پذیرش دانشجوی خارجی از مهرماه در دانشگاه آیت‌الله بروجردی(ره)

پذیرش دانشجوی خارجی از مهرماه در دانشگاه آیت‌الله بروجردی(ره)

اخبار استانی/لرستان رئیس دانشگاه آیت‌الله العظمی بروجردی(ره) از پذیرش دانشجوی خارجی از مهرماه در این دانشگاه خبر داد.

احمدرضا مظاهری امروز (۱۸ تیرماه) در آیین افتتاح مرکز تخصصی مشاوره‌های آزاد و خدمات روانشناختی دانشگاه آیت‌الله العظمی بروجردی(ره)، اظهار کرد: رسالت دانشگاه بر این است که در حوزه‌های مختلف اثرگذار باشد، لذا امیدواریم که مرکز مشاوره منشا خیر در شهرستان باشد و باعث ارتقای حوزه سلامت و روان شود و در ادامه حوزه‌های مشاوره‌های تخصصی ازجمله حقوق، صنعت، دانش آموزی و… نیز افزوده میشود.  

وی خاطرنشان کرد: در بین دانشگاه‌های زیر ۲۰ سال کشور سرانه تولیدات علمی آن رتبه اول کشور را کسب کرده و در کل دانشگاه‌های جامع کشور رتبه دوم را توانسته به خود اختصاص دهد.

 رئیس دانشگاه آیت‌الله العظمی بروجردی(ره) ادامه داد: این دانشگاه مجوز پذیرش دانشجویی خارجی نیز گرفته و در مهرماه می‌توانیم دانشجویی غیرایرانی در دانشگاه داشته باشیم و این موضوع برای شهرستان موضوع تازه‌ای است.

مظاهری تصریح کرد: در مناطق کم برخوردار دوره‌های تخصصی برای افراد پشت کنکور برگزار خواهد شد و افراد مستعد را نمی‌گذاریم که از شهرستان خارج شوند و برای فارغ التحصیلان اشتغال ایجاد خواهد شد و از کارهای مهم دیگر مرکز مشاوره تخصصی دانشگاه بود.  

مرکز مشاوره فرصت آفرین و جامعه محور است

مهدی کماسی معاون دانشجویی دانشگاه آیت الله بروجردی نیز در این آیین، گفت: فلسفه وجودی مرکز مشاوره فرصت آفرین و جامعه محور است تا نقش خود را در جامعه به خوبی ایفا کنیم.

وی بیان کرد: مرکز مشاوره دانشگاه با وجود محدودیت‌ها و کمبودهای موجود برنامه های مختلفی را برگزار کرده است.

وی عنوان کرد: این دانشگاه با حدود پنج هزار دانشجو مشکلات و مسائل خیلی دانشجویان را رفع کرده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا