اقتصادی

مرغداری‌های لرستان باید ۹۰ درصد تولیدات خود را به کشتارگاه‌ها ارسال کنند

اخبار استانی/لرستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: مرغداری‌های استان موظف هستند ۹۰ درصد تولیدات خود را به کشتارگاه‌ها ارسال کنند در غیر اینصورت از طریق تعزیرات حکومتی باید پاسخگو باشند.

سیدعماد شاهرخی ۲۸ اردیبهشت ماه در جلسه ستاد برداشت و تنظیم بازار که با حضور معاونین، مدیران ستادی، شهرستانی و ادارات تابعه سازمان برگزار شد، اظهار کرد: براساس رصدی که از سایر استان‌ها داشتیم بحث قلع و قمع اراضی به صورت مستمر در حال انجام است.

وی افزود: اراضی کشاورزی غیرمجاز طبق قوانین باید قلع و قمع شوند که روسای شهرستان‌ها نیز در این حوزه با جدیت کار را پیش ببرند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در زمینه عملکرد روسای جهاد کشاورزی شهرستان‌ها در بحث تنظیم بازار، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته بحران مرغ در استان را پشت سر گذاشتیم و در حال حاضر نیز با تمهیداتی که شده برابر برنامه‌ریزی و سیاست‌های ابلاغی در شهرستان‌ها مشکل تولید مرغ نداریم و باید این روند ادامه داشته تا شاهد آرامش وثبات بیشتری دربازار باشیم.

شاهرخی با بیان اینکه نظارت مهمترین مشکل  جامعه ماست، تصریح کرد: براساس مصوبه، قیمت مصوب هر کیلو مرغ ۷۳ هزار تومان است و مرغداری‌ها موظف هستند ۹۰ درصد تولیدات خود را به کشتارگاه‌ها ارسال کنند در غیر اینصورت از طریق تعزیرات حکومتی باید پاسخگو باشند.

این مسئول خطاب به مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها بیان‌کرد: مدیران بایستی نظارت مستمر در مرغداری‌ها و کشتارگاه‌ها و مراکز عرضه به نحو احسن داشته باشند چرا که کمبود مرغ نداریم اما در حوزه نظارت بایستی تلاش بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا