عمومی

آیا بعد از بهبودی مجدداً می توانید کرونا دریافت کنید؟



به گفته دکتر مسیدانشواری ، متخصص ریه و مراقبت های ویژه در بیمارستان:

به گزارش اخبار استانیدکتر جماعتی – معاون مدیر بیمارستان ، دکتر ماسیدانشهری ، در پاسخ به این سؤال که آیا فرد بهبود یافته از تاج می تواند دوباره آلوده شود یا خیر. متفاوت است. “

وی توضیح داد: “تنها در صورتی كه فرد در معرض ضعف ایمنی باشد و بدن وی نتواند ایمنی لازم را تأمین كند ، ممکن است مجدداً به كرونا ویروس آلوده شود.”

کارشناسان مراقبت های ریوی و فشرده با تأکید بر لزوم انجام آزمایشات بالینی بعدی در بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونا قلب گفتند: “اگر آزمایش خون نشان دهد که سطح ایمنی سنجی به حد قابل قبولی رسیده است ، معمولاً بالاتر است. ” سیستم ایمنی بدن در برابر ویروس مقاوم است و افراد در برابر ویروس مصون هستند.

جامائیا در بخش دیگری از سخنان خود درباره تصورات غلط در مورد مصونیت از Quaid 19 اظهار داشت: متأسفانه شیوع یک بیماری عفونی به جامعه منجر به سوء تفاهمات گسترده ، سوء عملکردها و معالجه می شود. مدتی است که در فضای مجازی اعلام شده است که از سشوار گرم روی بینی استفاده کنید تا از بروز این مشکل جلوگیری کرده یا از بین برود. این ایده نه تنها در پیشگیری از بیماری مؤثر نیست بلکه باعث سوختگی و سایر عوارض جانبی در مخاط بینی نیز می شود. ایجاد خواهد شد.

اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید شاهد نیز در مورد مصرف الکل برای جلوگیری از تاج هشدار داده اند و استفاده از الکل مالش فقط در مناطقی که دسترسی به آب و صابون دشوار است توصیه می شود و استفاده از خوراکی توصیه می شود. می تواند باعث آسیب دائمی مانند کوری ، نارسایی کلیوی و حتی مرگ شود.

یک استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید شاهد توصیه کرد که از سایت های معتبر دانشگاهی ، صفحات و منابع برای اطلاعات و اخبار مرتبط با حوزه بهداشت و درمان پیروی کنید.

انتهای پیام


تمام مقالات سایت به وسیله سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به نشر محتوا می نماید، به همین دلیل مسوولیت انتشارات سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و سایت اخبار استانی هیچ مسوولیتی در قبال نوشته های سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا