اخبار استانی

محافظت‌کار: آلومینیوم چالش‌های سهمگینی در داوری سپری کرده است/ قانون برای همه یکسان باشد

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: ما موظفیم به قانون احترام بگذاریم اما این قوانین باید به طور یکسان اعمال شود و همسان‌نبودن در اجرا قوانین تیم را اذیت می‌کند.

به گزارش اخبار استانی، مجید محافظت‌کار در نشست خبری پیش از تقابل تیم‌های ذوب‌آهن و آلومینیوم در فولادشهر، اظهار کرد: با توجه به روند تیممان شرایط خوبی داریم و آمادگی کاملی برای ارائه بازی خوب و باکیفیت داریم. آلومینیوم در ابتدای فصل اتفاقاتی را پشت سر گذاشت که البته با درایت آقای حسینی از آنها عبور کردیم. بازیکنانمان را از دست دادیم، محدودیت بازیکن بزرگسالان داشتیم، پنجره تیم بسته بود و چند بازیکن خوبمان نیز با مصدومیت‌های سنگینی مواجه شدند. کاپیتان تیم هم به دلیل مشکلات شخصی از تیم جدا شد. هر تیمی با هر کدام از این چالش‌ها ضربه می‌خورد اما با اتحاد و همدلی موجود در مجموعه آلومینیوم از این‌ چالش‌ها گذشتیم.

مربی آلومینیوم یادآور شد: چالش‌های سهمگینی همچون اشتباهات شدید داوری داشتیم که در نتایج بسیار موثر بود. چند بازیکنمان به دلیل مصدومیت در هفته‌های اخیر نداشتیم اما روند خوبی داریم و آن را فردا نشان خواهیم داد.

محافظت‌کار با بیان اینکه کادر داوری خوبی داریم، تصریح کرد: به هر حال اشتباهات داوری در جریان بازی رخ می‌دهد. ما موظفیم به قانون احترام بگذاریم اما قوانین به طور یکسان اجرا شود. اگر سرمربی به خاطر یک مصاحبه سریعا محروم می‌شود، برای دیگر تیم‌ها نیز همین طور باشد. همسا نبودن در اجرا قوانین ما را اذیت می‌کند ولی باید احترام بگذاریم.

او با ادامه داد: برای فردا محروم نداریم ولی چند مصدوم داشتیم که برای بازی فردا می‌رسند.

مربی آلومینیوم همچنین در خصوص اختلاف جایگاهی ذوب‌آهن و آلومینیوم درباره عملکرد فردا تیمش، خاطر نشان کرد: در هیچ مسابقه‌ای برای کسب حداقلی امتیار نرفتیم. البته کسب یک امتیاز در اصفهان کار بزرگی است. در تمام بازی‌ها آلومینیوم بازی خوب و غالبی را ارائه کرده، قطعا نگاه تمام ما در تیم این است که به میزان کیفیتمان امتیار نگرفتیم و امیدوارم این اتفاق برای ما رخ دهد. امیدوارم بازی فردا سرشار از جذابیت‌های فوتبالی باشد.

به گزارش اخبار استانی، مجتبی حسینی به دلیل مصاحبه پس از دیدار با شمس‌آذر محروم است و در دیدار با ذوب‌آهن روی نیمکت آلومینیوم حاضر نخواهد بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا