عمومی

افزایش تعداد خدمات پیک در کلینیکهای تنفسی / ازدحام جمعیت در خیابان عواقب جبران ناپذیری دارد.



اخبار استانی / مرکزی به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک: “کلینیک های تنفسی با افزایش خدمات پیک روبرو هستند و تا 10 روز آینده برای تاج مثبت خواهند بود.”

دکتر سیدمحمد جمالیان در مصاحبه تلویزیونی در مورد وضعیت فعلی دولت درمورد موضوعات کورو ویروس و اثربخشی رفتار اجتماعی مردم اظهار داشت: ما در خارج از خانه با افراد ملاقات کرده ایم . این مانع تمام تلاشهایی است که تاکنون شده است ، که بیشتر این کارها توسط خود مردم انجام شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر تعداد زیادی از مردم در خیابان ، متأسفانه کسانی که نیاز به قرنطینه در منزل داشتند نیز با کلینیک ها و بانک ها تماس گرفتند که گفته می شود این ویروس را در جامعه گسترش داده است. وی افزود: “وی افزود. مردم باید با رعایت حقوق شهروندی به تعهدات اجتماعی و اخلاقی خود عمل کنند.

جماریان از مردم خواست تا فواصل اجتماعی را رعایت کنند و گفت: مردم نباید در مواقع ضروری خانه را ترک کنند. با دیدن افراد ، این تأثیر منفی بر سلامتی دارد. “

وی گفت: “هدف ما ایجاد استرس یا اضطراب در بین مردم نیست ، بلکه من باید به عنوان رئیس دانشکده پزشکی مارکاج این هشدار را بدهم.” و گروه های درمانی پرخطر ، مانند بیماران ایمن سازی و مادران باردار ، بیشترین رنج را دارند. این قطعاً در صورت تغییر رفتار اجتماعی مردم اتفاق می افتد.

جماریان اظهار داشت: وضعیت فعلی کلینیک تنفس دولت نشان می دهد ممکن است روزهای خاصی در پیش رو باشد. طی دو روز گذشته ، این کلینیک ها با قله های جمعیت روبرو بوده اند و طی 10 روز آینده به صورت تست های مثبت ظاهر می شوند.

رئیس دانشکده پزشکی اراک گفت: مردم باید از اصول بهداشت پیروی کنند و فقط در مواقع ضروری خانه را ترک کنند. اگر همه شرایط بهداشتی را داشته باشید ، مشکلی ایجاد نمی شود ، حتی اگر دفتر یا صنفی نیز فعال باشد ، اما آنچه اخیراً دیده شده است ، خستگی و حضور آنها در اماکن شلوغ است ، که بسیار عواقب بد و جبران ناپذیر.

انتهای پیام


انتشارات سایت به وسیله سامانه آنلاین، اقدام به بازنشر می نماید، لذا مسوولیت این مقاله بر عهده منابع خبری بوده و سامانه بر خط اخبار استانی هیچ مسوولیتی در قبال کلیه محتوای این سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا