عمومیکسب و کار استانها

آموزش انتقال فالوور از یک اکانت به اکانت دیگر

اینستاگرام یکی از برنامه‌ های فوق‌ العاده محبوب در سراسر جهان است که امکانات بسیار ویژه‌ ای دارد. در ادامه مقاله همراه ما باشید تا شما را با نحوه انتقال فالوور به پیج دیگر در آخرین افزایش اینستاگرام آشنا کنیم. فالوور از مهم‌ ترین مواردی است که در این برنامه مد نظر قرار می‌ گیرد. یکی از مشکلاتی که برای کاربران اینستاگرام به وجود می‌ آید، نحوه انتقال فالوور از یک اکانت به اکانت دیگر است. اگر شما نیز دارای یک حساب کاربری در اینستاگرام هستید که مدت زمان زیادی را برای ارتقای آن تلاش کرده‌ اید، بی‌ شک پس‌ از ایجاد یک کانت کاری دیگر، می‌ خواهید تمام فالوور های خود را به آن انتقال دهید تا زحمات خود را از دست ندهید.

 از دلایل انتقال فالوور به پیج دیگر در اینستاگرام

برای انتقال فالوور به پیج دیگر خود در اینستاگرام دلایل بسیار زیادی وجود دارد. ممکن است یکی از این دلایل عوض کردن نام تجاری و یا برند خود باشد. به‌ عنوان مثال اگر دارای حساب کاربری کسب‌ و کار هستید، ممکن است بخواهید که فالوور های خود را از یک حساب کاربری بیزینسی به حساب دیگر خود انتقال دهید و یا این‌ که ممکن است حساب کاربری شخصی خود را با حساب کاربری کاری خود ادغام کرده باشید و برای هر دو از یک حساب استفاده کنید.

در این‌ صورت، اگر می‌ خواهید که دو حساب کاربری خود را از یکدیگر تفکیک کنید و برای هر کدام امکانات مجزا داشته باشید، بهترین راه برای شما انتقال فالوور از یک اکانت به اکانت دیگر است. اما بهتر است بدانید که متأسفانه این امکان پس‌ از سال ۲۰۱۸ قابل اجرا نیست و شما نمی‌ توانید فالوور های خود را به حساب دیگر انتقال دهید. خرید فالوور واقعی لایک زن یکی از راهکارهای سریع برای افزایش اعتبار و شهرت در شبکه‌های اجتماعی است . با این‌ حال برخی از راهکارهای میان‌ بر وجود دارند که می‌ توانند به شما در انجام این عمل کمک کنند.

 روش‌ های انتقال فالوور به پیج دیگر در اینستاگرام

همان‌طور که گفته شد، روش صد درصد برای انجام این کار وجود ندارد. به‌ همین دلیل باید از روش‌ های میان‌ بر استفاده کنید. یکی از این روش‌ ها این است که پیج مقصد خود را تقویت کنید و آن را قابل‌ اعتماد سازید. برای خرید فالوور واقعی اینستاگرام روی لینک زیر کلیک کنید.

به‌ همین منظور می‌ توانید از امکانات مختلف مانند خرید فالوور، خرید لایک و یا غیره استفاده کنید تا با استفاده از آن پیج مقصد خود را به یک جایگاه بسیار خوب برسانید. همان‌طور که می‌ دانید اعتماد در به راحتی به دست نمی‌ آید. تعداد فالوور یکی از مهم‌ ترین مواردی است که باعث ایجاد اعتماد در آن می‌ گردد. پس‌ از این‌ که پیج مقصد خود را تقویت کرده‌ اید، می‌ توانید از یک پیشنهاد فوق‌ العاده استفاده کنید تا فالوور های خود را مجاب کنید که پیج جدید شما را فالو نمایند. بهتر است توجه کنید این پیشنهاد باید دارای جذابیت و خلاقیت بالایی باشد. به‌ گونه‌ ای که اگر خود را به جای فالوورهای خود تصور کردید، ترغیب شوید و به سمت پیج جدید رو آورید.

پس‌ از آماده کردن پیشنهاد خود، بهتر است آن را در قالب یک متن تبلیغاتی بسیار عالی و جذاب بنویسید و سپس آن را در بخش‌ های مختلف اینستاگرام مانند استوری ها، بیو ها و پست‌ های پیج قدیم قرار بدهید تا فالوور ها آن را مشاهده کرده و به سمت پیج جدید شما روانه شوند. اگر تمامی این نکات را به‌ درستی و با رعایت اصول خود انجام دهید، می‌ توانید شاهد این باشید که نود درصد فالوور های شما جذب پیج دوم شما شده اند. در برخی موارد ممکن است تنها برای تغییر آیدی و یا نام کاربری خود اقدام به ایجاد یک پیج جدید کنید و بخواهید فالوور های قدیمی خود را به پیج جدید بیاورید. اگر تنها هدف شما عوض کردن نام کاربری یا آیدی پیج است، نیازی به ساخت یک پروژه جدید نیست.

یکی از ساده‌ ترین روش‌ ها، تغییر آیدی و یا نام کاربری پیج قدیمی است. در این روش تنها با تغییر آیدی یا یوزرنیم می‌ توانید فالوور های خود را داشته باشید. وقتی‌ که آیدی پیج خود را تغییر می‌ دهید، آدرس پیج نیز تغییر می‌ کند. دراین‌صورت هیچ‌ یک از کاربران شما متوجه نمی‌ شوند که آیدی قدیمی پیج شما چه بوده و یا چه نوع فعالیت‌ هایی را در آن انجام می‌ دادید. در این روش هیچکدام از فالوور های اکانت قدیمی خود را از دست نمی‌ دهید و هیچ‌ یک از آن‌ ها نیز متوجه تغییر آیدی نمی‌ شوند. همچنین بهتر است بدانید که برای تغییر آیدی هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد و شما می‌ توانید بارها آیدی پیج خود را تغییر دهید.

فراموش نکنید زمانی‌ که آیدی پیج را تغییر دادید، باید تصویر پروفایل، بیو و نام خود را نیز تغییر دهید تا به‌طورکلی پیج خود را به یک پیج جدید تبدیل کنید. برای تغییر نام حساب کاربری ابتدا باید وارد اکانت اینستاگرام خود شوید. سپس در قسمت پروفایل برروی شکل آدمک کلیک کنید. در این بخش گزینه‌ ای به نام ادیت پروفایل وجود دارد. روی آن کلیک کنید تا گزینه‌ های بعدی به نمایش درآیند. سپس روی گزینه یوزرنیم یا نام کاربری کلیک کنید. نام کاربری مورد نظر خود را در آن وارد کنید. پس‌ از آن روی کلمه دانلود کلیک کرده و به‌ همین راحتی نام کاربری خود را تغییر دهید.

 آیا با وجود محدودیت‌ های فالو می‌ توان فالوور ها را انتقال داد؟

انتقال فالوور به اکانت دیگر از مهم‌ ترین دغدغه‌ های بسیاری از کاربران اینستاگرام شناخته می‌ شود. با اینکه این عمل غیرممکن نیست اما اگر با محدودیت فالو مواجه شده باشید، این عمل بسیار دشوار خواهد بود. با این‌ حال می‌ توانید از راه‌ های میان‌ بر استفاده کنید. برای رفع محدودیت فالو می‌ توانید از نسخه‌ های بروزرسانی شده‌ ی برنامه‌ ی اینستاگرام استفاده کنید.

همچنین در صورت وجود شبکه‌ های اینترنت مختلف، می‌ توانید از آن به‌ عنوان یک راه میان‌ بر برای از بین بردن محدودیت فالوی خود استفاده نمایید. از دیگر روش‌ ها می‌ توان به استفاده از دستگاه‌ های دیگر و ورود به حساب کاربری خود با استفاده از آن دستگاه‌ ها مانند لپ‌ تاپ، تبلت و یا غیره اشاره کرد. بااین‌حال می‌ توانید از طریق تغییر نام کاربری و یا اطلاع‌ رسانی از طریق بخش های مختلف اینستاگرام، مانند استوری و پست، بدون محدودیت نسبت‌ به انتقال فالوور های خود اقدام کنید.

 انتقال فالوور پیج افراد فوت شده

یکی از سؤال‌ هایی که بسیاری از کاربران با آن مواجه هستند، امکان انتقال فالوور اینستاگرام و افراد فوت شده‌ است. در این موارد برخی از خانواده‌ های افراد متوفی می‌ خواهند که اکانت او به حالت یادبود درآورده شود. در این صورت هیچ‌ کس قادر به تغییر دادن آن نخواهد بود. برای انتقال فالوور در این روش می‌ توانید، نام کاربر را تغییر دهید و یا اینکه یک اکانت با همان امکانات قبلی بسازید و تولید محتوای مشابه انجام دهید

و از طریق پست و یا استوری این امر را به اطلاع فالوور های خود برسانید.  سخن پایانی اینستاگرام دارای قابلیت‌ ها و امکانات مختلف است. یکی از این موارد، امکان انتقال فالوور به‌ جای دیگر است. البته این امکان از سال ۲۰۱۸ ممنوع شد. اما با استفاده از روش‌ های میان‌ بر نیز می‌ توان نسبت‌ به انتقال فالوور اقدام کرد. در این بخش تلاش کردیم شما را با دو روش انتقال فالوور به پیج دیگر در آخرین آپدیت اینستاگرام آشنا سازیم. با استفاده از این روش‌ ها می‌ توانید به‌ راحتی فالوور های خود را منتقل کنید.

 سوالات متداول انتقال فالوور به پیج دیگر

آیا روش قانونی برای انتقال فالوور به پیج دیگر وجود دارد؟ خیر. از سال ۲۰۱۸، امکان انتقال فالوور به پیج دیگر وجود ندارد. از چه روش های میان بر می توان فالوورهای خود را منتقل کرد؟ از طریق تغییر نام کاربری و یا ایجاد پیج جدید و تبلیغ برای آن می توانید فالوورهای خود را منتقل کنید. از چه روش هایی می توان محدودیت فالو را از بین برد؟ استفاده از شبکه های اینترنتی مختلف، ورود به برنامه از طریق دستگاه های دیگر. آیا با وجود محدودیت فالو می توان فالوورها را منتقل کرد؟ بله. با استفاده از میانبر میتوان محدودیت فالو را برداشته و فالوورها را منتقل کرد.

از چه روش می توان کاربرها را به دنبال کردن پیج جدید ترغیب ساخت؟ با استفاده از یک متن تبلیغاتی عالی می توانید کاربرها را به دنبال کردن پیج خود ترغیب کنید. آیا با تغییر آیدی نیازی به تغییر پروفایل است؟ بله. با تغییر آیدی باید بیو، تصویر پروفایل و آدرس را نیز تغییر دهید. آیا فالوورها متوجه تغییر ایدی می شوند؟ خیر. فالوورها متوجه تغییر ایدی نمی شوند. چگونه می توان محدودیت فالو را از بین برد؟ با استفاده از اپدیت اینستاگرام می توان محدودیت فالو را از بین برد.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا