عمومیکسب و کار استانها

آیا عمل لابیاپلاستی درد دارد؟

مردم همه چیز زیبا را دوست دارند، عشق به زیبایی بخش مهمی از احساسات انسان است. همانطور که می دانید استانداردهای زیبایی – زیبایی برای هر فردی متفاوت است. از نظر اندام تناسلی و لابیا مثل همه قسمت های بدن لابیا انواع مختلفی دارد و شکل خاصی نیست و هر شکلی می تواند باشد و در نوع خود زیبا باشد. اما در برخی موارد، مشکلات واقعی در جراحی وجود دارد که می توانیم با جراحی آنها را اصلاح و زیبا کنیم، مثلاً لابیاها به اندازه کافی بزرگ نیستند یا خیلی سنگین و چروکیده هستند. مشکلات رنگ، زیبایی و سلامتی که باعث می شود فرد نسبت به تصویر بدن خود احساس ناامنی کند و منجر به کاهش میل و لذت جنسی و کاهش میل جنسی شود. (رضایت)) در این مورد توصیه جراحانی مانند دکتر. الهه تناگو بهترین جراح تهران جراحی لابیاپلاستی را انجام می دهد و این مشکلات را برطرف می کند. اما متأسفانه در فرهنگ و جامعه ما بسیاری از زنان به دلیل شرم و حیا در این ناحیه خالکوبی می کنند و یا بسیاری از آنها به دلیل ترس از جراحی و ترس از جراحی به پزشک مراجعه نمی کنند. اما این مشکل همیشه با آنهاست، بخشی از ذهن آنها همیشه درگیر این روند است و باعث ایجاد هرج و مرج در زندگی جنسی آنها می شود. اما سوال اصلی این است که آیا لابیاپلاستی دردناک است؟ برای یافتن پاسخ این سوال با ما همراه باشید.

آیا لابیاپلاستی درد دارد؟

اگر وقت مطالعه مقاله زیر را ندارید یا می خواهید توضیحات دکتر الههاها تاناگو در مورد درد لابیاپلاستی یا نه گوش کنید، می توانید پادکست زیر را گوش دهید. این پادکست مروری بر مقاله پیش رو و پاسخی سریع به سوال بالا است.

آیا لابیاپلاستی درد دارد؟

برای اینکه بدانیم لابیاپلاستی دردناک است یا خیر، ابتدا باید بدانیم این عمل چگونه انجام می شود. این روش را می توان با بی حسی موضعی در مطب به صورت سرپایی انجام داد و یا در بیمارستان برای مدت بسیار کوتاهی انجام داد. خواب یا بیهوشی عمومی که قطعا توسط جراحان زیبایی زن توصیه می شود که این جراحی را در بیمارستان و تحت بیهوشی انجام دهند. زیرا ایمنی عمل جراحی بهبود می یابد و نتیجه برای بیمار بهتر است و پزشک نیز آسایش بیشتری دارد. بنابراین، باید این سوال را بپرسیم که آیا لابیاپلاستی درد دارد؟ وی پاسخ داد: جراحی زیبایی لابیا ضرری ندارد زیرا جراحی با بی حسی موضعی و بیهوشی عمومی یا بی حسی نخاعی انجام می شود و همچنین ناحیه بی حس شده و بیمار دردی را احساس نمی کند.

بر خلاف تصور رایج، بیماران پس از جراحی درد زیادی را تجربه نمی کنند. این دلیل خون رسانی محلی است. این به این دلیل است که خون رسانی موضعی بسیار خوب است، ترمیم موضعی به سرعت رخ می دهد و ناحیه کمتر دردناک است. . جراحی زیبایی آزمایشگاهی شامل برش و بخیه زدن ناحیه مورد نظر و برداشتن بافت اضافی است. با این حال، بیشترین درد در چند ساعت اول پس از جراحی است و می توان با مسکن های بسیار رایج بدون ایجاد ناراحتی زیادی برای بیمار کنترل کرد.

دکتر. تاناگو، یک جراح زن

آیا عمل لابیاپلاستی در شیراز با جراحی دردناک است یا لیزر؟

در حال حاضر نحوه انجام جراحی تفاوت چندانی با میزان درد بیمار ندارد، بنابراین جراحی را می توان با لیزر یا جراحی معمولی انجام داد، اما بستگی به مهارت جراح انجام دهنده عمل دارد. . این عمل با دقت انجام می شود و بخیه زدن توسط پزشک بخشی است که باید با دقت زیادی انجام شود، بنابراین با حوصله و دقت انجام می شود. اگر جراحی به درستی انجام شود، درد بعد از عمل بسیار کمتر می شود و تفاوتی بین جراحی معمولی و لیزری وجود نخواهد داشت. بنابراین فقط پزشک می تواند به این سوال که آیا لابیاپلاستی دردناک است یا خیر پاسخ صحیح بدهد.

مورد دیگر این است که کار زیبای لابیا در هر زمانی ممکن است اتفاق بیفتد. در زنان مسن و دختران نوجوان پس از چند سال، به دلیل افزایش هورمون جسی. شکل لابیاها می تواند به تدریج تغییر کند و اگر دختران ما که در هر قسمت از بدن احساس زیبایی می کنند فکر کنند که این ناحیه واقعاً یک مشکل زیبایی است، الف. دکتر و اگر پزشک در انجام این عمل ماهر باشد و عمل ربطی به پرده بکارت بیمار نداشته باشد و مشکلی برای بیمار در آن ناحیه ایجاد نکند.

زمان نقاهت بعد از لابیاپلاستی

از آنجایی که زمان نقاهت پس از جراحی بسیار کوتاه است و تنها چند روز طول می کشد، به بیماران توصیه می شود زیاد راه نروند و استراحت نکنند و از رانندگی و ایستادن خودداری کنند زیرا بافت این ناحیه ضعیف است و مایع می تواند به سرعت در بافت جمع شود. سوزن. همچنین توصیه می شود تا 40 روز پس از جراحی لابیوپلاستی از فعالیت های ورزشی شدید و تماس جنسی خودداری شود.

اگر بیمار با جراح زیبایی همکاری کند و روزهای اول بیشتر استراحت کند. ترمیم در این قسمت به سرعت انجام می شود و هیچ مشکلی برای بیمار وجود ندارد.

آیا بخیه ها بعد از جراحی باقی می مانند؟

نگرانی و ترس دیگری که مردم دارند این است که آیا بخیه های لابیاپلاستی درد می کنند یا می چسبند. باید بگویم که دردناک نیست و هیچکس متوجه نمی شود که بیمار قبلاً در این ناحیه جراحی کرده است. البته همه این موارد بستگی به این دارد که این عمل را با دقت و حوصله انجام دهید تا چیزی پیدا نشود چون خون زیادی در این ناحیه وجود دارد، به خوبی ترمیم شده و بسیار زیباست.

آیا جراحی می تواند آن را معکوس کند؟

جراحی کاهش لابیا برگشت ناپذیر است و بعد از چند سال ظاهر دوباره تغییر نمی کند و به همان شکلی که ترمیم شده باقی می ماند. خطوط عمل از هم جدا نشده و هیچ کس متوجه عمل جراحی در این ناحیه نمی شود و در حین رابطه جنسی برای بیمار مشکلی ایجاد نمی کند و بیمار در حین رابطه جنسی احساس درد نمی کند و بافت اضافی برداشته می شود و ناحیه به حالت عادی برمی گردد. طبیعی است، به نوعی میل به رابطه جنسی، احساس رابطه جنسی در آن ناحیه افزایش یافته و لذت جنسی بهبود می یابد.

نتیجه

در این مقاله به این سوال که آیا لابیاپلاستی دردناک است پاسخ دادیم و گفتیم که این عمل هیچ دردی ایجاد نخواهد کرد. اگر می خواهید این کار را انجام دهید، بهتر است در انتخاب بهترین جراح پلاستیک در تهران دقت کافی را داشته باشید تا از عوارض عمل جلوگیری کنید.

دکمه بازگشت به بالا