فروش و قیمت انواع سنگ نما در پرشین سنگ

امروزه در صنعت ساخت و ساز از سنگ های ساختمانی به دلیل ویژگی ها و مزایایی که دارند، استفاده های زیادی می شود. از اینرو خرید سنگ با کیفیت و مناسب برای هر ساختمان مسئله بسیار مهمی است که باید با دقت و بررسی انجام شود. برای این مورد لازم است تا کاربری سنگ، شرایط محیطی و بسیاری از موارد دیگر را مورد بررسی قرار دهیم.

چه سنگی برای ساختمان خود بخریم ؟

سنگ برای ساختمان بسیار متنوع است و ما باید دقت داشته باشیم که سنگ مناسب برای قسمت های مختلف ساختمان خود را با توجه به هدف سنگ، بودجه در نظر گرفته شده برای سنگ کاری و معماری ساختمان انتخاب کنیم و سپس سنگ مورد نظر را خریداری کنیم. سنگ. . برای آشنایی با نکات ذکر شده با ما همراه باشید.

کدام سنگ ها برای کارهای بیرون از ساختمان مانند سنگ نمای ساختمان مناسب هستند ؟

اگر قصد ساخت سنگ برای نمای بیرونی ساختمان را داشته باشیم، سنگ تراورتن اصفهان بهترین انتخاب و مناسب ترین برای کار به عنوان سنگ نما می باشد. بنابراین به شما توصیه می کنیم از خانواده تراورتن سنگ مناسبی مانند سنگ تراورتن عباس آباد، تراورتن در بخاری، تراورتن حاجی آباد، تراورتن طرق، تراورتن تکاب و سایر سنگ های تراورتن را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که هنگام خرید سنگ تراورتن به کیفیت فرآوری سنگ، میزان تخلخل، صافی گوشه سنگ، یکنواختی سنگ و رنگ سنگ توجه می کنیم. زیرا تمامی این موارد در قیمت سنگ تراورتن هنگام خرید تاثیر می گذارد. پس حتما سنگ خود را از سایت های معتبر خریداری کنید.

هنگام خرید سنگ دیوار داخلی ساختمان چه سنگی را انتخاب کنیم ؟

اگر قصد خرید سنگ برای دیوارها و پله های پارکینگ خود را دارید، سنگ تراورتن و سنگ مرمر را به شما توصیه می کنیم. به عنوان مثال سنگ تراورتن دره بخاری و سنگ تراورتن عباس آباد در دیوارهای داخلی خانه های گران قیمت و سنگ تراورتن تارگ، سنگ تراورتن دهشیر و سنگ تراورتن استان یزد در دیوارهای داخلی خانه های با ارزش اقتصادی بالا استفاده می شود. و از سنگ مرمر آباده استفاده می شود. مرمریت پرشین لته و … می تواند بسیار کاربردی و مناسب برای دیوارهای داخلی ساختمان ها باشد.

برای خرید سنگ پله چه سنگی را انتخاب کنیم ؟

هنگام خرید سنگ برای پله های ساختمان باید به این نکته توجه کنیم که بهترین و مناسبترین سنگ برای پله، سنگ مرمریت و سنگ گرانیت می باشد به اینصورت که اگر پله در مکان پر ترددی باشد بهتر است از سنگ گرانیت بدلیل استحکام بالاتر استفاده کرد و در غیر اینصورت بهتر است از سنگ مرمریت به دلیل جذابیت و زیبایی بالاتر استفاده کنیم.

هنگام خرید سنگ حمام و سرویس بهداشتی کدام سنگ را انتخاب کنیم؟

هنگام خرید سنگ برای حمام و سرویس بهداشتی باید به این نکته توجه داشت که سنگ مرمر می تواند جذابیت زیادی را ارائه دهد. به عنوان مثال استفاده از سنگ مرمر نجف آباد در سرویس بهداشتی می تواند تم تیره و جذابی ایجاد کند که امروزه بسیاری از هتل ها از آن استفاده می کنند و یا استفاده از سنگ مرمر آباد در سرویس بهداشتی و سنگ می تواند تمی روشن و جذاب ایجاد کند. توالت.

در خرید سنگ به چه نکاتی توجه کنیم؟

علاوه بر توجه به کاربرد سنگ ها که در این قسمت از مقاله به طور کامل توضیح داده شده است، هنگام خرید سنگ باید به موارد زیر نیز توجه کنید: مناسب ترین را انتخاب کنید.

1- از معادن سنگ و نمایشگاه های معتبر خرید کنید

سنگ های ساختمانی به صورت کیفی پردازش می شوند، آنها با زیبایی و دوام بالا متمایز خواهند شد. مفتخریم اعلام کنیم که ما در پرشین سنگ به لطف تجهیزات و ابزار مدرن و استفاده از مواد مرغوب، سنگ های ساختمانی بسیار با کیفیت و همچنین به لطف انحصار استخراج بسیاری از سنگ ها مانند تراورتن را پردازش می کنیم. ، سنگ تراورتن دهشیر، تراورتن ایساتیس و غیره، می توانیم سنگ ساختمانی با بهترین کیفیت را با نازلترین قیمت به مشتریان مورد علاقه خود عرضه کنیم.

2- به خصوصیات سنگ توجه کنید

موارد دیگری مانند تمرکز بر خصوصیات سنگ از قبیل مواد معدنی موجود در آن، خواص مکانیکی، استحکام سنگ، دوام سنگ و طراحی سطح و نقش سنگ. اینها جدا از تاثیرگذاری بر قیمت سنگ، اساساً همه مواردی هستند که نیاز به تجزیه و تحلیل و کنترل دارند.

خبر خوب برای شما این است که ما در پرشین سنگ از لحظه خرید سنگ تا زمانی که سنگ ساختمانی مورد نظر خود را پیدا کنید در کنار شما خواهیم بود و راهنمایی ها و مشاوره های لازم را برای انتخاب بهترین و مناسب به شما ارائه خواهیم کرد. یکی به خصوص انتخاب مناسب برای شما

3- پلان های ساخته شده با سنگ هایی که قصد خرید داریم را ببینید و امتحان کنید

دیدن و بررسی پروژه تمام شده و همچنین دیدن نتیجه نهایی سنگ کاری با سنگی که قصد خرید آن را داریم بسیار به ما کمک می کند. زیرا با این کار می توانیم زیبایی و مقاومت مطلقی را که سنگ ساختمانی می تواند برای ما داشته باشد تضمین کنیم. به همین دلیل از شما دعوت می کنیم که پروژه ساخته شده با سنگ مورد نظر خود را به طور خاص بررسی کنید.

بعد از خرید سنگ به چه نکاتی باید توجه کرد؟

نکات بسیار مهمی وجود دارد که پس از خرید سنگ ساختمانی باید رعایت کنید. این نکات عبارتند از:

1- بارگذاری صحیح و اصولی سنگ

پس از خرید سنگ مورد نظر باید در ست کردن سنگ با استفاده از سنگ تراش یا نمایشگاه سنگ به صورت کاملا منظم و بسیار دقیق دقت کنید. این کار باید به گونه ای انجام شود که سنگ خریداری شده بدون ترک و بریدگی به هدف برسد. همچنین باید اطمینان حاصل شود که سنگ با وسایل مناسب با توجه به بار حمل می شود.

2- از کارگران حرفه ای و با تجربه استفاده کنید

استفاده از استادکار ماهر و با تجربه کمک می کند تا مراحل نصب سنگ به صورت کاملاً صحیح و منظم انجام شود و باعث زیبایی بیشتر و همچنین دوام سنگ می شود.

3- رعایت اصول نگهداری

مراقبت، تمیزکاری و نگهداری از سنگ های ساختمانی، با توجه به نوع سنگ ساختمانی به شکل های متفاوت انجام می شود. از اینرو لازم است تا با رعایت اصول نگهداری هر سنگ، به افزایش طول عمر سنگ کاری انجام شده کمک کنیم.

از اینکه در این مقاله با ما همراه بودید بسیار سپاسگزاریم. برات آرزوی بهترینها رو داریم. پرشین سنگ پیشرو در صنعت سنگ

دکمه بازگشت به بالا