اقتصادی

۷۲ مگاوات برق به ظرفیت برق شهرک‌های صنعتی لرستان اضافه خواهد شد

اخبار استانی/لرستان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: ۷۲ مگاوات برق به ظرفیت برق شهرک‌های صنعتی استان ظرف دو سال اضافه خواهد شد.

فرزاد محمدی در گفت‌وگو با اخبار استانی در خصوص توسعه شهرک‌های صنعتی لرستان، اظهار کرد: سال گذشته کارهای خوبی انجام شده و در اقدامی بی‌سابقه توانستیم ۸۳ هکتار به مجموع اراضی زیربنایی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان اضافه شود.

وی اضافه کرد: از مجموع ۸۳ هکتار مذکور، ۳۳ هکتار مربوط به خرم‌آباد، ۳۵ هکتار مربوط به بروجرد، ۵ هکتار کوهدشت و ۲ هکتار الشتر بوده است.

این مسئول در ادامه به اقدامی دیگر از شرکت شهرک‌های لرستان اشاره کرد و گفت: به منظور تامین برق شرکت‌شهرک‌ها ی لرستان، تفاهم‌نامه‌ای با توانیر منعقد شده و براساس آن ۷۲ مگا وات برق به ظرفیت برق شهرک‌های صنعتی لرستان ظرف دو سال اضافه خواهد شد.

محمدی اضافه کرد: براساس این تفاهم‌نامه اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه‌ ۶۰ به ۴۰ است.

وی ادامه داد:  بناست ۶۰ درصد هزینه‌ها که معادل ۱۰۶ میلیارد تومان است را شرکت‌ شهرک‌های صنعتی لرستان تامین کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان یادآور شد: در سال‌های گذشته کل ظرفیت برق در شهرک‌های صنعتی ۱۳۰ مگاوات بوده که با اضافه شدن ۷۲ مگاوات ظرف دو سال، در مدار قدرت زیرساختی شهرک‌های صنعتی تحولی برای تامین برق واحدها ایجاد خواهد شد.

محمدی تصریح کرد: شهرک‌های صنعتی در توسعه اقتصادی لرستان می‌توانند نقش موثری داشته باشند که حمایت از این واحدها، احیای واحدهای راکد و رفع مشکلات در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به تحلیل‌های اقتصادی می‌پردازم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا