امنیت انتخابات بر عهده بیش از ۲۵۰ هزار نیروی امنیتی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

امنیت انتخابات بر عهده بیش از ۲۵۰ هزار نیروی امنیتی است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سیدمجید احمدی ظهر امروز دوشنبه ضمن سفر به خوزستان در جمع خبرنگاران درباره در خصوص تمهیدات اندیشیده شده برای انتخابات یازدهم اسفندماه امسال تاکید کرد: ستاد امنیتی انتخابات به موازات ستاد برگزارکننده انتخابات زیر نظر وزیر کشور تشکیل شده و وضعیت ایجاد نظم، انضباط و امنیت برای برگزاری این رویداد مهم سیاسی کشور مطلوب است.

وی افزود: دستگاه‌های مسئول ایجاد نظم، انضباط و امنیت برای انتخابات از جمله فراجا، سپاه، بسیج، وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه، فراجا و ارتش جمهوری اسلامی، قوه قضائیه و… وظایف خود را به خوبی دنبال می‌کنند.

احمدی با بیان اینکه بیش از ۲۵۰ هزار نفر از نیروهای فراجا، سپاه، بسیج و بخش پشتیبانی و انتقال هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مسئولیت امنیت انتخابات را برعهده دارند، ادامه داد: همه این وظایف در استان‌ها تعیین شده و توسط استانداران تکالیف و وظایف هر دستگاهی معین شده است.

معاون وزیر کشور با اشاره به پیش بینی امنیت صندوق‌ها در دورترین نقاط کشور، بیان کرد: مناطق مرزی کشور برای کنترل مرزها در ایام انتخابات در آماده‌باش کامل هستند و دستگاه‌های اطلاعاتی اشراف خوبی در وقایع دارند و هیچ‌گونه نگرانی امنیتی برای انتخابات وجود ندارد و این دوره از انتخابات در امنیت کامل برگزار خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا