بهترین مارک سرخ کن بدون روغن چرخشی در بازار کدام است؟

سرخ کن‌های موجود در بازار مدل‌ها و امکانات مختلفی دارند که هر کدام ویژگی‌ها و عملکرد مختص به خود را دارا هستند. در این مقاله میخواهیم سرخ کن‌های چرخشی را مورد بررسی قرار دهیم و بهترین مدل‌های موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.

بهترین سرخ کن چرخشی

در ادامه به معرفی پرفروش‌ترین و بهترین مارک‌های سرخ کن بدون روغن چرخشی اشاره خواهیم کرد.

سرخ کن دلونگی FH1396

سرخ کن دلونگی FH1396 یکی از سرخ کن‌های چرخشی موجود در بازار است که از کیفیت و عملکرد مناسبی برخودار است.  ظرفیت این محصول 3.5 لیتر و قدرت آن 2200 وات است. همچنین پنل تنظیمات این دستگاه از نوع دکمه‌ای با 10 برنامه پخت اتوماتیک است.

سرخ کن دلونگی ۱۸۲۳۳

سرخ کن دلونگی ۱۸۲۳۳ یکی از محصولات برند دلونگی است که با نهایت ظرافت و دقت طراحی شده است. ظرفیت سرخ کن دلونگی ۱۸۲۳۳ برابر با 1.2 لیتر و قدرت آن 1800 وات است. از امکانات این سرخ کن چرخشی میتوان به پنل دکمه‌ای و 8 برنامه پخت اتوماتیک اشاره کرد.

سرخ کن دلونگی 18233

سرخ کن دلمونتی DL605

سرخ کن دلمونتی DL605 یکی از سرخ کن‌های پرخشی باکیفیت در بازار است. این سرخ کن از سرامیک ساخته شده و از استحکام و مقاومت قابل قبولی برخوردار است. سرخ کن دلمونتی DL605 با ظرفیت 4.4 لیتر و قدرت 1500 وات طراحی شده است. این سرخ کن دارای یک درب شیشه‌ای است که فرآیند طبخ غذا را به صورت لحظه به لحظه میتوانید مشاهده کنید. همچنین این سرخ کن مجهز به سیستم گریل چرخشی و تایمر دیجیتال است.

سرخ کن تفال YV9708

سرخ کن تفال مدل YV9708 یکی از سرخ کن‌های پرفروش چرخشی است که در مقاله‌ای تحت عنوان بهترین مارک سرخ کن بدون روغن به آدرس https://redcart.ir/the-best-brands-air-fryer/ نیز ذکر شده است. کیفیت غذای پخته شده در این سرخ کن بسیار بالا است که دلیل اصلی آن را طراحی خاص این محصول می‌دانند. تفال با طراحی کاسه‌ای خود باعث شده است که سیستم چرخش هوا در این محصول بسیار بهتر از دستگاه‌های دیگر انجام شود و غذای مد نظر ما با کیفیت بالاتری طبخ شود.

سرخ کن تفال FZ7600

سرخ کن تفال FZ7600 یکی از محصولات باکیفیت و خوش فروش تفال است. سرخ کن تفال FZ7600 با ظرفیت 4 لیتر و قدرت 1350 وات طراحی شده و توانسته نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلی کند. سیستم تامین حرارت این سرخ کن، Dual Motion Technology (ترکیب هوای داغ و بازوهای چرخشی اتوماتیک) است که باعث پخت یکنواخت موادغذایی می‌شود. همچنین این سرخ کن دارای پنل تنظیمات دیجیتالی است که آشپزی را آسان‌تر می‌کند. از دیگر امکانات این دستگاه حرفه‌ای میتوان به 10 برنامه پخت اتوماتیک اشاره کرد.

سرخ کن تفال fz7600

جمع بندی

سرخ کن چرخشی دارای برندهای متعددی است که در این مقاله به معرفی 4 برند پرفروش پرداخته‌ایم. روند سرخ شدن موادغذایی در این مدل از سرخ کن‌ها منحصر بفرد است و به کمک چرخش روغن داغ در لوله‌ها، روند پخت اجرا می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا