عمومی

توصیه هایی برای کاهش استرس روزانه



یک مطالعه نشان می دهد که برنامه ریزی به صورت محافظه کارانه در این زمان ممکن است پاسخ به رویدادهای استرس زا را بهبود بخشد.

به گزارش اخبار استانی ، این مطالعه نشان می دهد که افراد می توانند بدون هیچ گونه داوری برنامه ریزی کنند و از نظر ذهنی حضور داشته باشند تا اثرات جانبی حوادث استرس زا را به حداقل برسانند.

با این حال ، این مطالعه همچنین حاکی از آن است که افرادی که برنامه ریزی می کنند ، اما سطح هوشیاری نسبتاً کمی دارند ، ممکن است واکنشهای منفی قابل توجهی را در مورد وقایع استرس زا تجربه کنند.

وقایع استرس زا می تواند بر سلامت روان فرد تأثیر منفی بگذارد. این بر قدرت سیستم ایمنی بدن تأثیر می گذارد و بنابراین می تواند بر سلامت جسمی آنها تأثیر بگذارد.

طبق این مطالعه ، مکانیسم های مختلفی وجود دارد که از طریق آنها استرس می تواند بر سلامت روان فرد تأثیر بگذارد. اول ، رویداد استرس اولیه وجود دارد. بعد ، راهی وجود دارد که فرد به آن واکنش نشان دهد و سرانجام حالت احساسی وجود دارد که منجر به آن می شود.

تحقیقات نشان داده اند دو روش مردم در برابر استرس پاسخ می دهند. عنوان اولین راه حل فعال است. این شامل راه هایی برای جلوگیری از شرایط استرس زا است.

روش دوم ذهن آگاهی است. این روش مستلزم آن است که افراد بدون قضاوت فعلی ذهن خود را در حوادث استرس زا حفظ کنند. این به معنای حفظ یک نگرش “باز و گیرنده” است.

مطالعات قبلی نشان داده است که مقابله فعال می تواند استرس را کاهش دهد. محققان همچنین دریافتند افرادی که درگیر ذهن درمانی هستند ، استرس را کاهش می دهند.

نویسندگان خاطرنشان كردند: گرچه ذهن آگاهی وجود دارد ، اما مقابله فعال تمایلی به فایده ندارد. آنها رابطه بین دو روش مختلف برای پاسخ به موقعیتهای استرس زا را بررسی کردند.

به گفته کارشناسان ، عوامل استرس زا روزانه احتمال آسیب و بیماری را برای فرد افزایش می دهند. در این مطالعه مشخص شد که متغیرها چه تاثیری در نحوه واکنش مردم به استرس روزمره دارند.

در این تحقیق داده های 223 شرکت کننده ، از جمله 116 شرکت کننده در سنین 60 تا 90 و 107 شرکت کننده در سنین 18 تا 36 سال بررسی شده است.

در ابتدای نظرسنجی ، شرکت کنندگان به یک پرسشنامه پاسخ دادند ، معمولاً تصمیم می گرفتند که چگونه با یک پاسخ تهاجمی مقابله کنید. رای گیری شامل اظهارات و سؤالات متنوعی است ، مانند “تجسم یک رویا و تلاش برای دستیابی به آن”. درست بود

در طی هشت روز آینده ، نویسنده یک چک لیست روزانه از 15 سؤال “بله” یا “نه” در اختیار شرکت کنندگان قرار داد تا بتوانند سطح نسبی آگاهی را در آن روز خاص تعیین کنند. نمونه ای از یکی از این جمله ها: “وقتی برای اولین بار به من گفته شد ، نام این شخص را فراموش کردم.”

همچنین ، در طول روز دوم تا نهم از مطالعه ، نویسندگان تجربیات منفی عاطفی شرکت کنندگان مانند تحریک پذیری ، عصبی بودن و شرم را اندازه گیری کردند. تعداد احساسات را ارزیابی کرد.

سرانجام ، شرکت کنندگان پاسخگوی طیف گسترده ای از سؤالات بله یا خیر درباره برخی از وقایع استرس زا بودند. موقعیتهای استرس زا شامل موقعیت های اجتماعی ، خانوادگی و کار محور است.

در طول مطالعه ، متخصصان ارتباطی بین مقابله فعال و ذهن آگاهی عمومی روزانه و کاهش احساسات عاطفی منفی پیدا کردند.

با این حال ، ما همچنین دریافتیم که افراد دارای صفات مقابله ای بالا اما سطح هوشیاری پایین روزانه نسبت به استرس روزانه واکنش عاطفی شدیدی دارند.

کارشناسان حدس می زنند که این ممکن است به این دلیل باشد که وی فرد دیگری ماهرتر باشد و فرد به طور جدی مقابله کند و دائماً به جلو حرکت کند ، اما این مسئله هنوز هم صادق است. باید باشد .

به گزارش سایت خبری پزشکی نیوز امروز ، کارشناسان می گویند که نتایج ترکیبی از مقابله فعال ، برنامه ریزی و آگاهی زیاد در بین شرکت کنندگان در همه سنین ، مقاومت در برابر استرس را در بین شرکت کنندگان در همه سنین افزایش می دهد. نشان داده شده است

انتهای پیام


تمامی نوشته های سایت به وسیله استخراج اخبار روز، اقدام به انتشار خبر می نماید، به همین خاطر مسوولیت این نوشته از سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و سامانه بر خط اخبار استانی هیچ مسوولیتی در قبال کلیه محتوای این سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا