عمومیکسب و کار استانها

بروکر آمارکتس برای کدام کشور است

آمارکتس در کدام کشور است؟ – آدرس دفاتر کارگزاری امارکتس

در واقع آمارکتس با قرار گیری در یک منطقه آف شور، توانسته به مناطق جغرافیایی مختلفی خدمات خود را ارائه دهد که، این یکی از ویژگی های این کارگزاری به حساب می آید.

البته این شرکت به طور مستمر با سرمایه گذاری در بخش زیرساخت و فناوری خود، توانسته شرایط تجاری بهینه های را برای کاربرانش مهیا نماید. و این کار در راستای فراهم کردن بستر مناسب، برای موفقیت کاربران در بازارهای مالی بوده که، همین امر باعث افزایش محبوبیت و اعتبار این بروکر در بین بروکرهای فارسی شده است.

از اینرو و با توجه به محبوبیت این بروکر، در این مقاله از قصد داریم، اطلاعات بیشتری مانند اینکه بروکر آمارکتس برای کدام کشور است، و یا اطلاعاتی در مورد ثبت این شرکت را بررسی کنیم. در جدول زیر اطلاعات مختصری در مورد آن ذکر شده که در ادامه به صورت کاملتر شرح داده شده است.

حساب سنتی نوعی حساب معاملاتی است که موجودی را به‌جای دلار برحسب سنت اندازه‌گیری می‌کند.

? بررسی ? آموزش ساخت حساب ریل amarkets
? تاریخ تاسیس ◀️ سال 2007 میلادی
? موقعیت دفتر مرکزی ◀️ جزیره (Mwali (Comoros
?️ رگوله ◀️  FCA- FSA
⛔️ حداقل واریزی افتتاح حساب ◀️ 100 دلار
? بازارهای معاملاتی ◀️ فارکس – سهام – ارز دیجیتال – بازار کالا
✳️ تعداد دارایی های معاملاتی ◀️ بیش از 450 نماد
✅ انواع حسابهای تجاری ◀️ فیکس – استاندارد – ای سی ان
? پلتفرم های معاملاتی ◀️ متاتریدر 4 – متاتریدر 5
? حساب اسلامی ◀️ دارد

تا به حال شرکت آمارکتس تحت عنوان سه کمپانی در مناطق مختلف ثبت شده که در این بخش به صورت کامل به آن اشاره شده است:

منطقه کارائیب که یکی از مناطق offshore در دنیا بوده، به دلیل سیاست‌های مالیاتی جذاب خود شناخته شده است و سنت وینسنت و گرنادین‌ها نیز استثنا نیست. در این مناطق به دلیل عدم وجود مالیات سود سرمایه‌گذاری، مالیات ارث و مالیات ثروت، محیطی مساعد را برای آمارکتس و مشتریان آن فراهم کرده، که به صرفه‌جویی در هزینه‌ها و افزایش سودآوری منجر می‌شود.

در حال حاضر طبق گفته بروکر آمارکتس، به دلیل قوانین و نهادهای نظارتی در این بروکر، این کارگزاری امکان خدمات رسانی به کشورهای زیر را ندارد:

   لیست کشورها

انگولا – ارمنستان – افغانستان – بنین –  بوتسوانا – بروندی – کیپ ورد –  چاد – کومور – اتیوپی – گابن – گامبیا – گینه – گینه بیساو – گویان – هاییتی – هندوراس – جامایکا –  ژاپن – کیریباتی – کوزوو – لاوس – لسوتو – لیبریا -ماداگاسکار – مالاوی – مالدیو –  موریتانی – مغولستان – مونته نگرو – موزامبیک – نامیبیا – ناورو – نپال – نیوزلند – نیکاراگوا – نیجر – کره شمالی – فلسطین -پاراگوای – جمهوری کنگو – سنگال – سیرا لیون – سومالی -سودان جنوبی – سودان – سورینام – انگلستانایالات متحده امریکا -زامبیا – زیمبابوه

و کشورهایی اروپایی:

اتریش – بلژیک – بلغارستان – کرواسی – قبرس – جمهوری چک – دانمارک – استونی – فنلاند – فرانسه – المان – یونان – مجارستان – ایسلند – ایرلند – ایتالیا – لتونی – لیختن اشتاین – لوکزامبورگ – مالت – هلند – نروژ – لهستان – پرتغال – رومانی – اسلواکی – اسلوونی – اسپانیا – سوئد – سویس

 نظر نویسنده درباره موقعیت جغرافیایی دفتر بروکر آمارکتس

با توجه به موقعیت این بروکر در مناطق آزاد، این بروکر می تواند به کاربران کشورهایی مثل ایران خدمات رسانی کرده که، برای کاربران ایرانی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. علاوه بر آن پشتیبانی این کارگزاری از زبان فارسی نیز، یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن در بین فارسی زبانان می باشد.

دیگر نکته مهم در این مورد آن بوده که، این بروکر با قرارگیری در منطقه کارائیب، دسترسی مناسبی برای تجاران در مناطق زمانی مختلف را فراهم کرده که، می تواند به شکل بهتری به کاربران در قاره های مختلف به صورت 24 ساعته خدمات رسانی نماید.

در انتها نیز یاد آور میشویم، در صورت نیاز به هرگونه سوال و مشکل در مورد انتخاب یک بروکر معتبر می توانید با بخش پشتیبانی اف ایکس ماکسی در تماس باشید تا، کارشناسان با بررسی خواسته ها و وضعیت کاربر، بهترین انتخاب را به شما پیشنهاد دهند.

 

دکمه بازگشت به بالا