عمومیکسب و کار استانها

سریال عقرب عاشق چند قسمت است

عقرب عاشق – Scorpion In Love محصول سال 1400 که از 12 تیرماه 1402 به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد، به تهیه کنندگی: رضا محقق ، نویسندگی: امین محمودی و کارگردانی: حسین سهیلی زاده تولید و ساخته شده است. شما می توانید به وسیله وبسایت کول دانلود جهت دانلود و یا تماشای این سریال اقدام کنید.

در سریال عقرب عاشق در حالی آتنه فقیه نصیری , آرمان درویش , حسین پاکدل , رضا بهبودی , رویا جاویدنیا , سمیرا حسینی , سیاوش خیرابی , شقایق فراهانی , شیدا یوسفی , عاطفه رضوی , متین ستوده , محمدرضا فروتن, ساقی حاجی پور، رضا فیاضی، مهران رنج‌بر، رضا پژوهی، خاطره جهانگیری، پارسا صحرایی، هادی الیاس، هدایت الله سجادی به ایفای نقش پرداخته اند که در خلاصه داستان آن می خوانیم: بهداد می میرد، او را در سردخانه می گذارند. همه چیز برای او و اطرافیانش تمام می شود. مدتی بعد او سر حال و سر زنده در خیابان های تهران به دنبال خون می گردد، خونی برای عقرب….

تعداد دقیق قسمت های عقرب عاشق

سریال عقرب عاشق چند قسمت است؟ طبق بررسی های به عمل آمده به وسیله ایرانی گشت، سریال عقرب عاشق در قالب 20 قسمت پخش می شود. البته بعضا دیده شده است که در تدوین و مونتاژ چندین قسمت کم یا زیاد شده است در برخی از سریال ها که در این صورت نیز در آینده اطلاع رسانی خواهیم کرد. در مورد ساخت فصل دوم نیز حداقل فعلا سخنی به میان نیامده است. چنانچه خبری مبنی بر ساخت فصل دوم، از سوی سازندگان اعلام شود، همانند همیشه بدیهی است کول دانلود طبق رسالت و وظیفه همیشگی خود در اطلاع رسانی، این خبر را به آگاهی کاربران گرامی خواهد رسانید.

 

 

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا