اخبار استانی

۵۱۵مسکن به مددجویان کمیته امداد قزوین واگذار شد

به گزارش خبرگزاری اخبار استانی از قزوین؛ ناصر ظاهری، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور و با حضور ریاست محترم جمهور و به صورت ویدئوکنفرانس در استانها در شانزدهمین جلسه شواری عالی مسکن آیین واگذاری مسکن مددجویی برگزار شد .

ظاهری ادامه داد: در کل کشور تعداد ۳۳ هزار مسکن مددجویی به خانواده های ولی نعمت واگذار گردید که سهم استان قزوین ۵۱۵ واحد بود .

وی افزود: کمیته امداد استان قزوین به ازای هر واحد مسکونی مبلغ یکصد تا ۱۵۰ میلیون تومان به صورت بلا عوض در اختیار این خانواده ها قرار داده است و مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان دیگر نیز به صورت وام توسط بانکهای عامل و مبلغ ۵۰ میلیون دیگر نیز توسط صندوق امداد ولایت جهت تکمیل این واحدها به مددجویان پرداخت شده است .

ظاهری عنوان کرد: این واحدها به طور متوسط دارای متراژ ۵۵ متر می باشد و به طور میانگین برای هر واحد مسکونی ۳۰۰ میلیون تومان هزینه صرف شده است .

ظاهری اظهار کرد: این واحدهای مسکونی از محل تفاهنامه با سپاه ، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن ساخته و تحویل مددجویان شده است .

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در بخش پایانی سخنان خود اشاره کرد: تمامی این واحدها به صورت مهندسی ساز و نقشه های آن توسط مهندسان بنیاد مسکن و سازمان نظام مهندسی تهیه و مورد نظارت دقیق ساخت قرار گرفته است.

46

دکمه بازگشت به بالا