اخبار استانی

تشییع شهدای خدمت، پاسخی محکم و مستند برای کسانی است که مخالف جمهوری اسلامی ایران هستند

اخبار استانی/تهران امام جمعه منطقه خیرآباد گفت: تشییع شهدای خدمت، پاسخی محکم و مستند برای کسانی است که مخالف جمهوری اسلامی ایران هستند.

حجت‌الاسلام داود محمدیاری امام جمعه منطقه خیرآباد، در خطبه‌های نمازجمعه ۴ خرداد ماه ۱۴۰۳  ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: یکی از اوصاف اهل تقوا، صبر است؛ امیرالمومنین فرمودند؛ صبر از خصوصیات مومن است و  صبر خودش انواعی دارد که قبلا در هفته های گذشته به آن پرداختیم.

وی گفت: یکی از خصوصیات مومن صبر بر اطاعت پرودگار است، اگر چنین صبری کردیم، عاقبت بخیر خواهیم شد. پایین ترین درجه از مرحله اطاعت از خداوند متعال این است که انسان انجام واجبات و تکالیف شرعی را انجام دهد و ترک محرمات الهی را انجام دهد.

امام جمعه منطقه خیرآباد، شهادت شهدای خدمت را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده  شهیدان خدمت و ملت شریف ایران تسلیت گفت و بیان کرد: حادثه سانحه بالگرد شهدای خدمت واقعا قلب ملت ایران را محزون و داغدار کرد، شخصیت شهید رئیسی را باید بررسی  کنیم.

حجت‌الاسلام محمدیاری ضمن اینکه محبت شهدای خدمت در قلوب مردم واقع شده است، بیان کرد: حضور با شکوه ملت ایران در تشییع شهدای خدمت نشان دهنده زحمات مسؤولین خدمت گذار در کشور بود و در مشهد هم یکبار دیگر مردم با حضور بیش از 3 میلیون نفری خود برای شهدای خدمت، حماسه ای دیگر را خلق کردند.

خطیب جمعه منطقه خیرآباد گفت: حضور باشکوه ملت ایران در مراسم تشییع شهدای خدمت، پاسخی محکم و مستند برای کسانی است که مخالف جمهوری اسلامی ایران هستند، کسانی که می گفتند، باید رفراندوم بگذاریم، این حضور  پرشور ملت نشان از دلدادگی به نظام و آرمان های امام راحل و شهدا است.

حجت‌الاسلام محمدیاری عنوان کرد: در این حادثه غمباری که رخ داد، تمام شهدای خدمت شاخص بودند، گویا خدا آنها را گلچین کرده بود، ما تا به امروز چنین رئیس جمهوری شاخص نداشتیم که این همه به مردم خدمت کند، امام جمعه تراز انقلاب اسلامی و وزیر امور خارجه شاخص و دیگر همراهان که همگی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی تصریح کرد: شهید امیر عبدالهیان تنها وزیر امور خارجه ایران نبود، بلکه وزیر امور خارجه جبهه مقاومت بود.

امام جمعه منطقه خیرآباد تصریح کرد: مردم ولایتمدار بدانید هرچند این افراد شاخص هستند اما به فرمایش مقام معظم رهبری خللی در امور کشور رخ نخواهد داد.

حجت‌الاسلام محمدیاری خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده است که از ابتدای انقلاب اسلامی و قبل از انقلاب، شهدای بسیاری تقدیم نظام و انقلاب کردیم؛‌ ولی باز هم خللی در کار کشور رخ نداد و این راه ادامه پیدا کرد و امروز هم کشور با آن قوت خودش به رهبری مقام معظم رهبری به مسیر خود با قدرت بیشتری ادامه خواهد داد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا