عمومی

تأکید بر تسریع در اتمام پروژه متروی چهاردانگه/ پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه مترو

فرماندار اسلامشهر بر ضرورت تسریع در اتمام پروژه مترو چهاردانگه تأکید کرد و گفت: احداث ایستگاه متروی چهاردانگه نقش موثری در کاهش بار ترافیک این منطقه دارد.

به گزارش اخبار استانی، حسین حبیبی با همراهی اصغر باقری، بخشدار جدید چهاردانگه، حمزه خوارزمشاهی، رئیس شورای اسلامی شهر و فاضل اسکندری، سرپرست شهرداری چهاردانگه از پروژه مترو این بخش بازدید و بر ضرورت تسریع در اتمام این پروژه تأکید کرد.

حبیبی ضمن ابراز رضایت از پیشرفت عملیات اجرایی این پروژه، گفت: احداث ایستگاه متروی چهاردانگه از جمله پروژه‌های مهم برای این شهر است و نقش موثری در کاهش بار ترافیک و ایجاد تسهیلات در زمینه حمل و نقل عمومی برای ساکنین این منطقه خواهد داشت.

وی با اشاره به مطالبات مردمی در خصوص این پروژه، از تلاش‌ها و پیگیری‌های مسئولان محلی و دست‌اندرکاران آن قدردانی کرد و افزود: انتظار داریم با همدلی و همکاری تمامی دستگاه‌های ذیربط، شاهد بهره‌برداری از این ایستگاه در کمترین زمان ممکن باشیم.

خوارزمشاهی، رئیس شورای اسلامی شهر چهاردانگه نیز در ادامه با بیان اینکه احداث ایستگاه متروی چهاردانگه یکی از مطالبات اصلی مردم این شهر است، گفت: امیدواریم با تلاش و پیگیری همه مسئولان، شاهد بهره‌برداری از این پروژه عظیم، در آینده نزدیک باشیم.

فاضل اسکندری، سرپرست شهرداری چهاردانگه نیز در پایان این بازدید؛ ضمن ارائه گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده در خصوص احداث این ایستگاه، گفت: تاکنون پیشرفت فیزیکی این پروژه به حدود ۵۰ درصد رسیده است.

وی همچنین با اعلام اینکه شهرداری چهاردانگه در راستای اتمام هر چه سریعتر این پروژه آماده همکاری و تعامل با تمامی نهادها و سازمان هاست، ابراز امیدواری کرد که با تأمین اعتبارات لازم، شاهد تسریع در روند ساخت این ایستگاه باشیم.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، ایستگاه متروی چهاردانگه در ادامه خط ۳ متروی تهران واقع شده است و پس از اتمام، می‌تواند به عنوان یکی از مهم‌ترین ایستگاه‌های این خط، نقش موثری در جابجایی مسافران و کاهش بار ترافیک در جنوب غربی پایتخت ایفا کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا