عمومیکسب و کار استانها

مشخصات موتور قایق بادی برقی اینتکس intex 68631 تولید 2023

نکات خرید موتور قایق بادی برقی اینتکس intex 68631 تولید 2023

موتور قایق بادی برقی اینتکس intex 68631 تولید 2023 را می توان در دسته بندی محصولات و لوازم یدکی قایق های بادی قرار داد که قطعا می تواند هیجان یک تفریح آبی با قایق را برای شما دو چندان کند. در همین رابطه باید اشاره کنیم که این موتور قایق دارای توان 420 وات خواهد بود که به بهترین شکل ممکن بر روی قایق های تفریحی نظیر مارینر ، جیمینی و اکسکروشن و مدل های دیگر قابلیت راه اندازی را دارا خواهد بود.

تماس با کارشناسان اینتکس ایران

نام مرکز: فروشگاه اینتکس ایران
آدرس: تهران – جنت آباد شمالی – بلوار اصلی – بالاتر از گلزار شرقی – جنب شیرینی فروشی دادلی – پلاک 313 – واحد همکف
شماره های تماس: شماره تماس : 02156190840   –   09376668146   –   09026668146   –   02144824155
همراه:  0935666814609356668826

هم چنین این محصول دارای 5 دنده جلو و 3 دنده عقب می باشد که هدایت قایق را برای شما به راحت ترین روش ممکن انجام خواهد داد. دیگر خصوصیت خوبی که این محصول داراست بحث نصب راحت این موتور قایق می باشد که شما می توانید این موتور را بر روی یک عدد کیت موتور قایق به سادگی نصب و اجرا کنید. این موتور قایق دارای وزن 12 کیلوگرم می باشد که حمل و نقل این محصول آسان خواهد بود.

جنس بدنه موتور قایق بادی برقی اینتکس intex 68631 از نوع پلاستیک و آهن می باشد که مقاومت بالایی داشته و به راحتی می توانید بدون نگرانی از بابت آسیب دیدن و خراب شدن این محصول اقدام به خرید این موتور قایق بادی کنید. تمامی این ویژگی ها نشان می دهد که این محصول یک کالای ایده آل برای افرادی است که به تفریحات آبی با قایق و ماهیگیری علاقه دارند. امکان خرید موتور قایق بادی برقی از سایت فروشگاه اینتکس ایران برای شما عزیزان فراهم خواهد بود.

 نوع  برقی
 توان موتور  420 وات
قابلیت استفاده  انواع قایق های بادی
 تعداد دنده جلو  5
 تعداد دنده عقب  3
 جنس بدنه  آهن و پلاستیک
سایر ویژگی ها  وزن: 12 کیلوگرم
مناسب ماهیگری در آب های آرام
بدون لرزش
اقلام همراه دفترچه راهنما

موتور قایق بادی حرفه ای اینتکس (برقی)

این کالا تنها محصول تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد. موتور برقی قایق بادی تقریبا برای تمامی مدل ها مناسب بوده و از آن زیاد استفاده می شود. برتری اینتکس را نسبت به سایر سازنده ها نشان داده و وزن سبک آن باعث شده تا یک نفر توانایی نصب آن روی تخته را داشته باشد. محصول سرعتی نبوده، اما کاملا حرفه ای طراحی شده و افرادی که از کالا استفاده کرده اند، راضی می باشند.

جنس بدنه

جنس بدنه یکی دیگر از نکات اصلی خرید یک محصول در نزد مشتری می باشد و قطعا هیچ خریداری علاقه به این موضوع ندارد تا محصولی که خریداری می کند، دارای کیفیت غیر قابل قبولی باشد . به همین دلیل جنس بدنه این محصول از آهن و پلاستیک بوده که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب ها و صدمات احتمالی در آب می باشد.

جنس بدنه موتور قایق بادی از فلز ساخته شده که باعث آب بند شدن کامل و استحکام مناسب آن شده است. این کالا یک سنسور هوشمند در اختیار داشته که در زمان روشن بودن خارج از آب، پس از گذشت 5 ثانیه خاموش می شود. این ویژگی دو مزیت مهم داشته که اول از آسیب دیدن افراد جلوگیری کرده و دوم اینکه پره در معرض خرابی و شکستگی قرار نمی گیرد. یک قسمت مخصوص جهت نگه داشتن پایه روی قایق داشته که قابل تنظیم بوده و می توانید در شرایط مختلف آن را به داخل آب برده و یا از آن خارج کرد.

توان

توان محصول 420 وات بوده و 5 دنده جلو و 3 دنده عقب داشته تا در صورت لزوم از آنها استفاده کنید. یک موج شکن حرفه ای روی موتور برقی قرار گرفته که برای مواقعی که آب موج داشته یا چیزی سر راه محصول گیر کرده کاربرد دارد. موج شکن را فعال کرده تا فشاری به کالا وارد نشود. لازم است بدانید که این محصول سرعت زیادی نداشته و به دلیل وجود فشار در آبهای مختلفی مثل دریا، دریاچه و سد نمی توان برای آن سرعت مشخصی را تعریف کرد. به طور کلی بیشتر از موتور اینتکس برای ماهیگیری و شکار استفاده می شود.

فرمان

فرمان موتور برقی اینتکس دسته مشکی کوچکی داشته که در تصویر نیز قابل مشاهده است. امکانات مناسبی جهت سهولت بیشتر در زمان قایقرانی دارد. به صورت کشویی و علاوه بر آن در حالت بالا و پایین امکان تنظیم شدن را داشته تا هر فردی بتواند از آن استفاده کند. مانور دادن با استفاده از فرمان به سادگی قابل انجام بوده و باعث لذت بردن از راندن قایق می شود.

باتری

باتری برای کار کردن محصول ضروری می باشد. جهت راه اندازی موتور قایق بادی اینتکس می توانید از باتری های خشک موجود در بازار تا 75 آمپر استفاده کنید. یک نشانگر داشته که این امکان را به شما می دهد تا وقتی باتری رو به اتمام است، قایق را به بیرون از آب آورده و مجددا کالا را شارژ نمائید.

بررسی تخصصی موتور برقی قایق بادی مدل  68631

موتور برقی قایق بادی اینتکس با قدرت 480 وات یکی از بهترین موتور های برقی قایق در نوع خود میباشد. این موتور برقی مخصوص قایق های بادی است . دارای 5 دنده جلو و سه دنده عقب میباشد و حد اکثر سرعت موتور برقی قایق بادی به 12 کیلومتر در ساعت میرسد. در قسمت پائین موتور برقی قایق اینتکس یک شفت متحرک وجود دارد که بالا و پائین میشود و نسبت به عمق آب تنظیم میشود. به وسیله باطری 72 آمپر حرکت میکند و میتوانید حدود 2 ساعت در آب حرکت کنید. دارای نشانگر شارژ باطری و موج شکن میباشد.

موتور قایق بادی برقی اینتکس یک محصول با کیفیت و پر کاربرد بوده که از سوی کمپانی معروف و نامدار اینتکس طراحی و ساخته شده است. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با این محصول آشنا کرده تا با تمام نکات محصولی که می خواهید خریداری بکنید، مطلع شوید. پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید…

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول به رنگ مشکی طراحی شده که در قسمت پایینی آن که در زیر آب قرار می گیرد ، دارای یک پره کوچک بوده و در بالای آن قسمت باتری، شارژر و دستگیره این محصول طراحی و ساخته شده است. قابل ذکر می باشد که حداکثر سرعت حرکت این موتور قایق بادی 15 کیلو متر در ساعت می باشد. همچنین این محصول در هنگام استفاده هیچ لرزشی نخواهد داشت و کاملا لرزش و صدا ساخته شده است که برای افرادی که می خواهند ماهی گیری بکنند بهترین گزینه می باشد.

ابعاد و وزن

وزن این محصول 12 کیلو گرم بوده که همانطور از وزن سبک این محصول مشخص است به آسانی قابل حمل و نصب می باشد. برای راه اندازی این محصول باید ذکر شود که این کالا دارای یک باتری بوده که با شارژر مخصوص خود، به آسودگی قابل شارژ و راه اندازی می باشد که در زمان کم شدن باتری، بر روی این موتور درصد شارژ مانده در باتری را نمایش خواهد داد. در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که حتما پس از پر شدن شارژ باتری، سریعا آن را از برق کشیده تا عمر باتری موتور قایق بادی بالا باشد.

دکمه بازگشت به بالا