰ تا ۱۵ روز هم تخفیف می‌دهند.

  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری

    جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری

    سرپرست معاونت آموزش و نماینده تام‌الاختیار آزمون‌های سازمان سنجش دانشگاه آزاد اسلامی در واحد دانشگاهی شهر قدس، مزایای سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری را تشریح کرد.

    علی محمدی ترکاشوند سرپرست معاونت آموزش و نماینده تام‌الاختیار آزمون‌های سازمان سنجش دانشگاه آزاد اسلامی در واحد دانشگاهی شهرقدس اظهار کرد: چند وقتی است که خبر‌هایی در مورد کنکور‌های دو مرحله‌ای منتشر شده و آن هم این است که در سال ۱۴۰۳ کنکور در دو نوبت برگزار می‌شود، اما آیا این تاریخ‌ها و این تغییرات به نفع دانش‌آموزان است یا به ضرر آنها؟ باید اشاره کنم فرصت انتخاب و تلاش برای دانش آموزان در دو مر حله بازتاب بهتری خواهد داشت و با توجه به اینکه سهم سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۳، ۵۰ درصد قطعی و از نمرات امتحانات نهایی پایه دوازدهم است؛ از کنکور ۱۴۰۴ به بعد سهم سوابق تحصیلی ۶۰ درصد خواهد شد. این تغییرات تاثیر مثبتی در روند تحصیلی دواطلبان متقاضی تحصیلات عالیه خواهد داشت.

    وی با توجه به اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی در برپایی آزمون سراسری در واحد شهر قدس افزود: امسال دانشگاه آزاد شهر قدس میزبان ۱۸۰۰ نفر داوطلب در گروه‌های علوم انسانی و علوم تجربی بود و به همت همکارانم این آزمون در روز‌های پنج شنبه و جمعه در تاریخ‌هایی که عرض کردم با موفقیت برگزار شد.

    معاون آموزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس متذکر شد: پیشرفت علمی، اقتصادی، فرهنگی، توسعه کشور و توجه به ظرفیت بالای علمی مردم شهیدپرور و فهیم کشور اسلامی‌مان می‌تواند در گذر از بحران‌هایی مانند رکود اقتصادی، اشتغال و ناهنجاری‌های فرهنگی موثر باشد و امروز دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان با ورود به دهه چهارم فعالیت خود تلاش دارد زمینه رشد و شکوفایی علمی را با ایجاد مدارس عالی مهارتی، مراکز تحقیقاتی رشد، راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین توسعه فعالیت‌های تحقیقی، پژوهشی و مهارتی فراهم کند.

    محمدی ترکاشوند تبیین کرد: برای دستیابی به این اهداف طرح‌هایی با مدیریت دکتر افشاری ریاست واحد پیش‌بینی شده و سعی داریم با تیم‌سازی‌هایی که انجام می‌شود در راستای اجرای تحقق شعار سال گام برداریم و برای رسیدن به این مهم در گام اول با ایجاد رویداد صدرا ابتدا گام‌هایی برای اهداف منطقه برداریم و سپس با همکاری صنایع منطقه‌ای برنامه‌های از پیش تعیین شده را اجرایی خواهیم کرد؛ بنابراین در این زمینه برنامه ریزی‌هایی در واحد شهر قدس صورت گرفته است.

    وی افزود: در ایام برپایی آزمون خودم شاهد بودم که همکارانم و استادان مجموعه واحد شهرقدس از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکرده و خالصانه در مسیر مدیریت صحیح ایام آزمون گام برداشتند.

  • هزینه مهاجرت تحصیلی به ترکیه

    ترکیه یکی از کشورهایی است که برای تحصیل ایرانیان مناسب است. دانشجویان ایرانی می توانند برای ادامه تحصیل و اخذ اقامت دائم به ترکیه مهاجرت کنند. مهاجرت تحصیلی به ترکیه می تواند سکوی پرشی برای دانش آموزان ایرانی باشد. تحصیل در ترکیه هزینه های بسیار کمی دارد و شرایط مناسبی را برای دانشجویان فراهم می کند. دانشجویان پس از اخذ ویزای تحصیلی ترکیه و مهاجرت تحصیلی به ترکیه  پس از 1 ماه می توانند از طریق تحصیل مجوز اقامت ترکیه را دریافت کنند.

    تحصیل در خارج از کشور ترکیه بسیار مقرون به صرفه و مقرون به صرفه است. این به این دلیل است که دانشجویان می توانند در دانشگاه های معتبر با هزینه کم تحصیل کنند. 166 دانشگاه دولتی و خصوصی در ترکیه وجود دارد و حدود 65000 دانشجوی بین المللی در این دانشگاه ها تحصیل می کنند.

    در این مقاله کارشناسان  به شرایط تحصیل در ترکیه، اقامت از طریق تحصیل در ترکیه، هزینه تحصیل در ترکیه و … می پردازند. به سوالات شما پاسخ داد اگر پس از مطالعه مقاله نتوانستید پاسخ سوال خود را دریافت کنید، می توانید با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و از مشاوره کارشناسان ما استفاده کنید.

    شرکت مهاجرتی یکی از معتبرترین موسسات در زمینه مهاجرت به ترکیه و اخذ اقامت می باشد که نسبت به رقبای خود هزینه های مناسبی را برای اخذ ویزا و اخذ اقامت دریافت می کند. همچنین این آژانس با چندین سال سابقه در زمینه مهاجرت و اسکان تا پایان مراحل مهاجرت و اسکان در کنار شما خواهد بود.

    شرایط اقامت و مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل

    یکی از شرایطی که باید قبل از گرفتن ویزای تحصیلی ترکیه داشته باشید، اخذ پذیرش از دانشگاه یا موسسه عالی این کشور است. البته متقاضیان مقیم ایران می توانند در تمامی مقاطع تحصیلی در ترکیه تحصیل کنند. شما می توانید به عنوان دانش آموز از مقطع ابتدایی تا دانشگاه در ترکیه تحصیل کنید.

    زبان رسمی کشور ترکیه استانبولی است و دوره های آکادمیک در تمامی مدارس این کشور به این زبان تدریس می شود. البته دانشجویان خارجی می توانند در مدارس بین المللی به زبان انگلیسی تحصیل کنند. همچنین سیستم آموزشی در ترکیه تحت کنترل مستقیم دولت است. سال تحصیلی در ترکیه از اواسط سپتامبر یا اوایل اکتبر شروع می شود و تا ماه می ادامه دارد.

    اقامت در ترکیه از طریق آموزش پیش دبستانی تا سن 6 سالگی اختیاری است. اما تحصیل در مقطع ابتدایی اجباری است و دانش آموزان باید 5 سال در ابتدایی و 3 سال در دبیرستان تحصیل کنند. پس از آن برای ورود به دانشگاه باید 4 سال دبیرستان را بگذرانند.

    به طور کلی مدارس ترکیه به چهار دسته تقسیم می شوند:

    مدارس ایرانی در ترکیه

    مدارس خصوصی در ترکیه

    مدارس بین المللی

    مدرسه دولتی

    مهاجرت تحصیلی در مدارس بین المللی ترکیه به زبان انگلیسی انجام می شود. همچنین این نوع مدارس دارای مدارک معتبرتری در دنیا نسبت به سایر مدارس ترکیه می باشد. این مدارس سالانه حدود 27000 دلار شهریه دریافت می کنند. در مدارس دولتی و خصوصی این کشور آموزش به زبان ترکی انجام می شود. تحصیل در مدارس دولتی برای شهروندان ترکیه رایگان است. همچنین شهروندانی که دارای مجوز اقامت طولانی مدت در ترکیه هستند می توانند فرزندان خود را به صورت رایگان به این مدارس بفرستند.

    در مقاله اقامت ترکیه از طریق تحصیل باید بگوییم که تحصیل در مدارس خصوصی در ترکیه رایگان نیست; اما کیفیت آموزش بهتر از مدارس دولتی است. کسانی که در مدارس خصوصی ترکیه تحصیل کرده اند باید حداقل 4000 هزار دلار به عنوان شهریه پرداخت کنند.

    تحصیل در مدارس ایران فقط برای کسانی است که به فکر بازگشت به ایران هستند. مدارکی که دانش آموزان از این مدارس دریافت می کنند توسط وزارت علوم ایران به رسمیت شناخته می شود. هزینه تحصیل در مدارس در ایران تقریبا 500 تا 1000 دلار در سال است. همچنین توجه داشته باشید که تعداد این مدارس در ترکیه بسیار محدود است.

    مهاجرت تحصیلی به ترکیه در بالاترین سطح می باشد

    تحصیل دانشگاهی در ترکیه به دلیل هزینه کم متقاضیان زیادی را به خود جذب کرده است. اکثر دانشجویان ایرانی رشته های پزشکی در ترکیه را برای تحصیل انتخاب می کنند. زیرا هزینه تحصیل کمتر است. دوره لیسانس در ترکیه تقریباً 4 سال طول می کشد.

    البته متقاضیان قبل از ورود به این مرحله باید یک آزمون ورودی را پشت سر بگذارند و نمره قبولی در این آزمون باعث پذیرش دانشگاه های ترکیه می شود. البته لازم به ذکر است که دانشگاه های خصوصی ترکیه عمدتا بر اساس رزومه تحصیلی متقاضی پذیرش می کنند و آزمون ورودی بیشتر در دانشگاه های دولتی ترکیه برگزار می شود.

    اقامت در ترکیه از طریق آموزش پیش دبستانی تا سن 6 سالگی اختیاری است. اما آموزش ابتدایی اجباری است و دانش آموزان باید 5 سال در مقطع ابتدایی و 3 سال در مقطع متوسطه تحصیل کنند. بعد از آن باید 4 سال دبیرستان را بگذرانید تا بتوانید وارد دانشگاه شوید.

    به طور کلی مدارس ترکیه به 4 دسته تقسیم می شوند:

    مدارس ایرانی در ترکیه

    مدارس خصوصی در ترکیه

    مدارس بین المللی

    مدارس عامیانه

    مهاجرت تحصیلی به ترکیه در مدارس بین المللی به زبان انگلیسی است. علاوه بر این، این نوع مدارس در دنیا دارای مدارک معتبرتری نسبت به سایر مدارس ترکیه هستند. این مدارس سالانه حدود 27000 دلار شهریه دریافت می کنند. تحصیل در مدارس دولتی و خصوصی در این کشور به زبان ترکی است. تحصیل در مدارس دولتی برای شهروندان ترکیه رایگان است. علاوه بر این، شهروندان دارای کارت اقامت طولانی مدت در ترکیه می توانند فرزندان خود را برای تحصیل رایگان به این مدرسه بفرستند.

    در این مقاله در مورد اقامت در ترکیه از طریق تحصیل، باید بگوییم که تحصیل در مدارس خصوصی در ترکیه رایگان نیست. اما کیفیت آموزش بهتر از مدارس دولتی است. متقاضیان تحصیل در مدارس خصوصی در ترکیه باید حداقل 4000 هزار دلار در سال شهریه پرداخت کنند.

    تحصیل در مدارس ایران فقط برای افرادی است که به فکر بازگشت به ایران هستند. مدرک تحصیلی دانش آموزان این مدارس مورد تایید وزارت علوم ایران می باشد. هزینه تحصیل در مدارس ایران حدود 500 تا 1000 دلار در سال است. همچنین توجه داشته باشید که تعداد این مدارس در ترکیه بسیار کم است.

    مهاجرت تحصیلی به ترکیه در مقطع کارشناسی

    تحصیل در مقطع کارشناسی در ترکیه به دلیل هزینه کم متقاضیان زیادی را به خود جذب کرده است. اکثر دانشجویان ایرانی برای تحصیل رشته های پزشکی در ترکیه را انتخاب می کنند. چون هزینه تحصیل کم است. در ترکیه تحصیلات عالی حدود 4 سال به طول می انجامد.

    در واقع داوطلبان قبل از شرکت در این مرحله باید در آزمون ورودی شرکت کنند و با کسب نتیجه مثبت در این آزمون می توانند در دانشگاه های ترکیه پذیرفته شوند. البته لازم به ذکر است که دانشگاه های خصوصی ترکیه اکثرا بر اساس رزومه علمی متقاضی پذیرش می کنند در حالی که آزمون ورودی دانشگاه های دولتی ترکیه بیشتر است.

    مهاجرت تحصیلی به ترکیه در مقطع کارشناسی ارشد

    تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد برای اخذ اقامت ترکیه با تحصیل کار سختی نیست. با اخذ پذیرش از دانشگاه های ترکیه و ارائه مدارک زیر می توانید در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کنید. مدارک مورد نیاز برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد عبارتند از:

    تکمیل و ارسال فرم پذیرش

    ارائه مدرک هویتی

    ارائه مدرک کارشناسی به همراه کارنامه

    ارائه نتایج آزمون GRE و GMAT

    تحویل توصیه نامه

    انگیزه نامه بفرستید

    ارائه مدرک زبان انگلیسی در سطح آیلتس با نمره بین 6 تا 6.5

    ارائه رزومه تحصیلی

    شهریه در این مرحله بسته به رشته و دانشگاه متفاوت است. اما معمولاً حداقل 2-3 سال طول می کشد. شرایط متقاضیان برای اخذ مدرک کارشناسی ارشد در دانشگاه های ترکیه بسته به رشته متقاضی متفاوت است. قبل از ورود به دانشگاه، شرایط آن را به دقت بررسی کنید.

    مهاجرت تحصیلی به ترکیه در مقطع دکترا

    تحصیل در مقطع دکترا در ترکیه بسیار سیستماتیک است. با ثبت نام در دانشگاه ها یا کالج ها می توانید در مقطع دکتری تحصیل کنید. تحصیل در این سطح تقریباً 4 تا 5 سال طول می کشد. البته این مدت بستگی به تخصص و دانشگاه داوطلب دارد. توجه داشته باشید که پذیرش در مقطع دکتری برای هر رشته شرایط متفاوتی دارد. علاوه بر این، برای پذیرش در مقطع دکتری باید حداقل نمره آیلتس 6 تا 7.5 را داشته باشید.

    در این مقاله در مورد زندگی در ترکیه برای تحصیل باید بگوییم که برای قبولی در مقطع دکتری باید مراحل خاصی را طی کنید. در مرحله اول باید در آزمون استعدادیابی شرکت کنید. در این آزمون مهارت های شما بررسی و تست می شود. پروپوزال دانشجو نیز در این مرحله ارزیابی می شود. توجه داشته باشید که مطالعات مقطع دکتری در ترکیه هر 6 ماه یکبار توسط کمیته جانشینی ارزیابی می شود.

    مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی ترکیه

    متقاضیان ویزای مهاجرت تحصیلی در ترکیه باید مدارک را با کمک وکیل خود جمع آوری کرده و به سفارت ترکیه تحویل دهند. مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی ترکیه عبارتند از:

    فرم درخواست ویزا را تکمیل و ارسال کنید

    پرداخت هزینه ویزا

    ارائه مدارک تحصیلی به همراه ریز نمرات و ترجمه

    اثبات توانایی مالی

    یک عکس ارسال کنید

    ارائه اصل و فتوکپی پاسپورت معتبر

    ارائه بیمه برای مدت اقامت در ترکیه

    پذیرش دانشگاه ترکیه را ارائه دهید.

    یک بلیط رفت و برگشت به من بدهید

    تاییدیه اقامت ترکیه

    با ارسال مدارک فوق به سفارت، ویزای تحصیلی شما پس از 15 روز کاری آماده می شود.

    کار بعد از تحصیل

    دانشجویانی که از دانشگاه های ترکیه فارغ التحصیل می شوند باید بدانند که به دلیل نرخ بالای بیکاری ترکیه، فرصت های شغلی فراوان است. همچنین حقوق یا درآمد شما زیاد نخواهد بود. پس از فارغ التحصیلی، دانشجویان باید رزومه خود را آماده کنند و به جستجوی شغلی آنلاین بپردازند.

    پس از یافتن شرکت مورد نظر رزومه خود را برایشان ارسال کنند و پس از تایید رزومه برای مصاحبه مراجعه کنند. در صورت قبولی در مصاحبه می توانند در آن شرکت کار کنند.

    همچنین دانش آموزانی که انگلیسی یا فرانسوی را به خوبی صحبت می کنند می توانند زبان خاصی را در آموزشگاه زبان مطالعه کنند.

    برای اطلاع از شرایط تحصیلی مهاجرت به ترکیه می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و با کارشناسان ما در موسسه مهاجرتی مهر آفرین صحبت کنید.

  • برگزاری کنکور اختصاصی برای این ۵۰ نفر

    به گزارش اخبار استانی، عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در حاشیه بازدید از حوزه برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: امروز حدود ۵۰۱ هزار داوطلب داریم که در آزمون تجربی شرکت می‌کنند و بیشتر داوطلبان، خانم‌ها هستند.

    وی افزود: آزمون دیروز با موفقیت برگزار شد، البته با وجود اینکه تمهیدات اندیشیده شده بود حدود ۵۰ داوطلب سیل زده به آزمون نرسیدند، اما من این‌ نوید را می‌دهم که آزمون اختصاصی را دوباره برای آن‌ها برگزار می‌کنیم و تیرماه هم میتوانند در کنکور شرکت کنند بنابراین آمادگی خود را خفظ کنند.

    به گزارش فارس، رئیس سازمان سنجش درباره تخلف در آزمون روز گذشته، اظهار داشت: ۴ مورد دستگیری داشتیم‌ و این نشان میدهد که مردم عزیز به سیستم سازمان سنجش اعتماد کردند، یک مورد در تهران با اولین عکسی که از پرسشنامه گرفت دستگیر شد، یک‌ مورد هم در جنوب و دو مورد در غرب قصد داشتند ابزار تقلب به حوزه کنکور ببرند که دستگیر شدند.

    پورعباس ادامه داد: آزمون امروز حساسیت خاصی دارد و فریبکاران بسیار تلاش کردند تا عزیزان ما را وسوسه کنند اما تمام مخازن با امنیت کامل مسیر خود را طی کردند، امروز هم آمادگی کامل داریم و به صورت حداکثری در حال رصد هستیم امیدواریم مساله‌ای پیش نیاید.

    ۲۳۳۲۱۷

  • افتتاح فاز اول آزادراه شوشتری تاپایان سال/ نامه نگاری با محیط زیست برای عبور ازسرخه حصار چه شد؟

    معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از افتتاح فاز اول آزاد راه شوشتری تا پایان امسال خبر داد.

    هادی حق بین در گفت وگو با اخبار استانی،  در مورد سرانجام ساخت آزادراه شهید شوشتری و رایزنی با محیط زیست برای اجرای فاز دو این آزاد راه، گفت: برای ساخت فاز اول بخش زیادی از معارضین پروژه رفع شده است و به صورت جزئی کماکان معارض مانده؛ اما تأثیر چندانی بر روند اجرای پروژه نمی گذارند.

    وی با بیان اینکه تمام جبهه‌های کاری پروژه ساخت آزادراه شهید شوشتری فعال است، اظهار کرد: امسال فاز اول این آزادراه را به عنوان یک پروژه اثرگذار در جریان بهبود ترافیک تقدیم مردم خواهیم کرد؛ البته اتصال آزادراه به بزرگراه هجرت نیز باید انجام شود و این پروژه نیز آغاز شده است و امید است تا پایان سال این پروژه تکمیل شود.

    نامه شهرداری به محیط زیست برای عبور تونلی از زیر جنگل‌های سرخه حصار چه شد؟

    حق بین در مورد سرانجام نامه شهرداری تهران به سازمان محیط زیست برای عبور تونلی از زیر جنگل‌های سرخه حصار نیز افزود: متأسفانه هنوز بازخوردی در این زمینه از سوی سازمان دریافت نکردیم؛ اما در بازدید نوروزی، خدمت رئیس جمهور این موضوع را عرض کردم که امید است ایشان نیز تأکیدی کنند تا مسئله فاز دوم آزادراه شوشتری حل شود.

    معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در مورد اثرگذاری که ساخت این آزادراه بر روی جریان ترافیکی تهران خواهد داشت، گفت: پروژه شهید شوشتری یک پروژه ملی است؛ چراکه تهران به دلیل اختلاف ارتفاعی ۹۰۰ متری که از شمالی ترین نقطه شهر تا جنوبی ترین نقطه شهر دارد و همچنین شرایط توپوگرافی خاصی که دارد؛ این امکان را نمی‌دهد که در شمالی ترین نقطه تهران که شاهد کوه‌ها و ناهمواری هایی هستیم،  کمربندی شمالی را به راحتی اجرا کنیم و این درحالی است که ما در تهران کمربندی غربی و جنوبی داریم؛ اما فاقد کمربندی شرقی هستیم و کارکرد شوشتری به عنوان کمربندی شرق تهران است.

    وی تأکید کرد: بسیاری از خودروهای سنگین و سبک برای این که از جنوب تهران به استان های شمالی بروند از شرق تهران طی مسیر می کنند و چون مسیری کمربندی ندارند، از بزرگراه بسیج استفاده می‌کنند که سبب استهلاک معابر و همچنین ترافیک بسیار سنگین و ایجاد آلودگی می‌شود. بنابراین احداث این بزرگراه از ضروریات شهر تهران است.

    کاهش یک و نیم درصدی ترافیک کل شهر تهران با احداث آزادراه شهید شوشتری 

    حق بین ادامه داد: با احداث این پروژه حدود یک و نیم درصد از ترافیک کل شهر تهران کاهش می‌یابد و در منطقه شرق حدودا پنج درصد ترافیک را کاهش می‌دهد و یک روان سازی مناسبی برای بزرگراه بسیج و کل شبکه دربر خواهد داشت و موجب رضایتمندی شهروندان، کاهش آلودگی، کاهش مصرف سوخت و موضوعات دیگر می شود و به همین دلیل ضرورت دارد این پروژه به سرعت احداث شود.

    انتهای پیام

  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

    به گزارش خبرنگار آنلاین، سرهنگ غلامحسین عرب غروب پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی دامغان ضمن بیان اینکه امنیت از جمله خط قرمزهای پلیس که با عوامل خدشه دار کردن آن به شدت برخورد می‌کند، ابراز داشت: بر حسب همین وظیفه ذاتی پلیس طرح ویژه برخورد با سارقان در سطح شهرستان دامغان به اجرا درآمد.

    وی ضمن بیان اینکه طی مدت ۱۰ روز تمام ظرفیت‌های تخصصی پلیس به کار گرفته شد، افزود: نتیجه این تلاش‌ها دستگیری هشت سارق طی عملیات‌های مختلف بوده است.

    فرمانده انتظامی دامغان ضمن بیان اینکه این سارقان تلفن همراه ساختمان‌های نیمه کاره و صنوف بودند، ابراز داشت: از این سارقان مقداری اموال مسروقه نیز کشف و ضبط شده است.

    عرب ضمن بیان اینکه سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از این افراد کشف شدند، تصریح کرد: با دستور مراجع قضائی تعدادی از این سارقان روانه زندان شدند.

    وی افزود: این طرح همچنان در سطح این شهرستان در دست اجرا است تا زمینه رفع دغدغه شهروندان کاملاً فراهم شود.

  • آقای رئیسی! فقط ٥٠٠ میلیون دلار؟!

    نیازی به ذکر این مقدمه نیست که سفرها و دیدارهای دیپلماتیک، آن هم در سطح عالی و سران، همیشه نشان دهنده اقدامات مهمی هستند که راه را برای توسعه روابط اقتصادی و حفظ منافع ملی هموار می کنند و برنامه ریزی برای سفر خارجی روسای جمهور، یک عملیات پیچیده، هزینه بردار و هدفمند است. دو سفر خارجی اخیر سید ابراهیم رئیسی به دو کشور آسیایی پاکستان و سریلانکا، ما را با این پرسش روبرو می‌کند که در شرایط فعلی، ایران با این دو کشور اصطلاحا چه صنمی دارد و چرا سفر باید در سطح عالی صورت بگیرد؟

    بگذارید پاسخ این سوال را از زبان خود آقای رئیسی بشنویم. او در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره دستاوردهای این دو سفر، به این اشاره کرده که «مردم پاکستان علاقه بسیاری به انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی دارند» و «درباره همکاری ‌ها در حوزه انرژی تصمیماتی اتخاذ و مقرر شد این همکاری‌ها با قوت ادامه پیدا کند. همچنین در حوزه همکاری‌های تجاری و اقتصادی، با موافقت دو کشور، رسیدن حجم مبادلات به ۱۰ میلیارد دلار در گام اول هدف‌ گذاری شد».

    رئیسی به این اشاره کرده که «فعالان اقتصادی پاکستانی، مصمم بودند کار را به نحوی دنبال کنند که در زمان کوتاهی به حجم تجارت ۱۰ میلیارد دلاری برسیم». وی درباره سریلانکا نیز اعلام کرده که حضور در مراسم «افتتاح طرح بزرگ و چند منظوره برق‌آبی در این کشور که از سوی شرکت ایرانی فرآب ساخته شده» هدف اصلی و «موضوع دوم سفر به سریلانکا گسترش تجارت و همکاری اقتصادی با این کشور بود که تصمیمات خوبی درباره آنها اتخاذ شد».

    رئیس قوه مجریه در بیان پیام سیاسی سفر نیز گفته «منطقه و جهان این پیام را از این سفر دریافت کردند که جمهوری اسلامی ایران کشور قدرتمندی است که هم می‌تواند از جایگاه اقتدار و عزت سخن خود را با دشمنان بیان کند و هم ارتباط خود را با دوستان تداوم و تحکیم بخشد». خبرگزاری دولتی ایرنا هم از این خبر داده که در دیدار رئیسی و همتای او در سریلانکا، ۵ سند همکاری در زمینه‌های فرهنگی، سینمایی، گردشگری و علمی‌وفناوری به امضا رسید.

    خوب… در یک تحلیل اجمالی و کوتاه، خیلی راحت می‌توان نتیجه گرفت که واقعا خبری نیست و ما به قول خود آقای رئیسی، بیشتر با یک ارسال پیام سیاسی به جهانیان روبرو هستیم. رئیس قوه مجریه می‌خواهد به زبان ساده بگوید: پس از حمله تنبیهی به اسراییل، لازم دیدیم نشان دهیم که ارتباط خود را با دوستانمان ادامه می‌دهیم. همین.

    ما با صحنه گویا و روشنی مواجه هستیم که به ما می‌گوید، نه دستاورد فعلی و نه چشم‌انداز توسعه آتی روابط ایران با پاکستان و سریلانکا، انطباقی با سطح عالی ندارد و اعزام یک وزیر، منطقی‌تر بود. چرا که سخنان رئیسی درباره اهداف اقتصادی هم، حامل هیچ دالّ و نشانه‌ای از پیشرفت نیست. او می‌گوید: «مصمم بودند کار را به نحوی دنبال کنند که در زمان کوتاهی به حجم تجارت ۱۰ میلیارد دلاری برسیم». به چه نحوی؟ آیا پروژه، برنامه و تعریف روشنی برای رسیدن به هدف ۱۰ میلیارد دلاری وجود دارد؟ آیا هدف از سفر در سطح عالی، صرفا سلام و احوالپرسی و هدف گذاری است؟ در شرایطی که هیچ پیشرفتی در مورد خط لوله انتقال گاز ایران به پاکستان وجود ندارد و حتی اگر لوله‌ای نیز احداث شود، گاز چندانی برای صدور نداریم، در دیگر حوزه‌های اقتصادی، اتفاق خاصی روی داده است؟

    درباره سریلانکا نیز باید به این اشاره کرد که صادرات خدمات فنی مهندسی شرکت دولتی فرآب، قطعا رویداد ارزشمندی است و عملیات فنی مهندسین ایرانی در سریلانکا، شایان تقدیر است. این شرکت اعلام کرده که از قِبل این پروژه، پانصد میلیون دلار پول نقد تحویل گرفته است. قطعا کسب چنین درآمدی، سزاوار تحسین است. اما واقعیت این است که این شرکت معتبر ایرانی، همواره گل سر سبد صادرات خدمات فنی مهندسی بوده و در دوران روحانی و حتی قبل از روحانی هم، فارغ از مسیر سیاسی قوه مجریه، کار خودش را کرده، جایزه گرفته و از آسیای میانه و عراق گرفته تا آفریقا، پروژه‌های بزرگ خود را با موفقیت و با استانداردهای جهانی اجرا کرده است. یعنی به عبارتی روشن و بدون تعارف، موفقیت فرآب، دخلی به دولت ندارد و بخشی از انباشت دانش، تخصص و اعتبار ذخایر علمی و فنی کشور است. در نتیجه، اینجا هم نیازی به حضور رئیسی نبود و اتفاق جدیدی روی نداده که منجر به توسعه روابط اقتصادی کشور شود. اگر شرایط حاکم بر روابط خارجی ایران و مشکلات داخلی رفع شود، ظرفیت ایران برای صادرات خدمات علمی و فنی مهندسی، خیلی خیلی بیشتر از پولی است که فرآب از سریلانکا درآورده است.

    ایران، هم اکنون در شرایط اقتصادی بسیار دردناک و اسفناکی به سر می‌برد. تورم در همه‌ی بخش‌های زندگی ما ایرانیان بیداد می‌کند و بدون تردید، بخش قابل توجهی از این وضعیت، ناشی از رویکرد سیاست خارجی جمهوری اسلامی، موضوع تحریم‌های آمریکا، مساله هسته‌ای، بی‌توجهی به FATF و شفافیت مالی و اختلاف با آمریکا و اروپا است. تا زمانی که راهی برای خروج از این آچمز عجیب پیدا نشود، نه در شرق آسیا، نه در میان همسایگان، نه در آفریقا و دیگر مناطق جهان و نه در سیارات دیگر، نمی‌توان کاری برای اقتصاد ایران کرد.

    شاید برای مصرف داخلی ماشین‌های تبلیغاتی و جناحی، بتوان صدها بار در مورد ترجیح سیاست همسایگی دادِ سخن داد و اعلام کرد که ایران نیازی به ارتباط با آمریکا و اروپا ندارد، اما بر روی ارض واقع، شرایط روشنی داریم که نشان می‌دهد حتی عراق نیز که مثلا نزدیک‌ترین دوست منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران است، در این شرایط سخت، نمی‌تواند دو ماهیتابه املت و دو بطری نوشابه از ایران بخرد و پول آن را نقدا پرداخت کند.

    دیپلماسی و سیاست خارجی، سینما و سریال تلویزیونی نیست که بشود با چهار تهیه کننده خودی و چند شرکت و نهاد دولتی و حاکمیتی سر و ته ان را هم آورد و جشنواره های فرمایشی به راه انداخت. دیپلماسی و سیاست خارجی، حوزه ای نیست که بتوان با چند دقیقه سخنرانی شعاری و انگیزشی صدر و ذیل آن را به هم دوخت. این حوزه، علاوه بر عامل انسانی متخصص و اهل فن، به برنامه، رویکرد منطقی و انطباق با شرایط عینی خارج و داخل نیاز دارد.

    311311

  • قدرت‌نمایی حکیمانه – اخبار استانی

    قدرت‌نمایی حکیمانه

    نه در جهان اسلام بلکه در کل جهان، آزادگان و کسانی که از جنگ نفرت دارند، به تماشای نمایش باشکوه قدرت‌نمایی ملت ایران ایستادند و ظهور چنین قدرتی را که به اجرای عدالت در جهان می‌اندیشد تحسین کردند.

    به گزارش اخبار استانی، محمدکاظم انبارلویی در یادداشتی در رسالت نوشت: 

    ۱- عملیات «وعده صادق» یک قدرت‌نمایی حکیمانه بود. این قدرت‌نمایی حکیمانه می‌تواند پایه‌گذار یک گفتمان جدید برای تحکیم صلح جهانی باشد. آمریکا و رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان‌الاقصی قدرت بازدارندگی خود را آسیب‌پذیر دیدند. همین آسیب‌پذیری در عملیات وعده صادق به‌گونه‌ای شد که جهانیان متوجه شدند چنین بازدارندگی یک توهم است.
    لذا نه در جهان اسلام بلکه در کل جهان، آزادگان و کسانی که از جنگ نفرت دارند به نمایش باشکوه قدرت‌نمایی ملت ایران ایستادند و ظهور چنین قدرتی که به اجرای عدالت در جهان می‌اندیشد را تحسین کردند.
    به تعبیر رهبری معظم انقلاب، «عملیات وعده صادق اثبات قدرت ایران در چشم جهان بود و نیروهای مسلح چهره خوبی را از اقتدار ایران به‌عنوان یک قدرت جهانی به نمایش گذاشتند.»
    درحالی‌که رزمندگان اسلام مشغول خشاب‌گذاری موشکی و پهپادی هستند ودرحالی‌که مردم از هیجان پاسخ خیبری رزمندگان اسلام به وجد آمده‌اند باز بلندگوهایی در داخل، پرچم مذاکره تودرتو و بی‌حاصل با آمریکا را به بهانه این پیروزی بالا برده‌اند. آن‌ها از راهبرد تکرار جنایات جنگی آمریکا و بدعهدی یا بی‌خبر هستند یا خود را به بی‌خبری می‌زنند! درهرصورت آن‌ها در زمین دشمن بازی می‌کنند. می‌گویند اکنون زمان استفاده از موشک‌های دیپلماتیک است، موشک‌های دیپلماتیکی که در برجام از کار افتاد.
    ۲- قدرت‌های شیطانی جهان و در رأس آن آمریکا، دولت‌ها و ملت‌ها را با تئوری «ترس و تصمیم» اداره می‌کنند. آن‌ها حتی هم‌پیمانان خود را با این تئوری به زنجیر کشیده‌اند.
    رژیم صهیونیستی پس از نبرد ۱۹۴۵ و ۱۹۶۸ با همین تئوری اعراب را به زنجیر کشیده و اجازه نداده است آن‌ها به‌ویژه پس از جنگ ۶ روزه یک تیر به سرزمین‌های اشغالی شلیک کنند.
    شکل‌گیری جبهه مقاومت به‌ویژه پس از جنگ ۳۳ روزه حزب‌الله و درگیری‌های پینگ‌پنگی حماس و جهاد اسلامی در درون سرزمین‌های اشغالی و از همه مهم‌تر عملیات محیرالعقول طوفان‌الاقصی گذر از آستانه ترس بود.
    این رویکرد، کارکرد تئوری «ترس و تصمیم» را به باد داد و رژیم صهیونیستی را بیش از ۱۹۰ روز در غزه، زمین‌گیر کرده است. مردم غزه ترس را ترسانده‌اند و تصمیم جدی به مقاومت تا آخرین نفر و  تا آخرین نفس گرفته‌اند همین نفس صهیونیست‌ها را به شماره انداخته است.
    عملیات حکیمانه «وعده صادق» نشان داد دیگر آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی‌توانند نان سلطه‌طلبی خود را در تنور تئوری «ترس و تصمیم» بپزند.
    ترس یک بن‌بست روانی است هر کس در دام آن بیفتد گام اول و گام آخر شکست را هم‌زمان تجربه می‌کند. اکنون رژیم صهیونیستی در این دام افتاده است. جنگ در غزه را ادامه دهد یا شرایط حماس برای آتش‌بس را بپذیرد، شکست‌خورده است.
    همین معادله در برابر ضربه ایران برقرار است. رژیم صهیونیستی پاسخ عملیات وعده صادق را بدهد یا ندهد، در تله تئوری «ترس و تصمیم» دست‌وپا می‌زند.
    ۳- آمریکا در عمر ۲۵۰ ساله همواره با جهان درون و برون خود در جنگ بوده است. فقط ۲۱ سال صلح را تجربه کرده است. هیچ‌کدام از رؤسای جمهور آمریکا را نمی‌توان یافت که به‌طور کامل رئیس‌جمهور دوران صلح باشد.
    فیلسوفان سیاسی و اندیشکده‌های سیاسی آمریکا یک روز باید به این سؤال پاسخ دهند نقطه پایان این جنگ‌ها کجاست؟ اگر آن‌ها جنگ را متوقف نکنند کسانی در جهان هستند که برای صلح بجنگند و نقطه پایانی بر خونریزی‌ها، قتل‌عام‌ها، جنایات جنگی و کشتار جنگی بگذارند.
    ۴- رسانه‌ها، اندیشکده‌ها و سیاسیون سه ضلع حکمرانی در غرب سرمایه‌داری هستند، هر سه ضلع این روزها فریاد می‌زنند جهان به سمتی در حرکت است که به نفع آن‌ها نیست. این فهم به لحاظ آینده‌پژوهی و آینده‌نگری وجود دارد که چرخ زمان به نفع آن‌ها نمی‌چرخد.
    درحالی‌که فقر در برخی ایالت‌های آمریکا و جهان سرمایه‌داری به‌گونه‌ای است که صدای شهرداران از کارتن‌خواب‌ها در حاشیه شهرها درآمده است که نمی‌توانند صبح به صبح فضولات آن‌ها را از خیابان‌ها جمع کنند، مجلس نمایندگان آمریکا یک کمک ۲۶ میلیارد دلاری به اسرائیل و یک کمک ۶۰ میلیارد دلاری به اوکراین را به تصویب رساند!
    این کارکرد حکمرانی نشان می‌دهد آن‌ها نه‌تنها گوششان بدهکار این نیست که در جهان چه می‌گذرد، بلکه نمی‌خواهند حتی صدای شهروندان خود را بشنوند.

    انتهای پیام

  • اسکراب سنت ایوز جوانه گندم

    اسکراب صورت لایه بردار جوانه گندم

    اسکراب صورت لایه بردار جوانه گندم و ویتامین E بیوتی با از بین بردن سلول‌های مرده، و باکتری‌های تجمع‌یافته در منافذ پوست، یک لایه برداری طبیعی انجام می‌دهد. این محصول که از مواد کاملاً طبیعی تهیه می‌شود، پوست بخش‌های مختلف بدن را لایه برداری کرده و لکه را کمرنگ و کمرنگ‌تر می‌کند. بهترین زمان استفاده از اسکراب داخل حمام است که پوست مستعد پاک‌سازی مکانیکی است. اسکراب صورت، پوست را زیبا و شاداب کرده و درخششی خاص به آن می‌بخشد، با این کار سلول‌های مرده‌ای که روی سطح پوست است از بین رفته و زمینه را برای جایگزینی و بازسازی سلول‌های جدید آماده می‌کند.

    اسکراب صورت لایه بردار ویتامین E زیبایی فرمول ها به آرامی بدون تحریک برای لایه براق و تمیز پوست لایه برداری می کند. این ماده آلودگی، سلول‌های مرده پوست و سایر ناخالصی‌ها را برطرف می کن تا پوستی تمیز و شاداب نشان دهد. ویتامین E با محافظت از آنتی‌اکسیدان به پوست شما کمک می‌کند  تا با اثرات مخرب محیط مضر مقابله کند. جوانه گندم تغذیه کننده و ترمیم کننده پوست که با خاصـیت التیام بخشی که دارد موجب نرمی و لطافت پوست می گردد و از ایجاد حساسیت و قرمزی پوست جلوگیری می نماید نیز از دیگر مواد تشکیل دهنده اسکراب صورت لایه بردار جوانه گندم و ویتامین E بیوتی می‌باشد. رایحه این اسکراب صورت ملایم و تسکین دهنده است.

    سلام کارشناس فروش سورکاو هستم: اسکراب صورت لایه بردار جوانه گندم و ویتامین E بیوتی به طور عمیق پوست رو پاک می‌کنه از ایجاد جوش‌های سرسیاه جلوگیری می‌کنه به کوچیک دن منافد کمک می‌کنه آلودگی‌ها و باکتری‌های روی پوست رو پاک می‌کنه پوست رو نرم و شاداب می‌کنه خاصیت ضد باکتر داره ضدحساسیته و التهاب و قرمزی پوست رو از بین می‌بره. چربی پوست رو متعادل می‌کنه جوانه گندم و ویتامین ای داره که چوست رو شاداب و جوون می‌کنه. مزایای خرید اسکراب صورت لایه بردار جوانه گندم و ویتامین E بیوتی اسکراب صورت لایه بردار صورت فرمول های زیبایی و فرم ویتامین E به آرامی بدون تحریک برای لایه براق و تمیز پوست لایه برداری می کند. این ماده آلودگی و سایر ناخالصی‌ها را برطرف می‌کند تا پوستی تمیز و شاداب نشان دهد.

    ویتامین E با محافظت از آنتی اکسیدان ، به پوست شما اجازه می دهد تا با اثرات مخرب محیط مضر مقابله کند.مصرف جوانه گندم برای چاقی صورت  به دلیل ترکیبات موجود در جوانه گندم میتواند موثر باشد و به تنظیم متابولیسم بدن کمک کرده و باعث چاقی صورت شود . به طور موثری علائم تحریک را تسکین می دهد و تعادل پوست را بازیابی می کند. ترشح چربی پوستتان را تنظیم می‌کند و این ژل شستشو نه تنها پوستتان را خشک نمی‌کند بلکه به پوست رطوبت رسانی هم می‌کند و باعث تحریکات پوستی نمی‌شود. از ایجاد نقص و آکنه جلوگیری می‌کند درخشش چربی روی پوست را از بین می‌برد. این محصول ضمن از بین بردن سلول های مرده سطح پوست، با رساندن مواد مغذی پوست را بازسازی می کند.

    • از بین بردن آلودگی‌ها و سلول‌های مرده پوست
    • مناسب انواع پوست
    • دارای بافت کرمی
    • روشن نمودن پوست
    • نرم و لطیف شدن پوست
    • حاوی جوانه گندم
    • دارای ویتامین E
    • آنتی اکسیدان
    • دارای رایحه ملایم
    • حجم ۱۵۰ میل

    در استفاده از اسکراب صورت لایه بردار جوانه گندم و ویتامین E بیوتی ممکن است به این محصولات احتیاج داشته باشید: مرطوب کننده- آبرسان-کرم شب و روز-تونر-شوسنده مناسب اسکراب جوانه گندم سینت ایوز با دانه های اسکراب حاوی جودوسر، پوست را با لایه برداری ملایم ازهرگونه آلودگی و چربی اضافه پاکسازی می کند.همچنین می تواند یک ماسک مغذی پوست نیز به شمار رود.اسکراب سینت ایوز یکی از بهترین اسکراب های دنیاست که ترکیبات آن ۱۰۰ درصد طبیعی است.این محصول علاوه بر پاکسازی کامل ،پوست را نرم وتقویت نیز می سازد.

    اسکراب جوانه گندم و جو دوسر سینت ایوز برای انواع مختلف پوست صورت مناسب است. در نتیجه استفاده از این اسکراب پوستی صاف و درخشان و بدون آکنه خواهید داشت. اسکراب جو دوسر سینت ایوز دارای دانه های اسکراب حاوی جو دوسر است که به آرامی پوست را لایه برداری می کند و آلودگی ها را از روی پوست پاک می کند. این اسکراب از برند St.Ives نقش مهمی در پاک کردن چربی اضافه پوست ایفا می کند. همچنین علاوه بر لایه برداری، پوست را به خوبی تغذیه می کند و در نتیجه این امر پوست نرم و لطیف می شود.

    فروشگاه محصولات مراقبت پوستی فارهه واردکننده انواع محصولات بهداشتی در زمینه پوست و و فعالیت می‌کند. همه محصولات وارد شده از برندهای اورجینال خارجی هستند کخ از اصالت کالا برخوردار می‌باشند.ما در فارهه سعی می‌کنیم تا تجربه، تخصص و آگاهی را در ساختار یک سایت جمع آوری کنیم و با مشاوره تخصصی، بهترین محصول پوست و مو را متناسب خودتان معرفی کنیم.شما میتوانید برای خرید مستقیم از شرکت بیز از طریق سایت این شرکت اقدام کنید . سفید شدن پوست و یکدست شدن آن چیزی است که افراد بسیار زیادی به دنبال آن هستند، که پوستی روشن و بدون نقص و درخشان داشته باشند.

    اسکراب لایه بردار جو دوسر سینت ایوز پوست را نرم و شفاف میکند. این اسکراب انرژی بخش تهیه شده از مواد اولیه ارگانیک میباشد که برای داشتن پوست شفاف و لطیف باید هر چند وقت یکبار لایه برداری از آن صورت بگیرد تا سلول های مرده از بین بروند. اسکراب لایه بردار سنت ایوز اصلی، با دانه های ریز و درشتی که دارد مواد آرایشی، آلودگی های محیطی، گرد و غبار و … را از منافذ پوست پاک میکند و مانع ایجاد جوش، آکنه و لک روی پوست می شود. این محصول محبوب ، با لایه برداری آلودگی و سلول‌ های مرده ، پوست را تمیز کرده و سلول‌ های جدید را آزاد میکند و موجب می شود محصولات مرطوب کننده‌ بهتر جذب پوست شوند.

    همچنین با استفاده از آن همه ذرات مضر را پاک کرده و پوستی روشن‌ تر و شفاف‌ تری دارید. پس از استفاده شاهد رطوبت رسانی و جوان سازی به پوست صورت  و بدن می شوید. در ادامه به نقد و بررسی همراه ما باشید. در St.Ives ، از مرطوب کننده ها ، لایه بردارها و عصاره های 100٪ طبیعی استفاده می کنیم تا شادی طبیعت را در محصولات پوستی به ارمغان بیاوریم . هدف ما این که تا شما پوستی نرم، شاداب و درخشان داشته باشید. اسکراب جوانه گندم برای انواع مختلف پوست صورت و بدن مناسب است. در نتیجه استفاده از آن پوستی صاف، درخشان و بدون آکنه خواهید داشت.

    لایه بردار سنت ایوز چربی‌های طبیعی بدن، استفاده از لوازم آرایشی، سلول‌های مرده، گرد و غبار و ذرات آلوده هوا منافذ پوست را میبندند. این محصول فاقد پارابن و چربی هست، که انتخاب مناسبی برای پوست های چرب و آکنه میباشد. این محصول بینظیر از برند آمریکایی است، که ماسک اسکراب جو دو سر یک محصول دوکاره است، که هم برای لایه‌ برداری و پاکسازی و هم به عنوان ماسک قابل استفاده است. قیمت خرما بار دکتر بیز نسبت به سایر مکمل‌های غذایی با توجه به مواد طبیعی و با کیفیتی که در تهیه آن استفاده می‌شود، مناسب و منطقی است. این محصول پوست را نرم و صاف کرده و خشکی‌های پوست را تا حد زیادی از بین می‌ برد. همچنین این محصول با مواد لایه‌بردار 100 درصد طبیعی غنی شده است.

    جوی دوسر دارای خاصیت نرم‌کنندگی است و مصرف آن کمک می‌ کند تا بدن، ذهن و روحتان در آرامش بیشتری باشد، که فاقد چربی و پارابن است که توسط متخصصان پوستی مورد تست و تأیید قرار گرفته است. با کمک سنت ایوز به پوستی شاداب و بانشاط‌ تری را تجربه خواهید کرد. این محصول بسیار ملایم است، که بسته به نوع پوستتان برای استفاده روزانه هم می‌توانید از آن استفاده کنید. همچنین لایه‌برداری مناسبی از پوست داشته و سلول‌های مرده را از سطح آن پاک می کند. بدون ایجاد عوارض و حساسیت های پوستی است.

دکمه بازگشت به بالا