عمومی

Covid 19 از آنفولانزا شدید / روان است



یک متخصص بیماری های عفونی با تأکید بر شدت این بیماری گفت: “اگر محدودیت ها تا پایان آوریل در تهران ادامه یابد و افراد از آن پیروی کنند ، در کنترل این بیماری بسیار مفید خواهد بود.”

دکتر مینو مهرز در مصاحبه با اخبار استانیوی گفت که میزان بیماری عامل بیماری Covidia 19 نسبت به آنفولانزا بسیار بیشتر از آنفولانزا است در حالی که به شدت عامل ایجاد کننده Covidia 19 در مقایسه با آنفولانزا می آید. از طرف دیگر واکسن های آنفلوانزا در واکسن ها کمتر دیده می شود ، اما بیماری کرون شدیدتر و بیماری زا بیشتر از SARS و سایر ویروس ها در همان خانواده است.

“شیوع کووید 19 بسیار زیاد است و با شیوع آنفولانزا قابل مقایسه نیست .البته آنفلوانزا می تواند شدید باشد و حتی روی ریه ها نیز تأثیر بگذارد ، اما به اندازه کووید 19 شدید نیست. نه. “بنابراین ، شدت و میزان انتقال ویروسهای جدید بسیار بیشتر از آنفولانزا است.

مهرز گفت: “در همین زمان ، اطلاعات حاکی از آن است که تعداد کشته شدگان در Quaid 19 به طور واضح از تعداد کشته شدگان آنفلوانزا بیشتر است ، اما هنوز مشخص نیست.” با این حال ، به نظر می رسد مرگ و میر ناشی از این بیماری بیش از 2 درصد مرگ و میرهای گزارش شده از سوی چین است.

با توجه به وضعیت تاج های جدید کشور ، آقای محراز همچنین اظهار داشت: “ما قبلاً تنظیم مقررات را در جلسه تا پایان آوریل ادامه داده ایم و از دولت خواسته ایم تا با سرعت کمتری شروع به کار کند.” البته به نظر می رسد چند روز گذشته شلوغ است. ما هنوز هم از مردم می خواهیم در خانه بمانند.

مهرز تأکید کرد: اگر این محدودیت ها تا پایان فروردین در تهران ادامه یابد و مردم از آن پیروی کنند ، بسیار مفید خواهد بود. رو به کاهش است و اوضاع رو به بهبود است. حال اگر این محدودیت تا پایان آوریل ادامه داشته باشد و مردم از آن پیروی کنند و تنها در صورت لزوم از خانه خارج شوند ، بهتر است وضعیت بیماری را مدیریت کنید.

انتهای پیام


همه محتوای سایت مطابق با استخراج اخبار روز، اقدام به نشر محتوا می نماید، بنابراین مسوولیت تمامی نوشته های سایت بر عهده سایت های منبع بوده و سایت اخبار استانی هیچ مسوولیتی در قبال همه محتوای سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا