اقتصادی

توصیه نماینده پاکدشت به تیم اقتصادی دولت و کمیسیون‌های اقتصادی مجلس

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به تیم اقتصادی دولت و کمیسیون‌های اقتصادی مجلس تاکید کرد: لازم است تدابیر فوری و جدی‌تری برای اقتصاد مردم داشته باشید.

به گزارش اخبار استانی، فرهاد بشیری، نماینده پاکدشت و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در جلسه روز چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ صحن مجلس در تذکری با بیان اینکه «اربعین حسینی جلوه‌گاه حضور مردان و زنانی است که به تأسی حسین بن علی (ع) و یارانش دینداری، حریت، آزادگی، مقاومت و ایثارگری با همه زیبایی‌هایش را به نمایش می‌گذارند»، اظهار کرد: به همه مشارکت کنندگان عزیز در این مراسم عرض قبولی می‌گویم و از همه عزیزانی که در برگزاری این همایش باشکوه در ایران عزیز و عراق زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم.

وی همچنین در تذکر به تیم اقتصادی دولت و کمیسیون‌های اقتصادی مجلس، گفت، حال که به اذعان مسئولان وزارت نفت و اوپک و پژوهشکده‌های خارجی، صادرات نفت کشور سه برابر شده و بخشی از پول‌های بلوکه شده به داخل وارد می‌شود، معیشت مردم باید وضعیت بهتری پیدا کند و  لازم است تدابیر فوری و جدی‌تری برای اقتصاد مردم در نظر گرفته شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش بودن آبان آغار سال تحصیلی جدید عنوان کرد: سال تحصیلی جدید مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه از اول مهرماه شروع می‌شوند برای همه دانش آموزان، دانشجویان و طلاب، فرهنگیان، دانشگاهیان و حوزویان آرزوی توفیق دارم. ان شاء‌الله با اهتمام ویژه‌ای که همه عزیزان به کار خواهند بست کاروان علم و اندیشه تقویت شده و کشورمان افتخارات بیشتری را کسب نماید و عزت و توفیقات بیشتری را برای مردم داشته باشند و بدخواهان این مرز و بوم را بیشتر مأیوس کنند.

بشیری در پایان تاکید کرد: شفافیت آرای نمایندگان و شفافیت اموال مالی و دارایی مسئولان و دست اندرکاران امری ضروری است.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به تحلیل‌های اقتصادی می‌پردازم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا