عمومیکسب و کار استانها

خواص سرم هیالورونیک اسید برای صورت

خواص سرم هیالورونیک اسید برای صورت

اولین مرحله قبل از استفاده از سرم های هیالورونیک اسید، بررسی و شناخت فواید و خواص آن است که میتواند در انتخاب و خرید محصول مورد نظر کمک کننده باشد. یکی از سخت ترین اتفاق ها برای خانم ها، رویارویی با خطوط پیشانی و صورت است که نشان از بالاتر رفتن سن میدهد و هیچ راه فراری هم از آن نیست. در چنین حالتی حتما به خاطر میاورید که استفاده از کرم ها و محصولات مراقبت از پوست میتوانست باعث پیشگیری از این اتفاق بشود. با این حال هنوز هم برای استفاده از محصولات مراقبت پوستی دیر نشده و با به کارگیری تکنیک های متعدد میتوان از ایجاد چین و چروک های عمیق تر بر سطح پوست جلوگیری کرد.

هیالورونیک اسید چیست؟

هیالورونیک اسید یکی از مواد معدنی موجود در سطح پوست و بدن است که توانایی ذخیره کردن 1000 برابر وزن خود، آب را دارد. به همین دلیل میتواند بسیاری از بیماری ها را درمان کرده و از ایجاد چین و چروک و خط خنده در صورت جلوگیری نماید.

از آنجایی که هیالورونیک اسید به طور طبیعی در سطح پوست یافت میشود، عوارض جانبی خاصی با خود به همراه ندارد و میتواند توسط افراد با نوع پوست های متنوع مورد استفاده قرار گیرد. اما توصیه میشود به منظور جلوگیری از ایجاد تورم و قرمزی، پیش از استفاده از محصول بر روی پوست دست تست شود و یا ترکیبات محصول به دقت بررسی شود.

فواید استفاده از هیالورونیک اسید بر پوست صورت

با اینکه اکثرا هیالورونیک اسید را به عنوان یک محصول پوستی میشناسند اما جالب است بدانید که سرم های هیالورونیک اسید تنها برای پوست کاربرد ندارند. در ادامه به معرفی پرداخته میشود.

  • تامین رطوبت پوست

یکی از راهکارهایی که میتواند به درخشندگی و شادابی پوست کمک کند، تامین رطوبت پوست است. بدون شک با استفاده از سرم های هیالورونیک اسید به صورت موضعی، علاوه بر تامین هیالورونیک اسید به صورت عمقی و در پوست، هیالورونیک اسید در لایه ها و سطح های خارجی پوست نیز تامین میشود.

  • جلوگیری از ایجاد خطوط در صورت

وجود هیالورونیک اسید در عمق پوست میتواند به خاصیت ارتجاعی پوست کمک کند که این موضوع به تنهایی میتواند از ایجاد خط و خطوط و همچنین گودی در سطح پوست، جلوگیری کند.

  • تسریع در ترمیم زخم

یکی دیگر از خواص استفاده از هیالورونیک اسید در طولانی مدت، بالا بردن سرعت ترمیم نواحی آسیب دیده پوست است. به کمک سرم ها و محصولات حاوی هیالورونیک اسید، زخم ها و جای جوش ها با سرعت بالاتری بهبود میابند که این میتواند خبر خوبی برای خانم ها محسوب شود.

هیالورونیک اسید به چه روش هایی مورد استفاده قرار میگیرد؟

این روزها از هیالورونیک اسید به اشکال گوناگونی استفاده میشود. فرقی نمیکند بخواهید سرم لاکچری کوین فرانسوی را به عنوان یکی از محصولات روتین پوستی به صورت روزانه استفاده کنید و یا مصرف مکمل های غذایی به صورت قرص و کپسول را ترجیح دهید. در هر صورت استفاده از هیالورونیک اسید هیچ ضرری به پوست وارد نمیکند. هیالورونیک اسید به روش های مختلفی مانند سرم های موضعی، کپسول و مکمل خوراکی، پماد و کرم و یا ترکیب اصلی محصولات مراقبت پوستی مانند کرم های مرطوب کننده پوست، مورد استفاده قرار میگیرد.

در هنگام خرید سرم هیالورونیک اسید به چه نکاتی توجه کنیم؟

بدون شک خرید یک محصول با کیفیت که تمامی نیاز کاربر را تامین میکند اهمیت بالایی دارد، چرا که میتواند در هزینه های خرید کالا و همچنین زمان نتیجه گیری برای استفاده از محصول موثر باشد. سرم هیالورونیک اسید نیز از این قاعده مستثنی نیست و بهتر است با در نظر گرفتن تمامی نیاز کاربران، نسبت به انتخاب و استفاده از سرم هیالورونیک اسید اقدام شود. به همین جهت در ادامه به مهمترین نکاتی که پیشنهاد میشود پیش از خرید سرم هیالورونیک اسید مورد توجه قرار گیرد، پرداخته خواهد شد:

  • اگر هدفتان از خرید سرم هیالورونیک اسید، تنها حفظ رطوبت پوست است باید این نکته را بدانید که محصولاتی که بدون نسخه به فروش میرسند بر پایه آب بوده و تنها 2% هیالورونیک اسید در ترکیبات خود دارند.
  • اگر به منظور تقویت پوست و جلوگیری از ایجاد خطوط صورت میخواهید از سرم هیالورونیک اسید استفاده کنید، توصیه میشود از محصولاتی استفاده کنید که علاوه بر هیالورونیک اسید دارای ترکیبات مفید دیگر مانند ویتامین E ،C و B هم باشند که به درخشندگی پوست کمک زیادی میکنند.
  • توجه به کیفیت سرمی که میخواهید بخرید یکی دیگر از مهمترین نکاتی است که باید بدانید. خرید از برندهای مطرح این امکان را به شما میدهد تا تنها با بررسی و چک کردن نظرات و پیشنهادات پزشکان و متخصصان فعال در زمینه خدمات پوستی، بتوانید تصمیم گیری کنید که محصول نیازهای شما را برآورده میکند یا خیر.
  • نمیشود از قیمت محصولات آرایشی و مراقبت پوستی چشم پوشی کرد. اما متاسفانه به دلیل واراداتی بودن این محصولات و نوسانات بازار ارز، قیمت سرم لاکچری کوین طلا تقریبا بالاست. نکته ای که در این خصوص نباید از آن چشم پوشی کرد کیفیت بالای این محصولات است.
  • توجه به تاریخ تولید و تاریخ انقضای محصول نه تنها در هنگام خرید سرم های هیالورونیک اسید، بلکه در تمامی محصولات پوستی یکی از مهمترین نکاتی است که باید به دقت مورد توجه قرار گیرد. البته این مورد نباید تنها معیار استفاده از محصولات پوستی قرار بگیرد، چرا که بر روی بسته بندی محصول بهترین زمان استفاده از آن با نماد یک درب باز شده نشان داده شده است و میتواند راهنمایی کند محصول تا چه بازه زمانی باید مورد استفاده قرار بگیرد.

بهترین سرم های هیالورونیک اسید را از کجا تهیه کنیم؟

اگر می خواهید پوستی صاف و بدون چروک داشته باشید سرم آبرسان اولاین از پرفروش ترین سرم های این برند می باشد. این سرم، پوست را آبرسانی می کند، ضدچروک بوده و سطح رطوبت پوست را افزایش می دهد. هیالورونیک اسید موجود در این سرم می تواند 1000 برابر وزنش، آب حمل کند. در نتیجه به طور موثری پوست را آبرسانی می کند. سرم اولاین به دلیل خاصیت آبرسانی بالا، پوست را پلامپ کرده و خطوط سطحی پوست را از بین می برد همچنین به جوانسازی پوست و سفت تر شدن آن کمک می کند. به دلیل ترکیبات و فرمولاسیون خاصی که دارد، پوست را سالم کرده و کل روز از دهیدراته شدن آن جلوگیری می کند. بافت این سرم سبک بوده و به سرعت جذب پوست می شود. سرم هیالورونیک اسید اولاین اگر به طور مرتب استفاده شود، حتی می تواند لک های پوست که از بالا رفتن سن ایجاد شده اند را کمرنگ تر کند همچنین به دلیل فرمولاسیون خاصی که دارد، تاثیر محصولات مراقبت پوستی دیگر را افزایش می دهد. هیالورونیک اسید موجود در این سرم کلاژن های پوست را بازسازی کرده و به جذب قوی رطوبت و مواد مغذی کمک می کند. همچنین تراکم پوست را بازیابی کرده و درپوست اثر لیفتینگ شدید و طولانی مدت ایجاد میکند. سرم آبرسان اولاین پوست صورت را صاف تر، شفاف و درخشان تر کرده و به جوان سازی پوست کمک بسزایی می کند.

مزایای خرید سرم آبرسان هیالورونیک اسید 2% اولاین

سرم هیالورونیک اسید اولاین یک آبرسان قوی است که سلول های پوستی را به صورت عمقی آب رسانی کرده و غلظت ترکیبات آن طوری طراحی شده که در هیچ برند دیگری پیدا نمی شود. سرم هیالورونیک اسید اولاین بسیار سبک و فاقد چربی است و زود جذب شده و باعث ایجاد جوش نمی شود. همچنین به ترمیم و بازسازی پوست کمک کرده و و باعث افزایش انعطاف پذیری و بهبود کیفیت پوست می شود. این سرم برای پوست های خشک و دهیدراته بسیار اثرگزار است زیرا با آبرسانی عمیق باعث لطافت و رفع کم آبی پوست می شود. سرم آّرسان اولاین با تامین رطوبت و آب مورد نیاز پوست، باعث نرم و شاداب شدن آن می شود. وجود ویتامین B5 در ترکیبات این سرم نیز به افززایش جذب بیشتر هیالورونیک اسید کمک می کند. شما می‌توانید سرم آبرسان هیالورونیک اسید 2% اولاین را از فروشگاه اینترنتی سورکاو تهیه کنید.

ویژگی ‌های سرم آبرسان هیالورونیک اسید 2% اولاین

  • حاوی 2٪ اسید هیالورونیک
  • آبرسانی و مرطوب کنندگی عمیق به مدت 24 ساعت
  • افزایش خاصیت لیفت و کشانی پوست
  • بازسازی رشته‌های کلاژن و الاستین
  • جلوگیری از بروز علائم پیری
  • کاهش چین و چروک‌های عمیق
  •  تسکین دهنده پوست
  • نرم کننده و صاف کننده پوست
  • مناسب پوست‌های بسیار خشک، کم آب و حساس
  • 30 میل

روش استفاده از سرم آبرسان هیالورونیک اسید 2% اولاین

از سرم آبرسان هیالورونیک اسید روزی دو بار صبح و شب بعد از شستن پوست و استفاده از تونر و قبل از کرم ها، چند قطره از سرم را روی پوست صورت نم دار و مرطوب ماساژ دهید و صبر کنید تا جذب شود. سپس می توانید از سایر کرم ها از جمله مرطوب کننده استفاده نمایید. یکی از دغدغه های اصلی در مورد خرید سرم هیالورونیک اسید لاکچری کوین و به طور کلی لوازم آرایشی و بهداشتی، خرید از فروشگاه های معتبر و شناخته شده است که کیفیت خرید و محصولات را تضمین میکند.

دکمه بازگشت به بالا