اخبار استانی

توزیع بیش از۱۰ هزار بسته گوشت قربانی بین نیازمندان شهرستان آمل ‌

اخبار استانی/مازندران شهروندان و نیکوکاران آملی در یک اقدام خیرخواهانه در قالب پویش «نذر قربانی» بیش از ۱۰ هزار بسته گوشت میان نیازمندان این شهرستان توزیع کردند.

دراین پویش مردمی، نیکوکاران، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، دفتر خادمیاران کانون خدمت رضوی، گروه‌های جهادی و خیریه‌ای در شهرستان آمل با قربانی کردن گوسفند به نیت حمایت از خانواده‌های زیرپوشش و نیازمند در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی نقش آفرینی کردند.

نیکوکاران آملی که در حوزه تولید، صنعت، بازار و کشاورزی فعالیت دارند، هر سال از محل عواید کار خود روز عید قربان و حتی یک روز قبل از عید اقدام به ذبح تعدادی از دام‌ها و توزیع گوشت آن بین نیازمندانی که بیشتر آنها از قبل توسط معتمدان شهری و روستایی و کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی و گروه‌های خیریه و جهادی شناسایی شدند، می‌کنند.

دراین بین اعضای گروه جهادی ‌و خیریه‌ای در شهرستان آمل از ساعت نخستین روز دوشنبه ۲۸ خرداد با قربانی کردن چند راس گاو و گوسفند، گوشت‌ها را بسته بندی و اقدام به توزیع بین خانواده‌های نیازمند و زیرپوشش کرد.

توزیع بیش از۱۰ هزار بسته گوشت قربانی بین نیازمندان شهرستان آمل ‌

مدیرگروه جهادی ‌این خیریه در این خصوص به خبرنگار اخبار استانی گفت: به رسم هرساله برای جمع‌آوری وجوه ویژه نذری عید سعید قربان فراخوان داده می‌شود که خیران و پشتیبان گروه جهادی این خیریه در این فراخوان شرکت می‌کنند و این مشارکت نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

مهین علیزاده ضمن ابراز خرسندی از این مشارکت گفت: امسال گروه جهاد و این خیریه بیش از ۱۰ هزار بسته گوشت قربانی را بین نیازمندان توزیع کرده است.

وی از همراهی نیکوکاران و مردم نوع دوست آمل که روز عید قربان در توزیع گوشت قربانی، نیازمندان را در این شادی سهیم کردند قدردانی کرد و گفت: امیدواریم اینگونه اقدامات خیرخواهانه که به صورت خودجوش برگزار می‌شود، بتواند بخشی از مشکلات نیازمندان را در شرایط سخت اقتصادی برطرف کند.

توزیع بیش از۱۰ هزار بسته گوشت قربانی بین نیازمندان شهرستان آمل ‌

کمک به تهیه جهیزیه برای زوج‌های نیازمند در آستانه ازدواج، کمک وسایل نوزاد برای خانواده‌های نیازمند، برگزاری جشن‌های ملی و مذهبی و برنامه‌های فرهنگی از دیگر اقدامات گروه جهادی و این خیریه در شهرستان آمل است.

توزیع بیش از۱۰ هزار بسته گوشت قربانی بین نیازمندان شهرستان آمل ‌

شهرستان آمل با بیش از ۴۲۰ هزار نفر جمعیت دراستان مازندران واقع است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا