عمومی

آموزش و پرورش صاحب یک شبکه شاد است / انکار شبکه جدا نمی شود



وزارت آموزش و پرورش بیانیه ای را توضیح داده است و توضیح می دهد که روند کار منجر به تشکیل یک شبکه آموزش دانشجویی (خوشحال) می شود.

به گزارش اخبار استانی ، در این بیانیه آمده است: “به دنبال شیوع تاجی ویروس در کشور ، به دنبال تصمیم ستاد ملی برای مبارزه با تاج ، کلیه مدارس کشور طی هفته اول اسفند تعطیل شد.” گزارش شده است که تأثیر مستقیم و مثبتی در مدیریت و شیوع بیماری شیوع دارد ، که 30-50 درصد آن را شامل می شود و مورد تحسین سازمان بهداشت جهانی است. هزار مدرسه شکسته شد.

این وزارتخانه همچنین از ابتدا به دنبال احیای ارتباط معلم و دانش آموز با شعار “آموزش نخواهد بود بسته شود”. در گام اول ، با هماهنگی و همکاری سازمان رادیو تلویزیون ، پخش مستقیم دوره های باقیمانده دانشجویان به این ترتیب ادامه یافت. اگرچه این استراتژی کنترل برخی از شرایط حاکم بر خانواده و نگرانی را فراهم می کرد ، اما هرگز نیازهای آموزشی دانش آموزان را برآورده نمی کرد. مهمترین کاستی در این زمینه عدم توانایی تعامل با معلمان و دانش آموزان ، عدم کنترل و راهنمایی در زمینه آموزش و نبض سیستم آموزش ملی خارج از کنترل سیستم آموزش ملی بوده است. بنابراین ، MEXT تصمیم گرفته است با همکاری نزدیک با کارشناسان مربوطه در زمینه آموزش و فضای مجازی ، “شبکه جامع ارتباط معلم و دانش آموز” را راه اندازی کند.

وی گفت: “در ابتدا تصور می شد كه تعامل با پیام رسان های داخلی می تواند این نیاز را برآورده سازد.” با این وجود ، عدم اختصاصی بودن این فضا ، عدم برقراری ارتباط صحیح بین پیام رسان و گروه فنی برای انجام آزمایش های لازم ، عدم موفقیت پیام رسان در ارائه مشخصات لازم آموزش ، بروز ملاحظات فنی قابل توجهی یک شبکه خصوصی در اختیار داشتن انتقادات صحیح و انتقاد حرفه ای برخی از کارشناسان در مورد احتمالات ، مورد توجه جدی معلمان و متخصصان فنی و آموزشی قرار گرفت. بنابراین ، آموزش و پرورش تصمیم گرفته است تا یک شبکه اختصاصی ، مستقل و منزوی را که در اختیار دارد ایجاد کند. به دنبال این تصمیم ، کلیه شرکتهای پیام رسان مشارکتی ، از جمله Rubika ، Gap ، سروش ، بله و iGap از مطالعه حذف شدند. این با ارائه خدمات برای آموزش ، که در روابط کارفرمایان و قراردادی متداول است ، بررسی شده است.

در این ارائه تأکید شد: “نتایج تحقیقات تخصصی برای یافتن یک بستر اختصاصی ، حمرا آوال و ایرانسل را مناسب برای ساختن چنین توانایی هایی معرفی کرده است.” Hamrah-Awal شرایط فنی بسیار سختی را تعیین می کند و با پذیرش آنها ، “شبکه آموزش دانشجویی” به نام “Shad” و مجوز بهره برداری از همه بستر های نرم افزاری مبارک مطابق با مسئولیت اجتماعی اپراتورها ) از طرفین به امضا رسیده است. اول ، آن را به طور نامحدود به وزارت آموزش و پرورش داده شد. سرانجام با بهره‌گیری از توان متخصصان جوان و نخبه کشور ، تلاش هر دو طرف ، شب و روز و موفقیت در تست دقیق برای جلوگیری از بزرگترین خطا ، شبکه تعاملی “شاد” در روز پنجشنبه 12 فروردین ماه ، همزمان با تولد مبارک حضرت ولی عصر (عج).

براساس بیانیه وزارت آموزش و پرورش ، راه اندازی این شبکه در تعطیلات صورت گرفته است ، اما در کمتر از هشت ساعت کار و در زمان این نوشتن ، این نرم افزار بیش از 1.7 میلیون نصب داشت. است بیش از 90٪ مدیران مدارس ابتدایی به این سیستم مراجعه می کنند و یک محیط مجازی کلاس را در این دوره کوتاه اجرا کرده اند. این نشان دهنده تصمیم صحیح و سریع آموزش در این زمینه است.

در این بیانیه آمده است: “خوشبختانه ، برای اولین بار در تاریخ آموزشی کشور ، وزارت آموزش و پرورش پلت فرم منحصر به فرد خود را راه اندازی کرده است که به معلمان و دانش آموزان اجازه می دهد تا به راحتی با یکدیگر در یک محیط امن مانند مدرسه ارتباط برقرار کنند.” ما بر این باوریم که در حوزه سکو ، نیاز به حاکمیت وجود دارد ، اما در سطح خدمات ، ما با بخش خصوصی و ارائه دهندگان خدمات آموزش مجازی کاملاً کار خواهیم کرد تا بستر شادی را برای بهبود کیفیت آموزش دانش آموزان ایجاد کنیم. انحصار را وصل کنید و نمی توانید ببخشید. نوع به هیچ بخش یا گروهی از جمله مسنجر داده نمی شود. به زودی جزئیات مشارکت اعلام خواهد شد.

در پایان این اطلاعیه ، برخی از اخبار دروغ ادعاهای دروغین مانند عدم تملک آموزش و پرورش یا غیر اختصاصی بودن یا عدم تفکیک شبکه تضمین می شود. این نرم افزار توسط مؤسسات آموزشی ملی بررسی و تایید شده است. بنابراین ، ضمن دعوت از متخصصان واجد شرایط در این زمینه برای بررسی این نرم افزار ، حق آموزش در پیگیری حق چنین ادعاهای دروغین محفوظ است و چنین ادعاهای دروغین تکرار می شود در این صورت اقدامات قانونی انجام خواهد شد.

انتهای پیام


تمامی محتوای منتشر شده در سایت بر پایه سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به انتشار محتوا می نماید، بنابراین مسوولیت تمامی نوشته های سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و پایگاه اینترنتی اخبار استانی هیچ مسوولیتی در قبال انتشارات سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا