اخبار استانیکسب و کار استانها

معرفی بهترین فروشگاه های فروش لپ تاپ در شیراز + آدرس

با بهترین فروشگاه های فروش لپ تاپ در شیراز آشنا شوید

از 3 جهت قصد داریم در این پست به شما بهترین فروشگاه های فروش لپ تاپ در شیراز را معرفی کنیم. اول از همه اینکه تنوع لپ تاپ های مختلف در بازار از برند های مختلف بسیار زیاد شده است. زمانه ای که شما در یک بودجه محدود به خرید 1 الی 2 مدل بودید گذشته است. امروزه هر کمپانی بزرگ دنیا که در کار تولید لپ تاپ است برای هر بودجه چندین پیشنهاد دارد.

علت دوم، زیاد شدن فروشگاه های نامعتبر است. معمولا در هر شهر و جامعه ای افرادی پیدا خواهند شد که حاضر هستند اعتبار و رضایت مشتریان خود را زیر سوال ببرند و اقدام به اعمال ناشایستی در فروش و خرید لپ تاپ کنند. فرضا اینکه گارانتی های غیر معتبر صادر کنند یا بخش هایی از لپ تاپ یا خود شارژر لپ تاپ را تعویض کنند. به هر حال این مشکلی است که امروزه همگان کمی با آن رو به رو هستند.

علت سوم نیز نبودن اطلاعات کافی قبل از خرید است. اگر شما یک شهروند ساده باشید و بخوانید فرضا برای فرزندان لپ تاپ بخرید برایتان سوال پیش می‌آید که چه مشخصات فنی برای فرزند من نیاز است؟ چطور باید فعالیت او را کنترل کنم؟ بهتر است که چه مدل ها و چه برند هایی را خریداری کنم؟ کدام لپ تاپ ها ارزش خرید بیشتری دارند؟ این ها تماماً سوالاتی هستند که برای شما قبل از خرید چه حضوری و چه آنلاین پیش خواهند آمد.

حال در اینجا قصد داریم فروشگاه هایی را در شهر شیراز معرفی کنیم که این معیار ها را رعایت می‌کنند و بیش از هر چیزی به مشتریان خود و رضایت آنها اهمیت می‌دهند. همچنان همراه باشید با ما با معرفی بهترین فروشگاه های فروش لپ تاپ در شیراز.

در شیراز از کجا لپ تاپ بخریم؟

همانند هر کلان شهر دیگری در ایران، اگر شما هم در اینترنت کمی به جستجوی عباراتی همانند خرید لپ تاپ در شیراز بپردازید، با وبسایت های مختلفی رو به رو خواهید شد که به شما بهترین فروشگاه ها را معرفی می‌کنند. همچنین سرویس گوگل مپ از کمپانی گوگل نیز خدمات بسیار خوبی را برای چنین سناریو هایی ارائه می‌دهد. در اینجا قصد داریم به کمک همین سرویس و تجربیات و نظرات مشتریان و شهروندان شیرازی، چندین فروشگاه معتبر را معرفی کنیم.

1. فروشگاه دنیای دیجیتال | دیجی 63

یکی از بهترین انتخاب ها هنگامی که شما نمی‌دانید که واقعا باید از کجا خرید کنید، انتخاب یک مرجع یا یک فروشگاه است که به صورت تخصصی به ارائه و فروش همان کالا می‌پردازد. فروشگاه اینترنتی دیجی 63 | دنیای دیجیتال نیز دقیقا همین رویکرد را دارد.

شما در وبسایت این فروشگاه می‌توانید دسته بندی های کاملی از لپ تاپ های مختلف و به روز بازار همانند دسته بندی های لپ تاپ ایسوس و لپ تاپ گیمینگ را ببینید. دیجی 63 مزیت خودش را در 4 عنوان بیان می‌کند:

  1. ارائه خدمات مشاوره قبل از خرید به صورت کاملا تخصصی و رایگان
  2. ارائه راهنما های خرید برای اقشار مختلف در قالب مقاله و ویدیو همانند مقاله خریدن لپ تاپ دانشجویی
  3. تمرکز بر روی لپ تاپ های گیمینگ و فروش تخصصی این لپ تاپ ها
  4. اولویت دادن در سیاست فروش به رضایت تمام جانبه مشتری

مشخصات کلی فروشگاه دیجی 63

  • آدرس: شیراز خیابان ملاصدرا پاساژ ملاصدرا طبقه همکف پلاک 37
  • شماره تماس: 09336590688 و 36473360-071
  • امکان فروش اقساطی: دارد – مختص شهر شیراز
  • لینک گوگل مپ دیجی 63 – دارای امتیاز ⭐⭐⭐⭐⭐ از 13 نقد و مرور
  • امکان خرید حضوری و آنلاین: دارد.

2. فروشگاه شهر فافا

مزیت اصلی فروشگاه شهر فافا، قدیمی بودن و اعتبار این وبسایت است. شهر فافا در مورد سابقه کاری خودش اعلام کرده است که 23 سال سابقه فروش لوازم الکترونیک را دارد. این نکته را در پایین ترین قسمت وبسایت خودش هم اعلام کرده است: « نـتیجـه ۲۳ ســال همــراهی شمــا »

شهر فافا متمرکز بر روی لپ تاپ و الترابوک تنها نیست. این فروشگاه اینترنتی به طور کلی وسعت محصولاتش بسیار بیشتر از فروشگاه های دیگر حوزه IT در شیراز است. اما خوب این وسعت کالا محدود به فقط کالا های دیجیتال است. از پردازنده و گوشی موبایل و انواع مانیتور بگیریم تا انواع حافظه های ذخیره سازی همانند هارد های اکسترنال و اینترنال.

مشخصات کلی فروشگاه شهر فافا

  • آدرس: شیراز – بلوار کریمخان زند – روبروی خیابان خیام – مجتمع تجاری مسعود
  • شماره تماس:  +987136100
  • امکان فروش اقساطی: نامشخص
  • لینک گوگل مپ شهر فافا – دارای امتیاز ⭐⭐⭐⭐ از 111 نقد و مرور
  • امکان خرید حضوری و آنلاین: دارد.

3. پاساژ کامپیوتر ملاصدرا و PC Center

پاساژ های ملاصدرا و مرکز کامپیوتر شیراز که هر دو در میدان نمازی – خیابان ملاصدرا کوچه 2 واقع شده اند، 2 تا از مراکز خرید و فروش انواع کالا های دیجیتال همانند لپ تاپ و کامپیوتر است. مرکز کامپیوتر PC Center بیشتر متمرکز بر روی فروش کامپیوتر و اسمبل کردن قطعات مختلف کامپیوتر است اما پاساژ ملاصدرا دارای فروشگاه های بیشتری است که به فروش لپ تاپ به صورت تخصصی می‌پردازند.

ضمن اینکه در این 2 مرکز تجاری امکانات رفاهی نظیر : آسانسور ، دفتر اطلاعات ، کافی شاپ ، سرویس بهداشتی و … قرار داده شده است.

مشخصات کلی پاساژ ملاصدرا و مرکز کامپیوتر PC Center

دیگر فروشگاه های مشهور برای خرید لپ تاپ در شیراز

علاوه بر تمامی این فروشگاه ها و پاساژ های معرفی شده در بالا، فروشگاه های دیگری نیز هستند که در شیراز اقدام به فروش انواع لپ تاپ گیمینگ و مهندسی از برند های معتبر بازار لپ تاپ همانند ایسوس و لنوو، ایسر، HP و…. می‌کنند. در پایین نام چند فروشگاه دیگر آورده شده است:

  • فروشگاه لپ تاپ پارسیان (واقع در پاساژ کامپیوتر مرکزی)
  • لپ تاپ پارت (واقع در پاساژ کامپیوتر مرکزی)
  • فروشگاه لپ تاپ پردیس (کوچه 6 خیابان ملاصدرا)
  • کلینیک لپ تاپ و کامپیوتر ایرانیان (انتهای خیابان شهید جمالی)
  • مرکز کامپیوتر هدیش (پاساژ کامپیوتر پارس)
  • فروشگاه لپ تاپ چی (ستاد خیابان معدل – مجتمع کسری)

در آخر بسنجید، سپس بخرید

نکته ای که در آخر می‌خواهیم بگوییم این است که همیشه سنجیده خرید کنید. فروشگاه هایی همانند دیجی 63 که به صورت تخصصی کار می‌کنند، بیشترین شانس راهنمایی کامل و خرید درجه 1 را برای شما به ارمغان می‌آورند. همچنین یک فروشگاه معتبر همانند مرکز کامپیوتر هدیش یا فروشگاه شهر فافا نیز دقیقا همین قائده را دارند.

نظر شما در این مورد چیست؟ به نظر شما خریدن لپ تاپ آن هم به صورت آنلاین در صورتی که در شهر شیراز باشیم از فروشگاه های شیرازی صحیح است؟ منتظر نظرات و سوالات شما در بخش نظرات و کامنت ها هستیم.

دکمه بازگشت به بالا