کسب و کار استانها

از معایب وردپرس چه میدانید؟

1. از دید ما و سایر توسعه دهندگان و فعالان این حوزه، مهم ترین آسیب پذیری وردپرس در مسائل امنیتی است که آن را دائماً خطرناک می کند. به دلیل این مشکل با رشد و توسعه وب و توسعه نرم افزارهای حرفه ای در جهان، این درست است که کاربران همیشه نگران خواهند بود و سیستم نیاز به یک مدیر همیشه دارد. این مناسب ترین سطح از نظر امنیت و اطلاعات است. برای یادگیری طراحی سایت میتوانید به ژاکت آکادمی در zhaket.com مراجعه کنید.

2. یکی دیگر از نقاط ضعف وردپرس بهینه سازی ضعیف است. مثال: پیوندهای خصوصی تنها زمانی خوب هستند که آنها را به صورت دستی تنظیم کنید و با افزونه های SEO تثبیت کنید. برخی از تنظیمات مانند آنتی اسپم و وردپرس بسیار قابل تنظیم هستند، اما نحوه انجام آن نامشخص و ضعیف در نظر گرفته می شود. شما با هم و همه این کار را نکردید. در واقع، این برنامه برای سازماندهی بسیار شلوغ است و چیزهای زیادی برای پاکسازی وجود دارد.

3. یکی دیگر از نقاط ضعف وردپرس نحوه نمایش مطالب منتشر شده است. (پیوند ثابت به محتوا نگاه می کند) که اکثر کاربران نمی دانند. این موضوعی است که می تواند خیلی سریع تغییر کند. اما ابتدا موارد زیادی وجود دارد که می توان به کاربر نشان داد تا با موضوع آشنا شود. و این مشکل باعث تعجب کاربران شد.

4. وردپرس از تنظیمات متعددی (معروف به دعا) استفاده می کند که یک مسئله بسیار فنی است. با این حال، پشتیبانی از سرورها و ساخت محیط بر اساس این ویژگی ها ایده مفیدی است. ما با توسعه دهندگان DeployMint در تماس هستیم.

5. وظایف اصلی ویرایش وردپرس، مانند ایجاد انواع پست ها و دسته بندی های سفارشی، می تواند شامل نوشتن کد فنی پیچیده تری باشد که می تواند استفاده و پیکربندی در یک CMS با رابط کاربری بهتر بسیار آسان تر باشد.

6. آموزش وردپرس ناهماهنگ و جامع است. اما در حال حاضر، حتی اگر از منابع معتبر استفاده کنید، ممکن است در بررسی میزان آموزش ها دچار مشکل شوید و اغلب زمان زیادی طول می کشد تا مشکل ریشه ای سایت خود را در انبوهی از آموزش ها پیدا کنید.

7. محتوای وردپرس ناهماهنگ و ناقص است. با استفاده از این سیستم مدیریت محتوا، ممکن است سایت هایی را پیدا کنید که اغلب با مشاهده ایرادات آنها به آنها لینک می دهید. همچنین، این توابع غیرقابل خواندن و تعریف نشده هستند، و صاحب سایت را مجبور می کند تا زمان زیادی را صرف کندن کد منبع برای رسیدن به انتهای هر موضوع کند، که به طور کلی یک چیز بد در وردپرس است. . در جایی گفته می شود فلان کار به فلان مکان، به یک هدف معین منتهی می شود و نمی توان گفت که بعداً چه اتفاقی می افتد.

8. توسعه دهندگان وردپرس پشتیبانی رسمی در این زمینه ارائه نمی دهند و بیشتر پشتیبانی توسط کاربران مشتاق انجام می شود. در نتیجه بسیاری از سوالات بی پاسخ می مانند و یا در انجمن های پشتیبانی وردپرس به صورت نامناسب و نادرست پاسخ داده می شوند.

از معایب وردپرس چه میدانید؟
از معایب وردپرس چه میدانید؟

9. پلاگین ها و عملکرد آنها برای وبلاگ نویسان آماتور مناسب نیستند و اغلب باعث سردرگمی می شوند. بله، اکثر آنها رایگان هستند، که عالی است، اما نقطه ضعف این داستان این است که شما باید پلاگین های زیادی را مرور کنید تا آنچه را که می خواهید پیدا کنید و گاهی اوقات نتایج زیادی می گیرید. نکته دیگر این است که این افزونه ها مدت زیادی است که آپدیت و پشتیبانی نمی شوند در حالی که بقیه توضیحات کافی ندارند که تنها پس از فعال شدن صفحه می تواند روی برنامه قدیمی تاثیر بگذارد.

10. وردپرس هنوز به عنوان یک موتور وبلاگ شناخته می شود تا سازنده وب سایت (اگرچه بسیاری از لینک ها و ویژگی های آن برای مطابقت با استانداردهای وب سایت جایگزین شده اند و بسیاری از کدها بازنگری شده اند).

11. انعطاف پذیری وردپرس بسیار منطقی است، اما این سیستم در حال حاضر ناکارآمد است زیرا برای افزودن ویژگی های بیشتر به شدت به هک ها و کد PHP متکی است و ویژگی های این هک ها می تواند بسیار گیج کننده باشد.

12. به روز رسانی و ارتقاء خودکار امنیتی برای وردپرس بد نیست، اما این ویژگی عالی بیشتر یک نفرین است تا یک نعمت. توصیه می کنیم از قسمت مدیریت برای فعال کردن قابلیت به روز رسانی افزونه ها و تم ها استفاده کنید، در غیر این صورت وردپرس ممکن است با خطاهای به روز رسانی خودکار مواجه شود.

13. ما بر عملکرد وردپرس تمرکز می کنیم. عملکرد سیستم مدیریت محتوا نباید خیلی کند باشد، اما وردپرس به منابع نامحدود نیاز دارد (کاربران وردپرس اغلب به دلیل استفاده بیش از حد از منابع سرور با مدیران سرور خود درگیر هستند. مترجم). وردپرس مراجع زیادی برای استفاده از تمامی منابع سرور دارد. این مشکل زمانی رخ می دهد که افزونه ها می آیند و از هاست های قدرتمندی مانند Hostgator یا Bluehost با سیستم های قدرتمند استفاده می کنند.

14. وردپرس به زبان PHP نوشته شده است. این باعث نگرانی برخی از توسعه دهندگان می شود که برای سرعت بخشیدن به کار خود نیاز به یادگیری سریع PHP دارند.

ژاکت

مرجع وردپرس فارسی و رهبر بازار اولین پلتفرم ارائه دهنده خدمات و محصولات دیجیتال در ایران که با گردهم‌‌‌آوری منابع انسانی توانمند و برجسته بدنبال خلق ارزش برای ذینفعان خود می باشد.
دکمه بازگشت به بالا