دسته گل ژیپسوفلیا پر فروشترین گل امسال

گل ژیپسوفیلا؛ ظریف و زیبا

ژیپسوفیلا که به نفس نوزاد نیز معروف است، گلی ظریف و زیبا است که در سال های اخیر محبوبیت فزاینده ای پیدا کرده است. اغلب به عنوان پرکننده در دسته گل ها استفاده می شود و به ویژه در ترتیب عروسی محبوب است. دسته گل ژیپسوفلیا به دلیل بوی بسیار خاصی که دارد در صنعت عطر سازی هم کاربرد زیادی دارد. اگر شما هم علاقمند هستید که اطلاعات کاملی قبل از خرید این گل را داشته باشید، تا ادامه این مطلب همراه ما باشید.

نماد و معنی  گل ژیپسوفیلا چیست؟

گل ژیپسوفلیا در واقع نماد عشق، خلوص و معصومیت در رابطه است. البته این گل در رنگ های مختلف معانی دیگری هم دارد. برای مثال :

نماد ژیپسوفیلیا آبی               صداقت و پاکی، هدیه مناسب در زمان قدم نو رسیده

نماد ژیپسوفیلیا سفید                 نماد اتحاد، بی‌گناهی و معصومیت، دسته گل عروس

نماد ژیپسوفیلیا صورتی           نماد لطافت و احساس عمیق قلبی، هدیه مناسب تولد دختر

موارد استفاده و فواید ژیپسوفیلا:

گل ژیپسوفیلا به دلیل ظاهر ظریف و مطبوعش، بیشتر به عنوان گل پرکننده در گل آرایی استفاده می شود. گل‌های کوچک سفید یا صورتی آن جلوه‌ای ملایم و رمانتیک ایجاد می‌کنند و به زیبایی با گل‌های دیگر، به‌ویژه گل رز و نیلوفر، می افزاید. از این گل بیشتر در دسته گل ها و عاشقانه استفاده میشود.

نحوه نگهداری گل ژیپسوفیلیا

این گل یکی از گل هایی است که به مقداری رسیدگی نیاز دارد. برای مثال زمانی که این گل را تهیه میکنید بهتر است که داخل یک گلدان باشد. سعی کنید که هر روز آب گلدان را تعویض کنید. نکته دیگری که تاثیر زیادی در ماندگاری این گل میگذارد این است که شما باید هر چند روز قسمت از ساقه را به صورت مورب برش بزنید. با این کار میتوانید مواد غذایی را به گل بیشتر برسانید. این گل را سعی کنید در محیطی به دور از نور آفتاب قرار بدهید، اینگونه شما از خشک شدن گل جلوگیری میکنید.

تاریخچه و خاستگاه ژیپسوفیلا :

ژیپسوفیلا سرده ای از گیاهان گلدار است که از خانواده میخکیان است. نام “ژیپسوفیلا ” از کلمات یونانی “gypsos” به معنای “گچ” و “philos” به معنای “دوست داشتن” گرفته شده است، زیرا این گیاه در ابتدا در خاک های غنی از گچ رشد می کرد. گیپسوفیلا بومی اروپا، آسیا و آفریقا است و قرن هاست که به دلیل گل های ظریف و ویژگی های زینتی آن کشت می شود. این گیاه اولین بار در دهه 1800 به آمریکای شمالی معرفی شد و از آن زمان در سراسر جهان محبوب شده است.

خرید گل ژیپسوفیلا

گل عروس یکی از زیبا ترین گل هایی است که میتوانید در مناسبت های خاص به مخاطبتان هدیه دهید. شما میتوانید از گل فروشی  رز گاردن انواع دسته گل و سبد گل با گل ژیپسوفیلا تهیه کنید. بهترین راه های خرید گل میتوان به خرید آنلاین گل اشاره کرد، شما میتوانید انواع گل های خاص با دیزاین های انحصاری گلفروشی رز گاردن می توانید انتخاب کنید.

خرید آنلاین از گل فروشی اینترنتی رز گاردن

در سال های اخیر خرید آنلاین و اینترنتی در ایران به جایگاه ویژه ای رسیده است و میتوان یکی از بهترین راه های خرید گل هم خرید اینترنتی از گلفروشی رز گاردن است. یکی از دلایل های اصلی برای افزایش محبوبیت فروشگاه های اینترنتی در ایران کرونا بوده است. شما میتوانید به این که ساعت ها در ترافیک به دنبال گل فروشی بگردید میتوانید فقط با جست و جوی “خرید آنلاین گل ژیپسوفیلا” به راحتی از گل فروشی رز گاردن گل تهیه کنید. این به این معنی است که شما می توانید در هر زمانی با توجه به نیاز و سلیقه خود بدون ایستادن در صف و پیدا کردن جا پارک از خانه یا محل کار خود گ سفارش دهید.

قیمت گل ژیپسوفیلا

گل عروس و یا ژیپسوفیلا گلی با ماندگاری بالا میباشد و از دسته ای ۳۵۰ هزار شروع می شود. قیمت گل ژیپسوفیلا متغیر بوده و می‌تواند بسته به متغیرهای مختلفی مانند مکان خرید، حجم و مقدار مورد استفاده شده در تزئینات، کیفیت گل، فصل و شرایط بازار، متفاوت باشد. برای اطلاعات دقیق‌تر در مورد قیمت گل ژیپسوفیلا، توصیه می‌کنم به گلفروشی رزگاردن یا فروشگاه‌های گل محلی که در نزدیکی شما هستند، مراجعه نمایید. آنها می‌توانند شما را درباره قیمت‌های فعلی گل عروس راهنمایی کنند.

اگر به دنبال خرید عمده گل ژیپسوفیلا هستید، قیمت‌های ما برای خرید عمده بسیار مناسب و رقابتی هستند. ما به شما قیمت‌های مناسبی ارائه می‌دهیم تا بتوانید این گل زیبا را در تعداد بالا خریداری و از زیبایی آن لذت ببرید. برای اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت‌ها و شرایط خرید عمده گل عروس، لطفا با همکاران ما تماس بگیرید. ما به شما با اطلاعات دقیق و قیمت‌های رقابتی کمک خواهیم کرد تا خرید عمده‌ای مناسب از گل ژیپسوفیلا را تجربه کنید. گل ژیپسوفیلا نماد پاکی، عشق و صداقت است به همین علت در سرتاسر جهان به عنوان یک گزینه برای هدیه دادن انتخاب می‌شود؛ شما هم اگر قصد هدیه دادن به کسی را دارید، با خرید گل ژیپسوفیلا میتوانید عزیزانتان را خوشحال کنید

چرا دسته گل قلبی انتخابی مناسب برای عاشقانه های شماست؟

امروزه دسته گل طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند.مجموعه ای از گل ها با نظم و زیبایی خاصی در کنار هم چیده شده اند مدل قلبی دسته گل ژیپسوفیلا آن را مناسب برای عاشقانه های شما همچون پیشنهاد دوستی، ولنتاین، تبریک تولد و …  کرده است.

وقتی صحبت از مراسم عروسی به میان می آید، دسته گل های عروس به عنوان یک انتخاب مورد علاقه در میان عروس ها و برنامه ریزان عروسی ظاهر شده اند. گل ژیپسوفیلا که به خاطر ارتباطش با عشق و خلوص ابدی شناخته می شود، به طور یکپارچه در هر تم عروسی ادغام می شود و هوای عاشقانه جاودانه را به گروه عروس می بخشد. از دسته گل‌های آبشاری گرفته تا تاج‌های گل‌دار ، دسته گل ژیپسوفیلا عنصری ضروری در هر افسانه عروسی است.

سفارش آنلاین گل ژیپسوفیلا از مرکز گل و گیاه  رز گاردن

تمامی گزینه‌های خرید گل ژیپسوفیلا به صورت بسته‌ای، دسته گل، باکس گل و سبد گل را می‌توانید از مرکز گل و گیاه  رز گاردن به صورت آنلاین سفارش دهید. دسته گل، باکس گل و سبد گل گزینه‌هایی مناسب برای خرید هستند. آنها بسته به سلیقه شما تعداد بیشتری گل ژیپسوفیلا داشته و جلوه‌های بصری زیبایی را ایجاد می‌کنند. با انتخاب این گزینه‌ها، می‌توانید یک هدیه خاص و یادگاری دلپذیر را به عزیزان خود ارسال کنید یا در فضای خانه و محیط کار خود استفاده کنید.

چرا ژیپسوفیلا را نفس نوزاد می نامند؟

ژیپسوفیلا سالهاست که هدیه‌ای محبوب برای اولین حمام نوزاد می‌باشد، که برخی می‌گویند نام آن از همین جا نشات گرفته است. با این حال، دیدگاه‌های جایگزین نشان می‌دهد که به دلیل کوچک و ظریف بودن ژیپسوفیلا، نام نفس کودک نشان دهنده استفاده از آنها به عنوان گل‌های پوششی در میان گل‌های دیگر است.

دکمه بازگشت به بالا