اخبار استانی

واکنش‌ها به سفر عضو کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال به آمریکا/ اصولی: این سفر با مجوز شورای برون مرزی اتفاق افتاد

واکنش‌ها به سفر عضو کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال به آمریکا  اصولی: این سفر با مجوز شورای برون مرزی اتفاق افتاد

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد شایعه‌ای که در خصوص معرفی دو عضو کمیته پزشکی به کنگره فیفا در آمریکا منتشر شده واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در تاریخ 17 و 18 بهمن سال جاری فیفا  یک کنگره پزشکی در بوستون آمریکا برگزار کرد که در این کنگره از فدراسیون های عضو خواسته شده بود تا رئیس کمیته پزشکی و رئیس دپارتمان های خود را معرفی کنند.

فدراسیون فوتبال کشورمان هم رئیس کمیته و  رئیس دپارتمان پزشکی را به این کنگره معرفی کرد که از فدراسیون ایران دکتر سعید سید الحسینی به عنوان رئیس کمیته پزشکی  فرینار فهیمی پور به  این کنگره اعزام شدند. البته از ایران زهره هراتیان رئیس ایفمارک نیز به صورت خصوصی از سوی فیفا به عنوان یکی از سخنرانان به این مراسم دعوت  شده بود.

با پایان این کنگره فریناز فهیمی پور رئیس دپارتمات پزشکی فدراسیون فوتبال به ایران باز نگشته این در حالی است که این مراسم حدود یک ماه قبل به اتمام رسیده است. از روز گذشته نیز این خبر در فضای مجازی مطرح شد که ظاهرا این فرد که از سو فدراسیون به کنگره فوق دعوت شده دیگر قصد بازگشت به ایران را ندارد.

خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا به همین دلیل با احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال تماس گرفت که وی در این رابطه گفت: در خصوص این خبر باید عرض کنم اولا مسئول ایفمارک همچنان خانم دکتر هراتیان است و خبر جایگزینی او تکذیب می شود، در ثانی جلسه فوق جلسه کنگره پزشکی فیفا بوده که پس از اخذ مجوزهای شورای برون مرزی  رییس کمیته پزشکی و رییس دپارتمان پزشکی جهت شرکت در کنگره معرفی شده اند.

البته فهیمی راد در این خصوص عنوان کرد: با توجه به نشر اکاذیب و مغرضانه فردی با افکار منفی، به اطلاع می‌رسانم اینجانب در مرخصی می‌باشم و به زودی به کشور عزیزمان باز می‌گردم.

 

دکمه بازگشت به بالا