عمومی

ارائه فرمولاسیون محصولات بهداشتی و آرایشی

شرکت پیشگامان شیمی و صنایع کیمیاگر آریان اسانس با بیش از سه دهه فعالیت در زمینه طراحی و تولید اسانس خوراکی، دارای گواهی نامه های معتبر در این زمینه و آزمایشگاه های مجهز و دانش روز دنیا، تولید کننده انواع اسانس های خوراکی، امولسیون ها و بنیان نوشابههای گازدار می باشد.این شرکت آماده ارائه هر گونه خدمات فروش و مشاوره در زمینه انتخاب و مصرف اسانس در محصولات مختلف صنایع غذایی بوده و کارشناس خبره تیم فروش به مراه مجموعه تیم با تجربه آزمایشگاه های ما، در تمام فرآیند خرید انواع اسانس و طعم دهنده خوراکی در استان فارس (شیراز ) در کنار شما خواهند بود. از اسانس روغن های اسانسی می توان جایگزینی ایمن و سازگار با محیط زیست برای مواد دفع کننده پشه ساخته دست بشر استفاده می شود. این اسانس در انواع کرم ها ، لوسیون ، عطرها و خوشبو کننده ها مورد استفاده قرار می گیرد و طرفداران بسیاری دارد. قیمت اسانس نارگیل که به صورت عمده از بازار تهران تهیه می شود پایین ترین قیمت ممکن برای این محصول می باشد، به همین دلیل فروشندگان می توانند با خرید محصول از این مرکز آن را با قیمت مناسبی به فروش رسانده و رضایت مشتریان را جلب نمایند. برای اطلاع از آخرین قیمت انواع این محصول می توانید به بازار فروش این محصول مراجعه کنید و از تفاوت قیمت بین برند های مختلف آگاهی پیدا کنید.

برای خرید مواد اولیه آزمایشگاهی پیشگامان شیمی اسانس خوراکی می توان به مراکز و نمایندگی های برند های مختلف که در سطح شهر وجود دارد و یا به فروشگاه ها و سایت های اینترنتی این مراکز مراجعه کرد. در بازار فروش اسانس برند های مختلف داخلی و خارجی وجود دارد که کیفیت محصولات آن ها با هم متفاوت است. اسانس ها که برگرفته از روغن های اسانسی هستند، در خارج از آروماتراپی کاربردهای زیادی دارند. روغن های ضروری را به غشای مخاطی یا ناحیه کانتور چشم اعمال نکنید. بسیاری از روغنهای ضروری برای استفاده به عنوان یک طعم دهنده مناسب هستند و برای مصرف انسانی امن هستند. از نظر دارویی، روغن ضروری زنجبیل دفع سموم را تسهیل می کند، هضم غذا را تقویت می کند، ناراحتی های معده و روده را تسکین می دهد، اشتها را افزایش می دهد، دستگاه تنفسی را پاک می کند، دردها را تسکین می دهد و التهاب را کاهش می دهد.

برای مقابله با عفونت ها و تقویت ایمنی استفاده می شود. برای سایر اوزان با کارشناسان ما تماس بگیرید. ما آماده ارائه مواد اولیه شوینده و انواع مواد شیمیایی، آزمایشگاهی و صنعتی از 5 گرم به بالا و ارائه انواع لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی و صنعتی هستیم. اسانس های خوراکی، اسانس های غیر خوراکی، اسانس میوه ای، اسانس صنعتی و اسانس شیمیایی که به صورت پودر اسانس، اسانس مایع و اسانس روغنی برای تولید انواع مواد مصرفی استفاده می شوند. برای بهبود خلق و خو و آرامش استفاده می شود. برای آرامش اعصاب و کمک به تمرکز استفاده می شود. برای درمان سردرد، حالت تهوع و بیماری های پوستی استفاده می شود. 2 نوع از مشتقات ایزوتیازولین که در بالا ذکر شد ، متیل کلرو ایزوتیازولین(MCI) و متیل ایزوتیازولین (MI) در مواد آرایشی و بهداشتی استفاده می شوند. 1- اجزاء طعم دهنده: مواد شیمیایی با خاصیت طعم دهندگی هستند که به دو دسته طبیعی و سنتزی تقسیم می شوند. در واقع ممکن است این طعم دهنده ها توسط فرآیندهایی مانند “واکنش میلارد” به دست آیند. این همکاری ها شامل ارائه مشاوره جهت فرمولاسیون مکمل های غذایی و غذاهای ویژه، تولید مکمل و محصولات غذایی به صورت پایلوت، ارزیابی های مورد نیاز جهت تأیید نهایی تولیدات و سایر موارد می باشد.

از جمله اسانس ها می توان به چند مورد اشاره داشت مانند: اسطوخودوس، بابونه رومی، گل سرخ، زوفا، وتیور، مرام، گریپ فروت، چوب درخت سرو، نعناع فلفلی، چوب صندل، ترنج، یلانگ-یلانگ، تی تری، یاس، لیمو و غیره… فروش جوهر لیمو . فروش اسید فرمیک . فروش اسید فولیک . فروش متانول – فروش اسید سولفونیک – فروش سودمایع – فروش کربنات کلسیم – فروش کلرهندی – فروش شیشه آلات آزمایشگاهی – فروش گرافیت – قیمت کربنات کلسیم – فروش کلر هندی – فروش اسید کلریدریک -فروش زانتان گام زانتانگام فوفنگواردات و فروش اسید فسفریک . فروش رنگ کارامل . اسانس های گیاهی از جمله اسانس های طبیعی به شمار می روند که ترکیباتی بی رنگ و معطر هستند و توسط اندام های مختلف گیاهی تولید می شوند که این اندام در گیاهان مختلف متفاوت است. که شامل پخت و پز مواد گیاهی برای تولید بخار است. در واقع، هر ساله شرکت های آرایشی با توجه به تحولات ایجاد شده در فن آوری، مواد تشکیل دهنده و فرمولاسیون مواد، محصولات علمی پیشرفته تری را ارائه می دهند. استفاده از این ماده مقدار کمی فرمالدهید رها می کند و در نتیجه همان میزان اندک می تواند در افراد ایجاد الرژی و حساسیت کند .

دکمه بازگشت به بالا