عمومی

مبتدیان / دانش آموزانی که درخواست “مبارک” می کنند



به گفته مدیر مرکز برنامه ریزی آموزشی و فناوری اطلاعات: شبکه “شاد” بر اساس کنکور دبستان فعال شده است.

به گزارش اخبار استانی ، مهدی شرفی با اشاره به فعالیت شبکه دانشجویی “شاد” اظهار داشت: “اکنون این شبکه برای مدارس ابتدایی فعال شده است و مدارس مورد نظر توانسته اند آموزش را در یک فضای مجازی امن شروع کنند.”

“سایر مدارس در آینده به شبکه Shad اضافه خواهند شد. این شبکه زیرساختهایی است که یک محیط یادگیری بدون محدودیت را برای همه دانش آموزان فراهم می کند.”

رئیس مرکز برنامه ریزی و فناوری فناوری اطلاعات گفت: زیرساخت شبکه آموزش شاد در واقع نقطه اتصال بین دانش آموزان و معلمان است اما برای استفاده از آن ، همه دانش آموزان به این فضای آموزش می پیوندند. برای این کار باید ثبت نام کنید. “

شرفی اظهار داشت: استفاده دانش آموزان توسط شبکه آموزش دانش آموزی (Shad) به مهارت های فناوری ارتباطات ، اینترنت و دستگاه های هوشمند برای خانواده ها و معلمان بستگی دارد. “زیرساخت های لازم توسط آموزش و برنامه درسی برای همه دانشجویان فراهم شده است. دانشجویان توسط معاون دانشکده منصوب می شوند و این برنامه ها واقعاً طبق برنامه هفتگی کلاس واقعی برنامه ریزی شده اند.

طبق اعلام مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش ، “با توجه به کشش سنگین یادگیری مجازی ، این آموزشها تقریباً نیمی از دروس هفتگی دانش آموزان در نظر گرفته می شود.”

رئیس مرکز برنامه ریزی و فناوری فناوری اطلاعات گفت: آموزش و پرورش در مرحله بعدی کار ، از ظرفیت کامل بخش خصوصی ، تا پیام رسان ها به تولید کنندگان ابزارهای یادگیری الکترونیکی که می توانند خدمات آموزشی ارائه دهند ، کار خواهد کرد. استفاده کنید

نخست وزیر شرفی در پایان گفت: “هم اکنون تولید کنندگان آموزش و پرورش و تدریس مواد می توانند خدمات لازم را به آموزش ارائه دهند. اکنون مدیران مدارس می توانند به طور داوطلبانه از خدمات این تولید کنندگان در بخش آموزش استفاده کنند. بحث در مورد فراخوانی این مسئله وجود دارد. “

انتهای پیام


نوشته های سایت طبق سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به بازنشر می نماید، به همین خاطر مسوولیت این مقاله بر عهده منابع اصلی بوده و وب سایت اخبار استانی هیچ مسوولیتی در قبال نوشته های سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا