اقتصادیکسب و کار استانها

سفارش طلای خاص و منحصر به فرد، گامی فراتر از مد

زیورآلات روکش طلا برای هدیه

خوشبختانه در فرهنگ ما ایرانی ها در طول سال مناسبت های بسیار متعددی برای ابراز علاقه به عزیزانمان وجود دارد. اینگونه است که هر از چند گاهی وقتی دور هم جمع می شویم از مناسبت های پیش رو و تصمیماتی که برای خرید هدیه داریم صحبت می کنیم. شاید تابه حال به موضوع کادو دادن به عنوان راه ساده ای برای ابراز ارادت و خوشحال کردن طرف مقابل نگاه می کردید. اما پیشنهاد می کنم از امروز دیدتان را به این فرصت طلایی کمی تغییر دهید. سفارش ساخت طلا و زیورآلات روکش طلا برای هدیه یکی از انتخابهای ناب پیشکش دادن به دوستان و عزیزان مطابق با علایق آنهاست.

تا به حال چقدر به این قضیه فکر کرده اید که تحفه ای برای بهترینهای زندگی تان تهیه کنید که واقعا غافلگیر شوند؟ اگر کمی تامل کنید قطعا پی می برید که اغلب ما در کادو دادن از راهکار تقلیدی استفاده می کنیم. به این معنا که توجه می کنیم اطرافیان چه هدیه هایی برای همدیگر می خرند و ما هم نمونه همانها را تهیه می کنیم.

اما به نظرم وقتش رسیده که خلاقیت مان را به کار بگیریم و هدیه های جذابتری به عزیزترینهای زندگیمان پیشکش کنیم. هدایایی که نه تنها میزان علاقه وافر ما به آنها را نشان می دهد، بلکه از میزان توجه ما به علایق شان غافلگیر شوند. برای این انتخاب خاص و متفاوت پیشنهاد جالبی برایتان داریم. این هدایا در دسته زیور آلات و اشیای تزئینی قرار میگیرد. دست سازه هایی که ابتکاری جدید در دنیای مد و المانهای دکوراتیو هستند. آیتم های جذاب و باشکوهی که وسعت طرح های بی نظیری دارند و تمام سلایق آدم های دنیا را پوشش می دهند.

اهمیت هدیه دادن

همه ما در زندگی افراد مختلفی در جایگاه های ارتباطی گوناگون داریم که دوستشان داریم. برای اینکه علاقه قلبی خود را به آنها نشان دهیم، لازم است علاوه بر محبت کلامی شیوه دومی برای ابراز احساسات انتخاب کنیم. شاید برایتان جالب باشد که بدانید کادو دادن و هدیه گرفتن به ترشح هورمون سرخوشی آور سرتونین منتهی می شود که به افراد در تنظیم حالات روحی کمک می کند. خوشبختانه تا دلتان بخواهد مناسبت های ایرانی یا مراسم هایی برگرفته از فرهنگهای اروپایی و شرقی در کشور ما به بهانه کادو دادن وجود دارد.

ایده هایی مانند کادو برای ولنتاین، هدیه روز تولد، سالگرد عقد و نامزدی، سالروز آشنایی، روزهای پدر و مادر و…برای ایرانیها بسیار با اهمیت هستند. به همین دلیل با نزدیک شدن به چنین روزهایی همه آدمها دغدغه  این را دارند که هدیه ای ارزنده و مورد علاقه برای طرف مقابل بخرند. این روزها آقایان و خانم ها هر دو علاقه زیادی به زیورآلات دارند. مواردی مانند دستبندی با المان یا سنگ قیمتی ماه تولد، گردنبند یادبود یا با نماد تصویری الهام بخش، انواع انگشترهای طلا و نقره با نشان سنگی یا تراش خورده و…. نمونه هایی از زیورآلات مشترک خانم ها و آقایان هستند.

چطور هدیه ای ارزنده و به یاد ماندنی بخریم؟

بحث از هدیه خریدن و کادو دادن که به میان می آید، همه ما عمیقا در فکر فرو می رویم که واقعا چه هدیه ای می تواند شخص مورد نظرمان را هیجان زده کند. درست است که هر ابزار و سازه ای از هر جنسی که باشد اگر هماهنگ با علایق افراد باشد خوشحال کننده است. اما ماجرای اصلی اینجاست که هدیه علاوه بر ایجاد حس خوب باید ارزشمند و در شان طرف مقابل باشد.

زیورآلات و اکسسوریها از آن جنس هدیه هایی هستند که 90 درصد آدمها از دیدن آن به وجد می آیند. به خصوص هنگامی که پای طلای 24 عیار به میان می آید. نگران نباشید لزوما نباید زیورآلات کاملا از جنس طلای ناب باشند. در عصر تکنولوژی که برای هر مشکلی راهکاری پیدا می شود، برای گرانی های این روزها هم راه چاره ای اندیشیده شده است.

زیورآلات روکش طلا در تلفیق با سنگهای نیمه قیمتی با روکش رزین محصولی با جذابیت بصری فوق العاده  و ظاهری خیره کننده است. این گونه اکسسوریها در شرکت لیلیوم با خلاقانه ترین طراحی های روز و با نمادهای الهام بخش و سنگ های درمانی ساخته می شود. بسیاری از روانشناسان به افراد افسرده و کسانی که از افت و خیزهای روحی و استرس رنج می برند، توصیه می کنند که ارتباط عاطفی خود را با اطرافیانشان محکم تر کنند.

یکی از بهترین شیوه های ابراز علاقه قلبی به اطرافیان هدیه دادن به آنهاست. چه بهتر که وقتی قرار است این جریان انرژی مثبت را انتقال دهیم، وسیله ای را انتخاب کنیم که خودش ابزاری برای پراکنش انرژی های ماورایی باشد. دست سازه ای سنگی که یادآور عشق و محبت و وفاداری و منبع فرکانس های انرژی های درمانی است.

آیا سفارش ساخت طلا به صرفه است؟

آیا سفارش ساخت طلا به صرفه است؟ این سوالی است که قبل از خرید طلا با آن روبرو هستیم. برای پاسخ دادن به این سوال باید تمام فاکتورهای موجود را بررسی و مقایسه کنیم تا در انتها به نتیجه واحدی برسیم. هنگام خرید طلا باید برخی هزینه‌ها همچون اجرت ساخت، سود و مالیات را پرداخت کنید؛ اما این موارد در هنگام سفارش ساخت طلا وجود ندارد و شما هیچ گونه سود و مالیاتی پرداخت نمی‌کنید؛ زیرا سازندگان طلا، جواهرات را در تیراژ بالا تولید می‌کنند تا مبلغ نهایی مقرون به صرفه‌تر باشد.

نکته دیگری که در مورد مقرون به صرفه بودن ساخت طلای سفارشی وجود دارد این است که انتخاب تمام فاکتورها و المان‌های لازم توسط مشتری صورت می‌گیرد؛ در این صورت شما می‌توانید تمامی موارد را به گونه‌ای انتخاب کنید که قیمت مناسبی داشته باشد. علاوه بر مقرون به صرفه بودن باید تنوع را نیز در نظر داشته باشیم. این روزها جواهرات و زیورآلات مردانه بسیار محدود است و آقایان می‌توانند طرح مورد نظر را انتخاب کنند تا استادکاران ماهر ایرانی آن را عینا اجرا کنند.

فاکتورهای موثر در ساخت طلا سفارشی ارزان

همچنان که مطلع هستید در سفارش ساخت طلا با طرح دلخواه این امکان وجود دارد که قیمت تمام شده محصول متناسب با بودجه شما تنظیم شود؛ از این رو چنانچه به دنبال سفارش طلا با قیمت نسبتا ارزان هستید کافیست به یک سری فاکتورها هنگام سفارش طلا اینترنتی توجه کنید.

مهم‌ترین عوامل تعیین کننده قیمت ساخت طلای سفارشی شامل نرخ روز طلا، وزن، عیار طلا و ابعاد تراش‌ها هستند. هر چند فاکتور “نرخ روز طلا” قابل کنترل و مدیریت کردن نیست؛ با این حال شما می‌توانید در سایر معیارهای نامبرده به گونه‌ای عمل کنید که قیمت نهایی طلای سفارشی شما در سطح مطلوبی قرار بگیرد.

مثلا می‌توانید با انتخاب یک طرح ظریف از طلای فانتزی با عیار 18 یا 21 که پیچیدگی‌های زیادی هم ندارد، وزن، حجم و ابعاد تراش‌های طلای سفارشی خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

کارشناسان جواهری لیلیوم در این مسیر با تجربه و تبحر خود شما را راهنمایی می‌کنند تا در نهایت سفارشی در خور و شایسته و با قیمت ایده آل خود ثبت کنید.

قیمت ساخت طلای سفارشی در جواهری لیلیوم

با توجه به تغییرات پیوسته قیمت در بازار طلا، تنوع بالا و یکسان نبودن سفارش‌های مشتریان در سفارش ساخت طلا آنلاین، تعیین یک قیمت ثابت برای طلا سفارشی امری ناممکن و غیرمنطقی است!

با این حال ما در جواهری لیلیوم به منظور اطلاع از قیمت ساخت طلای سفارشی مد نظرتان پاسخگوی شما هستیم؛ کافیست طرح مورد پسند خود را برای کارشناسان این مجموعه ارسال کنید؛ سپس کارشناسان ما بعد از بررسی جوانب مختلف، قیمت نهایی سفارش‌تان را برآورد کرده و به شما اطلاع می‌دهند.

دکمه بازگشت به بالا