اخبار استانیکسب و کار استانها

کافه های نزدیک سی و سه پل اصفهان

بهترین کافه رستوران های اصفهان

اصفهان یک کلان شهر محبوب و پر بازدید است که با جاذبه‌هایی که دارد هر فردی را مجذوب خود می‌کند. اگر اهل اصفهان هستید و یا می‌خواهید به نصف جهان سفر کنید این مقاله می‌تواند برایتان مفید باشد زیرا تصمیم داریم چندین کافه خوب از بهترین کافه رستوران های اصفهان را به شما معرفی کنیم که پس از تهیه و سفر به این شهر بتوانید به این کافه‌ها بروید و از غذای عالی در کنار فضای دل نشین لذت ببرید. این کافه‌ها اکثرا در مرکز شهر قابل دسترس هستند اما برای دقیق‌تر پیدا کردن آن‌ها نشانی هر کدام به همراه منو در هر بخش ذکر شده است. اگر برای خود به دنبال یک کافه مناسب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

۱) کافه ارگ اصفهان

ارگ، یکی از بهترین کافه‌های مدرن اصفهان که جایگاهش در اول لیست است کافه ارگ بوده که با داشتن فضای بزرگ و دل‌باز همراه با دکور خوب برای برگزاری مهمانی و مناسبت‌های خاص دوستانه توانسته خودش را حسابی در دل مشتریان جا کند. منوی متنوع و با کیفیت این کافه که شامل صبحانه، میان وعده، نوشیدنی، شیک، بستنی، کیک، انواع دمنوش، ماکتیل، پاستا، پیتزا، هات چیپس، آش رشته، کشک ‌بادمجان، سالاد سزار، نوشیدنی‌های سرد بر پایه اسپرسو، قهوه، آبمیوه‌های طبیعی است هم در محبوبیت این کافه بی تاثیر نبوده است.
نشانی: اصفهان، میدان دروازه دولت، ارگ جهان ‌نما، طبقه زیرزمین، واحد ۰۰۱۶، کافه ارگ

۲) کافه میدون اصفهان

کافه میدون یک کافه لوکس و زیباست که در نزدیکی میدان نقش جهان قرار گرفته و با موقعیت جغرافیایی خود توانسته توریست‌ها و گردشگران زیادی را به سمت خود جذب کند. با رفتن به این کافه حال و هوای متفاوتی را تجربه می‌کنید زیرا این کافه هم نوساز و مدرن است و هم سنتی و با صفا. در حالی در کافه میدون نشسته‌اید می‌توانید چشم‌اندازی هم به گنبدها و مناره‌های مسجد امام میدان نقش جهان داشته باشید و در کنارش از منوی نوشیدنی‌های گرم بر پایه قهوه اسپرسو، نوشیدنی‌های سرد بر پایه قهوه اسپرسو، نوشیدنی‌های گرم میدون، چای ایرانی و سایر اقوام و دمنوش‌های مخصوص استفاده کنید.
نشانی: خیابان استانداری، گذر پشت مطبخ

۳) کافه آنی محله جلفا

یکی از کافه‌هایی که در اصفهان وجود دارد کافه ارمنی آنی محله جلفا است. بیشتر اهالی محله جلفای اصفهان از ارامنه هستند به همین دلیل هم هست که تعدادی از بهترین کافه‌های شهر در این محله قرار گرفته است. کافه آنی دکوراسیون دلنشین در کنار کیفیت بالای غذا به مشتری ارائه می‌شود. منوی این کافه عبارت است از انواع قهوه، نوشیدنی‌های سرد، شیک‌ها، قهوه‌های دمی، افزودنی‌ها، اسموتی‌ها، افزودنی‌ها، نوشیدنی‌های گرم مانند چای و دمنوش، میان وعده، نوشیدنی گازدار، صبحانه، کیک، غذا و خوراکی که می توانید از آنی سفارش دهید.
نشانی: اصفهان، خیابان نظر میانی، کوچه کلیسای وانک، کوچه جلفا، کافه آنی

۴) کافه شربت سرای روزگار

اگر به نام این کافه هم توجه کنید می‌بینید که حال‌ و هوای معماری سنتی ایرانی و اصفهانی خود را بیان می‌کند. این کافه‌ در کنار مسجد شیخ لطف الله قرار گرفته و با دکور خاص خود دیدتان را به کافه عوض می‌کند. در گوشه و کنار آن طاق‌هایی طراحی شده وجود دارد که روی آن‌ها نقاشی‌ها و عکس‌هایی زیبا به چشم می‌خورد. اگر دوست داشتید که انواع قهوه، نوشیدنی‌های سرد، شیک‌ها، قهوه‌های دمی، افزودنی‌ها، اسموتی‌ها، افزودنی‌ها، نوشیدنی‌های گرم مانند چای و دمنوش، میان وعده، نوشیدنی گازدار، صبحانه، کیک، غذا و خوراکی را در این کافه سفارش دهید می‌توانید در کنارش از کتابخانه کوچک هم که در کنار پیشخوان وجود دارد کتابی انتخاب کنید و از خواندن آن در این فضای رویایی لذت ببرید. این کافه با توجه به موقعیت قرار گیری خود فاصله کمی تا دارد. اگر قصد اقامت در اصفهان را دارید می‌توانید با رزرو هتل از طریق سایت سفرمارکت اقدام کنید.
نشانی: میدان نقش جهان، جنب مسجد شیخ لطف الله، سرای اسپادانا، پلاک ۳۷

۵) کافه رادیو اصفهان

یکی از بهترین کافه‌هایی که در اصفهان وجود دارد کافه رادیو است. جالب است بدانید این کافه یک نشریه مخصوص خود به نام قهوه دان دارد و استفاده از گوشی همراه در آن ممنوع است! البته نگران این موضوع نباشید کافه رادیو به قدری جذاب است که نبود تلفن همراه اصلا به چشم نمی‌آید. اگر اهل کتاب خواندن هم باشید در کافه رادیو آن قدر کتاب وجود دارد که بهشتی برای دوستداران کتاب به شمار می‌رود. در این کافه می‌توانید انواع قهوه، نوشیدنی‌های سرد، شیک‌ها، قهوه‌های دمی، افزودنی‌ها، اسموتی‌ها، افزودنی‌ها، نوشیدنی‌های گرم مانند چای و دمنوش، میان وعده، نوشیدنی گازدار، صبحانه، کیک، غذا و خوراکی را سفارش دهید.

۶) کافه سینما سکانس اصفهان

بدون شک به علت وجود دورنمای زاینده رود و در این کافه، کافه سینما سکانس به یکی از جذاب‌ترین کافه‌های اصفهان تبدیل شده است. در کافه سینما سکانس با توجه به نامی که دارد انتظار می‌رود هنگامی که در حال لذت بردن از غذایتان هستید فیلمی هم پخش شود تا اوقات خوشتان چیزی کم نداشته باشد. در کافه سینما سکانس از ساعت ۹ تا ۱۱ شب فیلم اکران می‌شود و حال و هوای جالبی در این کافه حکم رانی می‌کند.
نشانی: میدان انقلاب، پردیس سینمایی ساحل، طبقه دوم

۷) کافه شمعدونی اصفهان

اگر کافه‌ای را برای برگزاری تولد دوستان و یا صرف صبحانه می‌خواهید کافه شمعدونی یکی از بهترین کافه‌هایی است که می‌توانید از آن بهره بگیرید. این کافه رو باز بوده و یکی از با کیفیت‌ترین کافه‌های این شهر به شمار می‌رود. لازم است بگوییم که کافه شمعدونی منوی بیرون بر هم دارد و انواع غذاهای ایرانی، غذاهای فرنگی، کباب، سینی کباب، غذاهای دریایی، اسپرسو بار، ماکتل بار، چای و دمنوش، نوشیدنی گرم، پیتزا ایتالیایی، اسموتی، آیس کریم، نوشیدنی سرد کافئین دار، شیک، کیک و دسر، میان وعده را می‌توانید در این کافه میل کنید. اگر با به این شهر سفر کنید به احتمال زیاد از این منطقه (چهارباغ) دیدن خواهید کرد. پس از خاطرتان نرود که حتما سری به کافه شمعدونی بزنید.
نشانی: چهارباغ بالا، ابتدای خیابان میر

۸) چایخانه آزادگان اصفهان (چاه حاج میرزا)

یکی از خاص‌ترین کافه‌ها و چایخانه‌هایی که در ایران وجود دارد چایخانه آزادگان است. این چایخانه پر است از لوازم عتیقه و قدیمی که به خوبی حس و حال یک موزه را برای مشتریان تداعی می کند. در چایخانه چاه حاج میرزا صبحانه، ناهار و شام در کنار انواع دسر، مخلفات، عصرانه (برای فصل پاییز و زمستان)، دمنوش‌های طبیعی تک نفره، نوشیدنی، سرد نوش، میلک شیک، قهوه، گوشفیل و دوغ محلی معروف اصفهانی‌ها قابل سفارش است.

۹) کافه هتل سنتی یاس اصفهان

کافه‌هایی که در یک اقامتگاه بوم گردی مشغول کار هستند از کیفیت بالایی برخوردار بوده و کیفیت بالایی را به شما ارائه می‌دهند. در این کافه هتل سنتی یاس می‌توانید چای، دمنوش، قهوه، نوشیدنی گرم، نوشیدنی سرد، کیک، گلاسه، شربت، اسموتی، بستنی، شیک، پیش غذا و میان وعده غذای اصلی را سفارش دهید.
نشانی: اصفهان، خیابان عبدالرزاق، کوچه ۹، بن‌ بست یاس

۱۰) کافه افرا اصفهان

یکی دیگر از کافه‌های اصفهان که با گل و گلدانش مشتری جذب می‌کند کافه افرا است. در این کافه می‌توانید از صبحانه، نوشیدنی سرد، کیک، بستنی، نوشیدنی گرم، پیش‌غذا، غذای اصلی و سایر موارد لذت ببرید. کافه افرا پرسنل مجرب و صمیمی دارد که همین موضوع در کنار کیفیت خوب غذا باعث شده تا مشتریان این کافه هر روز بیشتر از روز قبل شوند.
نشانی: اصفهان، پل مارنان، خیابان خیام، نبش بن‌بست ۱۰

۱۱) کافه امرداد اصفهان

نمای ساختمان کافه امرداد که از چوب ساخته شده اولین چیزی است که شما را جذب این کافه می‌کند. البته با ورود به کافه متوجه فضای داخلی خاص آن خواهید شد. این کافه از دو طبقه تشکیل شده که طبقه دوم آن با پنجره شیشه‌ای بزرگ به بیرون از کافه دید دارد. در کافه امرداد می‌توانید از سفارش انواع نوشیدنی، کیک و دسر، وافل مخصوص امرداد، هات چیپس، لازانیا، کلاب گوشت، پیتزا، پاستا و موارد دیگر لذت ببرید.
نشانی: اصفهان، خیابان شیخ صدوق جنوبی (خیابان برج)، اول خیابان پرواز

۱۲) کافه رستوران آرامش اصفهان

همان‌طور که از نام این کافه پیداست در این مکان می‌توانید با آرامش مطلق غذایتان را میل کنید و باعث تمدد اعصابتان شوید. زیرا فضای این کافه به طوری دکور شده است که بتواند فضای آرامش بخش و دل پذیری را برای مشتریان ایجاد کند. شاید برایتان جالب باشد که کافه آرامش با این مقدار از آرامش! جزو کافه‌های بزرگ اصفهان محسوب شده و دارای دو سالن ۲۰ نفره برای برگزاری جشن تولد و مناسبت‌های گوناگون است. منوی این کافه بدین شرح است: اسپرسو بار، نوشیدنی گرم، قهوه‌های دمی، نوشیدنی سرد بر پایه قهوه، چای و دمنوش، شیک‌ها، ماکتیل بار، اسموتی، کیک و میان وعده، صبحانه‌ها، ناهار، غذای اصلی، برانچ، برگر، پیش غذا، سالاد، پنینی، پاستا، وجترین فود و نوشابه
نشانی: اصفهان، خیابان سپاه، مجتمع کوروش

۱۳) کافه عمارت نمکدان

کافه عمارت نمکدان مانند ده‌ها کافه دیگر فضای سنتی و زیبا دارد که غذای اصلی (غذای ایرانی)، پیش غذا، در کنار غذا (مخلفات)، نوشیدنی‌های گرم، چای و دمنوش، نوشیدنی‌های سرد بر پایه قهوه، نوشیدنی‌های سرد، نوشیدنی‌های گرم بر پایه قهوه، میلک شیک، شربت و آب‌میوه طبیعی، اسموتی، کیک و دسر را برایتان سرو می‌کند. خوب است بدانید که کافه عمارت نمکدان، یک کافه سنتی روباز بوده و جزو بهترین کافه‌ها در اصفهان به شمار می‌رود. با خرید ارزانترین بلیط هواپیما اصفهان می‌توانید به نصف جهان سفر کنید و در بهتری کافه‌های آن اوقات دل پذیری را سپری کنید.
نشانی: اصفهان، خیابان استانداری، ابتدای گذر پشت مطبخ

۱۴) کافه خانه حیاطت اصفهان

خیلی وقت است که از خانه‌های قدیمی که در کوچه ‌پس‌ کوچه‌های اصفهان قرار گرفته به عنوان کافه استفاده می‌کنند. کافه خانه حیاطت هم یکی از همین خانه‌هاست که که با درهای چوبی و حوض وسط حیاط و گلدان‌های اطراف حوض از شما پذیرایی می‌کند. در این کافه می‌توانید انواع قهوه ، نوشیدنی‌های گرم، چای بار، دمنوش‌ها، نوشیدنی‌های سرد، شیک‌ها، شربت‌ها، صبحانه، دسرها (چیز کیک و کیک شکلاتی)، سالادبار، باربکیو، غذاهای اصلی شامل پیتزا و پاستا، و نوشیدنی‌های کنار غذا را سفارش دهید.
نشانی: اصفهان، چهارباغ پایین، حدفاصل دروازه دولت ‌تا ‌تختی،کوچه۱۱، کوچه‌ رشتی‌ها، انتهای‌ کوچه‌ سمت‌ چپ‌

۱۵) کافه قهوه چی باشی اصفهان

اگر اهل چای و قهوه باشید کافه قهوه چی برایتام شبیه بهشت است زیرا در این کافه انواع چای، دلمه، انواع قهوه بر پایه اسپرسو، پنکیک، دسر معروف ترکیه‌ای کنافه سرو می‌شود و علاوه بر درون کافه قابلیت بیرون بر هم دارد. اگر برای شروع روز خود به دنبال یک قهوه بیرون بر که با بسته ‌بندی مناسب و کیفیت خوب کافی در اختیارتان قرار می‌گیرد هستید پیشنهاد می‌کنیم یک بار از قهوه چی، قهوه بگیرید تا طعم بی نظیر آن را بچشید.
نشانی: اصفهان، خیابان گلخانه، کوچه گلخانه ۲۹، رو‌به‌روی پارک

۱۶) کافه ایرونی اصفهان

اگر در بازدید از میدان نقش ‌جهان اصفهان خواستید حال و هوایی عوض کنید به کافه ایرونی که یک کافه دنج و زیبا است بروید تا بتوانید با قهوه، نوشیدنی سرد، کیک و دسر، هات چیپس، پنینی خستگی خود را رفع کنید. کافه ایرونی با دکوراسیون کاملا ایرانیزه شده خود خواهان زیادی پیدا کرده و تقریبا از آن به عنوان لوکیشن عکاسی نیز استفاده می‌کنند. در این کافه از قالی ایرانی که نماد هنر ایرانیان است تا رومیزی‌هایی که با نقش و نگار زیبای ایرانی خود درون دکوراسیون قرار گرفته‌اند همگی وظیفه عوض کردن حال و هوای کافه را دارند. در مورد دکور دیوارها در این کافه هم باید بگوییم که آجرهای گنبدی شکل روی هم قرار گرفته چهارچوب کافه ایرونی را بنا کرده است.

دکمه بازگشت به بالا