عمومی

تصویب آموزش غایب ، دوره تاجگذاری به سیستم آموزش ملی



به گفته سخنگوی کمیته آموزش و تحقیقات شورای مشورتی اسلامی:

“Millhayat گفت:” در واقع ، مشکلات بهداشتی دانش آموزان و همه مردم برای مقامات بسیار مهم است. ” این مهم است ، نه اولویت بالا. “

“ما باید به آموزش غیر حضوری برویم. آموزش و پرورش نباید صرفاً بر اساس حضور بدنی دانش آموزان باشد. دانش آموزانی که در روستاهای فاقد مدرسه تحصیل کرده اند ، عشایری که بعد از عید نمی توانند در کلاس شرکت کنند ، برای ادامه تحصیل خود آماده شده اند و جامعه نمونه های بسیاری از این افراد موفق است.

سخنگوی کمیته آموزش و تحقیقات شورای مشورتی اسلامی تأکید کرد: دروس کرونا برای مسئولان آموزش و پرورش ملی ، آموزش پاره وقت را به رسمیت می شناسد و برنامه ریزی می کند زیرا آموزش پاره وقت بدون برنامه امکان پذیر نیست آیا باید

میرزاده گفت: “ما باید برای برخی از آموزش هایی که در شبکه های ملی ، تلویزیون ، فضای مجازی و اینترنت برگزار می شود ، آماده شویم.” ما باید فراتر از روش قدیمی نوشتن وظایف به کارهای تحقیقاتی بپردازیم که مهارت های زندگی کودکان و کارآفرینی را آموزش می دهد. در هر صورت ، خدا آرزو می کند و تاج بلافاصله از بین می رود ، اما باید برنامه هایی برای آینده وجود داشته باشد ، نه فقط راه های قدیمی.

وی در پایان تأکید کرد: برای آموزش حضوری باید تجهیزات لازم در اختیار معلمان قرار گیرد. قرص ها و برنامه های مربوطه باید به معلمان ارائه شود تا آنها بتوانند آموزش غیر حضوری را دریافت کنند. امروز درست است که معلمان روی جهادی کار می کنند ، اما برای غیبت طولانی باید مواد لازم را برایشان تهیه کنند.

انتهای پیام


نوشته های سایت مطابق با سامانه آنلاین، اقدام به انتشار خبر می نماید، فلذا مسوولیت تمامی محتوای منتشر شده در سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و سایت اخبار استانی هیچ مسوولیتی در قبال تمام مقالات سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا