عمومی

چگونه می توانید مقاومت خود را در مواقع بحرانی بهبود بخشید؟



روانشناسان و روان درمانی تأکید کرده اند که ما حق داریم در مورد شرایط فعلی و در صورت بروز بحران تاج نگران نباشیم ، اما باید مراقب باشیم که ناتوان باشیم. راه حل هایی برای بهبود شایستگی ارائه دهید

دکتر علیرضا زرندی در مصاحبه با اخبار استانی اضطراب به عنوان یک پاسخ روانشناختی همیشه یک تهدید بوده است ، “در بحران کنونی ، همه گیر بیماری تاج تهدید می شود ، به طوری که ابتدا زنده می ماند و سپس سلامتی ، معیشت و روابط ما بنابراین اضطراب امروز یک پدیده بسیار طبیعی است ، اما مردم نسبت به آن واکنش متفاوتی نشان می دهند.

“به جای یک تهدید واحد که باعث نوعی واکنش عاطفی برای همه افراد شود ، انواع اضطراب و نگرانی وجود دارد که ما باید برای همه افراد راه حل هایی ارائه دهیم و برای هر سطح راه حل هایی ارائه دهیم. این باعث احساسات می شود. “

استرس درمانی چیست؟

وی در همین راستا به موضوع استرس و استرس اشاره کرد و اظهار داشت: “سطح معینی از اضطراب که همیشه هوشیار و آموزنده است و برای مراقبت از خود افراد ضروری است ،” استرس درمانی “نامیده می شود. از طرف دیگر ، میزان استرس و اضطراب غیرمعمول غیرمعمول بر عملکرد ما و سیستم ایمنی بدن تأثیر می گذارد و نیاز به مداخله روانشناختی دارد.

مدیریت اضطراب مبتنی بر تواناییهای روانشناختی افراد

وی گفت: “مردم به توانایی های روانشناختی خود در هنگام بحران پاسخ می دهند. با توجه به توانایی های روانی آنها ، مدیریت اضطراب باید در سطوح مختلف دنبال شود.” به عنوان مثال ، برخی از واکنش ها ممکن است طبیعی بوده و نیازی به مداخله نداشته باشد ، در حالی که برخی دیگر بیشتر از این است که دستگاه گوارش یا عملکرد شناختی آن تحت تأثیر قرار گیرد ، ممکن است عوارض پوستی یا درد عضلات ایجاد شود. یا باعث شود

دکتر زلندی با اشاره به نارضایتی برخی افراد از تنگی نفس شدید در چند روز اول بحران کورونا می گوید: وی ادامه داد: طیف علل و علائم اضطرابی در مدیریت آنها مؤثر است ، زیرا بسیاری از این علائم گفته شده استرس و اضطراب بالا بوده و هیچ ارتباطی با تاج ندارد.

“علاوه بر موقعیتهای ارعاب آور که باعث اضطراب می شوند ، نحوه تشخیص و تفسیر رویدادها عامل مهم دیگری در بروز و میزان اضطراب است.” از آنجا که ما می خواهیم خدمات روانشناختی موثری را به مردم ارائه دهیم ، اگر چنین است ، باید آنها را درک کنید. “واقعاً به این رویداد کمک می کند و توانایی روانی را تقویت می کند.

چالش های روانشناختی به دنبال یک بحران طولانی و مزمن

وی شرایط طولانی و مزمن را موضوع و چالش بعدی عنوان کرد و اظهار داشت: وضعیت بیماری همه گیر کوراو ویروس و تداوم عوارض منجر به اضطراب مزمن و چند وجهی می شود. بروز ویروس ، قرنطینه خانگی ، یکنواختی و اکنون اضطراب در کار و از دست دادن درآمد ، همگی نیاز به افزایش ظرفیت روانی برای مدیریت بهینه اضطراب و احساسات ناشی از آن دارند که این یک کار روانی است. است

موفقیت اساسی را منزوی کنید

قرنطینه و ماندن در خانه فرصتی دیگر برای اجبار و موفقیت در ایجاد و ارتقاء این توانایی روانی است ، با بیان اینکه “مردم تنها هستند و صرف نظر از درگیری کار ، شما می توانید از آگاهی و توانایی آزاد شوید. ” خود را بهبود بخشید.

رنگ آمیزی شخصیت ناظران وجود در بحران تاج

روانشناسان اظهار داشتند: در بخش دیگری از گفتگو ، شخصیت انسانی از دو بخش ، ناظر و بازیگر تشکیل شده است. قبل از بحران کورونا ، مردم به دلیل تعصبشان بیشتر درگیر زندگی بازیگران بودند ، اما اپیدمی کرونا و اولین قطع کار رخ داد. حوزه های زندگی ، که ناظران شخصیت هستند ، کاربردی تر شده اند و به آنها امکان می دهند زندگی خود را از منظر بالاتری ببینند.

وی گفت: “در این شرایط با تقویت شخصیت مشاهده خود و رهایی از درگیری های بیرونی می توانید احساسات بی تجربه ای را ببینید” و حفظ حریم خصوصی فرصت خوبی برای خارج شدن از برجام است. گفته می شود که قدرت درک و تفسیر خودمان ، طرز رفتار در دنیای معنوی و عاطفی و نحوه برخورد با افکار و احساسات.

استراتژی هایی برای تقویت توانایی های ذهنی افراد

وی متن افشای متن را یکی از راه های ایجاد فضای بصری می نامد و می گوید: “مردم همه روحیه را به سانسور تبدیل می کنند ، از جمله احساسات ، افکار ، مشاغل ، وقایع و هر چیز دیگری که باعث آزار و اذیت شده است ، و آن را مرور کنند.” البته این فضا باید کاملاً شخصی باشد. این فعالیت به افزایش انسجام ذهنی و سازماندهی افراد کمک می کند تا با افزایش مسیرهای پردازش ذهنی ، توانایی های ذهنی خود را افزایش دهند.

دکتر زالوندی “ذهن آگاهی” را یکی از راههای مؤثر در افزایش توانایی روانی ، افزایش پهنای باند توجه و تشخیص وقایع “از طریق ذهن آگاهی” و در داخل و خارج از هستی ما توصیف می کند. با غلبه بر عادات مخرب ، کلیشه های ذهنی ، تفسیر ناکارآمد و قضاوت خودکار و کاهش بار اضافی دنیای معنوی ما.

وی عدم وجود سهوی از قدرت خود و افراد پیرامون خود و مقایسه نامتناسب وی را عامل مؤثر در اضطراب ، مغایر با ذهن آگاهی دانست.

چگونگی بهبود استقامت

به گفته وی ، از دیدگاه «ذهن آگاهانه» ، در شرایط فعلی ما روایت های سازنده و مؤثرتر شکل می گیرد که تحمل ما را افزایش می دهد و اضطراب اضطرابی را از بین می برد. بیا بریم

دکتر زلاندی تأکید کرد که شرایط فعلی حق دارد اضطراب داشته باشد اما ناتوان باشد: “ ما می توانیم از موفقیت اجباری خود استفاده کنیم تا در کنار خودمان تنها باشیم. ما می توانیم مشاهدات خود را بر وجود خود تقویت کنیم. “از سوی دیگر ، ما از این فرصت استفاده خواهیم کرد تا با تلاش مداوم” نگه داشتن “و” جمع شدن “مسیر زندگی خود را تغییر دهیم. می تواند راه را تغییر دهد

“این پایان بحران است. ما توصیه می کنیم از این فضا استفاده کنید تا با زندگی جدید پس از کلان فردی تر و سازنده تر شوید.”

انتهای پیام


تمام مقالات سایت توسط استخراج اخبار روز، اقدام به انتشار خبر می نماید، بنابراین مسوولیت تمام مقالات سایت بر عهده منابع اصلی بوده و پایگاه اینترنتی اخبار استانی هیچ مسوولیتی در قبال کلیه محتوای این سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا