اخبار استانی

مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه مهم‌ترین اصل در انتخابات است

اخبار استانی/همدان یک مدرس دانشگاه با تأکید براینکه مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه مهم‌ترین اصل در انتخابات است، اظهارکرد: حضور در صحنه و همراه با بصیرت مردم باعث پاسداری از نعمت جمهوری اسلامی، خون شهدای انقلاب و افزایش اُبُهت مسئولان نظام در دنیا است.

نسرین اسدبیگی به اخبار استانی گفت: ملت ایران یک ملت مؤمن و همیشه پای کار و با بصیرت است و با وجود اینکه در برخی از مسائل مطالبه‌گر هستند اما با حضور حداکثری و با شکوه باعث پیشرفت و مصونیت‌بخشی کشور در برابر توطئه‌ها و زمینه‌ساز ایران قوی می‌شوند.

وی با بیان اینکه مردم مومن همیشه در امتحان بودند و انتخابات ۸ تیر نیز یکی از امتحانات بزرگ الهی است، تاکید کرد: صحنه انتخابات مصداق جهاد عمومی مردم ماست و پیروزی در این جهاد، انتخاب اصلح و سپردن امانت‌ به اهلش است.

اسدبیگی با بیان اینکه انتخابات یک امانت اجتماعی است، گفت: همانطور که در انتخاب شهید رئیسی ملت ما با بصیرت امانت‌ را به اهلش سپردند و نتیجه آن شد که شهید رئیسی عزیز سبک جدیدی از خدمت را در طی این سه سال رقم زدند، باید این انتخاب آگاهانه ادامه پیدا کند تا بتوانیم مسیر فتح قله‌ها را ادامه دهیم.

این مدرس دانشگاه با تأکید براینکه در انتخابات پیش‌رو مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه مهم‌ترین اصل است، تصریح کرد: برای انتخاب اصلح، به دیدگاه رهبر معظم انقلاب توجه می‌کنیم که فرمودند ما به یک رئیس جمهور فعال، پرکار و خستگی‌ناپذیر که به مبانی جمهوری اسلامی متعقد باشد، نیاز داریم.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی توانستند برای بسیاری از چالش‌ها و ضعف‌ها راه‌حل پیدا کرده و مسیر مناسب را هموار کردند، خاطرنشان کرد: همانطور که حضرت امیر در نهج البلاغه فرمودند من را با چند چیز یاری کنید، ورع، عفت، سداد و اجتهاد؛ شهید رئیسی نیز نمونه بازر «سداد» بودند و این مهمترین ویژگی ایشان بود که با تلاش شبانه‌روزی و پیگیری‌ها در طی سه سال به نقطه اوج خودشان رسیدند.

 اسدبیگی با بیان اینکه دانشجویان عزیز ما می‌توانند باعث پیشرانی نظام به سوی اهدافش باشند و پیشرفت جامعه اسلامی و نسل‌های بعدی را رقم بزند، اظهار کرد: دانشجویان با حضور حداکثری خود در پای صندوق رأی و دعوت دوستان و خانواده، تلاش کنند مطابق با ملاک‌ها و معیارها و با بصیرت بالا، انتخاب اصلح داشته باشند.

وی با بیان اینکه صحنه انتخابات برای نامزدها هم امتحان الهی است، بیان کرد: نامزدها باید در مناظرات ستادها و تبلیغات و در تمامی امور کارها را به صورت اخلاق مدارانه ادامه دهند.

وی برخی از ملاک‌های رئیس جمهور اصلح را برشمرد و تأکید کرد: رئیس جمهور اصلح کسی است که مردمی باشد، خودش و خانواده‌اش ساده زیست باشند، علاقه به جوان گرایی‌ مدیران داشته باشد، اهل قدرت نباشند، توان مدیریت بالا در همه امور داشته باشد، اخلاق و تقوا در تمام روابط داخلی رعایت کند، هیچ نقطه حساسی در خود و فرزندان نداشته باشند، اهل جنجال و بداخلاقی سیاسی نباشد، در ارتباطات داخلی و خارجی برنامه‌دار و نقطه زن و در مسائل سیاسی، اجتماعی و نظامی طوری برخورد کند که دشمن جرأت تعرض به ملت ایران را هیچ وقت نداشته باشد.

اسدبیگی در پایان با بیان اینکه جوانان و دانشجویان سرمایه عظیم کشور ما هستند، گفت: حضور پرشور آن‌ها می‌تواند آینده خیلی خوبی برای کشور رقم بزند و امیدواریم فرد اصلح انتخاب شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا