عمومی

 بهترین باتری موبایل . بهترین خرید از فونی شاپ

[vc_row][vc_column][vc_column_text]مقدمه ای بر بهترین باتری موبایل و خرید مطمئن از فونی شاپ .

چرا نباید به بازار غیر رسمی باتری موبایل اطمینان نمود ؟

همیشه این سوال برای ما پیش می آید که چرا باتری موبایل ما همانند باتری موبایل دوستان مان نیست؟ چرا گوشی ما چند چت ساده و چند باری ابتدایی و دو سه موسیقی کوتاه مدت را تاب نمی آورد ولی برخی را مشاهده می کنیم که از صبح تا شب به اصطلاح سر در گوشی دارند اما همچنان آلارم اخطار باتری گوشی را مشاهده نمی کنند ؟ ایراد کار کجاست؟ جواب این سوال از نگاه فونی شاپ را باید در فیک یا واقعی بودن و اورجینال بودن باتری موبایل جستجو نمود . بازار میلیارد دلاری متعلقات و لوازم جانبی موبایل خیلی ها را وسوسه کرده که از آب گل آلود اشتیاق سیری ناپذیر مردم به خرید سو استفاده کنند و در بازار مکاره موبایل با تقلب وارد شوند . موسساتی همچون فونی شاپ می کوشند که اعتبار را به به بازار برگردانند و کاری کنند که دیگر باترس به سمت خرید نروید . توصیه های ما برای خرید باتری موبایل را هم بخاطر سلامت گوشی تان و هم آرامش روحی و نداشتن استرس بابت تخلیه سریع باتری را حتما و حتما جدی بگیرید .

 

اولین و مهمترین توصیه فونی شاپ جهت خرید باتری موبایل قبل از ورود به مبحث اصلی !

بهترین باتری موبایل را از بهترین فروشگاه تهیه نمایید .

فونی شاپ می تواند در یک پاسخ ساده مهمترین رمز خرید بهترین باتری موبایل را به شما بگوید . شما کافی است از جای معتبر خرید نمایید تا بهترین باتری موبایل را داشته باشید . فروشگاه های فونی شاپ در انتخاب بهترین ها به شدت وسواس به خرج می دهد و هیچ عنصری را برای خود مهمتر از اعتبار خود و رضایت مشتری و ارائه بهترین خدمات به دوستان خوب خودش که مشتریان فونی شاپ هستند نمی داند . پس مهمترین راز را به شما گفتیم ولی بگذارید بقیه راز ها را هم با هم دوره نماییم .

 

 

باتری موبایل چگونه فرایندی دارد ؟

بیشترین آسیب های باتری موبایل را از زبان فونی شاپ بشنوید .

همه ما قطعا ادعا داریم که باتر ی موبایل را می شناسیم و اگر منظور همان شی کوچک مکعب مانند است که در باتری وجود دارد خب قطعا همه ما حق این ادعا را داریم اما تعریف باتری موبایل یک خازن عموما لیتیوم یونی است که وظیفه اش ذخیره و نگهداری و نهایتا ارائه انرژی به گوشی برای فعالیت است . باتری موبایل هم همانند تمام اجزای طبیعت عمر مفید خود را دارد . ما هر چقدر هم در نگهداری این خازن کوشا و دقیق باشیم روزی شاهد پایان عمر مفید کاری اش خواهیم بود . هر سیکل کامل شارژ درصدی از عمر باتری را مصرف می کند اما در باتری های اصلی علاوه بر بالا رفتن تعداد سیکل شارژ کیفیت خود باتری در دوام بسیار موثر است ضمن اینکه بدلیل طولانی تر بودن زمان هر سیکل مصرف در باتری عملا عمر آن افزوده خواهد شد در ادامه در مورد سیکل مصرف کامل باتری موبایل از زبان فونی شاپ بیشتر خواهیم خواند . از مرگ خواه نا خواه باتری گفتیم . این مرگ نهایتا اتفاق خواهد افتاد اما  دلیل اصلی تسریع در این اتفاق علاوه بر نگهداری و شارژ و استفاده بد از باتری یا آسیب های فیزیکی همانند تورم و آب خوردگی و گرما زدگی و سرما زدگی و ضربه خوردن می تواند باشد .   البته همه و همه این عوامل در درجه بعدی اهمیت بعد از کیفیت خود باتری موبایل هستند .

 

چرا باتری موبایل بالاخره باید تعویض شود ؟

چگونه عمر باتری موبایل رو با زوال می گذارد ؟

سیکل باتری یک واژه آشنا در این صنعت است . سیکل شارزی باتری موبایل همان بازه شارژ صد در صد تا صفر درصد است . باتری موبایل سیکل های شارژ محدودی را تاب خواهد آورد . احتمالا بعد از هفتصد سیکل شارژ شما دیگر هیچ علاقه ای برای ادامه همکاری با باتری موبایل نخواهید داشت . فونی شاپ توضیح خواهد داد چگونه می شود سیکل ها را افزایش داد تا عمر باتری موبایل  نیز افزوده شود.

باتری موبایل اصلی و تقلبی را بشناسیم .

مهمترین تفاوت های باتری موبایل اصلی و تقلبی از دید فونی شاپ

  • باتری موبایل فیک را از بهترین باتری موبایل به سادگی می توانتشخیص داد اما باید دانسته ها و مهارت هایی هم در این زمینه داشت و بدون پیش زمینه فکری شاید دشوار و نزدیک به اشتباه باشد . مهارت های ساده ای که در زیر باز گو می کنیم مهارت های عمومی و غیر تخصصی است که هر شهروندی می تواند با آن ها گلیم خود را از آب بیرون بکشد و اما مهمترین این مهارت ها را از فونی شاپ فرا گیرید که قطعا به کار شما خواهد آمد البته در هر جایی بجز فروشگاه فونی شاپ زیرا در فونی شاپ هر محصولی را که مشاهده می کنید محصولات اصلی و اورجینال با بالاترین کیفیت است . مهمترین این روش های تشخیص باتری موبایل و اصلیت آن عبارتند از :
  • داشتن بارکد مخصوص: با نگاهی به بارکد های مخصولات مختلف و قیاس آنها با بارکد های اصلی می توان متوجه اصلیت کالا و کشور تولید کننده آن شد . بارکد حاوی اطلاعات بسیار فراوان و مفیدی است که می تواند ما را راهنمایی نماید البته باید مراقب بارکد های جعلی نیز باشید . بارکدهای اصلی معمولا اندکی برجسته و طلایی رنگ و شفاف با چسب قوی می باشند
  • عامل موثر بر کیفیت باتر ی موبایل عمر آن است . شما باید توجه داشته باشید اگر به تاریخ انقضای باتری موبایل نزدیک شده باشید از کیفیت آن بسیار کاسته شده است حتی اگر بهترین باتری موبایل باشد . مادر فونی شاپ به همین منظور تولیدات روز بازار را با بیشترین زمان مصرف در فونی شاپ ارائه می دهیم .
  • یکی از رایج ترین راه های شناخت باتر ی اصلی موبایل ا ز باتری فیک توجه در بسته بندی محصول است . چون تقلب کاران امکانات خیلی زیادی ندارند معمولا د ربسته بندی آن ظرافت و شکیل بودن کافی را ندارند . ویترین فونی شاپ مملو از محصولاتی است که کیفیت و ظاهر را هم زمان با هم دارند .
  • باتری موبایل فیک را از بهترین باتری موبایل می توان با دقت در نوشته های روی بسته بندی هم یافت . معمولا بسته بندی های فیک بصورت سری کاری و سرهم بندی هستند و خیلی با دقت نیستند مثلا ممکن است مدل باتری روی دو باتری متفاوت یکی باشد یا تاریخ ها یا سری ساخت ها و اندکی دقت در یافتن این تناقضات به شما کمک زیادی خواهد نمود که اگر به هر دلیل از جایی به جز فونی شاپ که در کیفیت آن شک نیست تهیه نمودید حتما به این موارد دقت نمایید .
  • بازهم ایراد این بار در اسکلت کلی باتری موبایل فیک و قیاس آن با بهترنی باتری موبایل است . اگر شما یک محصول تایید شده از فونی شاپ را با یک نمونه باتری موبایل تقلبی قیاس کنید به سرعت متوجه تفادت فاحش در ساختمان باتر یو لبه ها و اتصالات آن خواهید شد . همین یک دلیل برا یمتوقف کردن خرید کافی است .
  • شما را دعوت می کنیم به مطالعه دقیق نوشته های روی باتری و قیاس انها با مورد باتری اصلی زیرا در بسیاری از موارد نوشته ها حتی ممکن است ایراد املایی هم داشته باشند یا نوشته ها بی ارتباط و حتی متعلق به باتری دیگری باشند . همان نوشته ها را باید در کیفیت چاپ به خوبی نگاه کرد چون تجربه فونی شاپ می گوید کیفیت چاپ روی بهترین باتری موبایل با باتری تقلبی کاملا قابل تشخیص و قیاس است . پس چشم ها را باید گشود !
  • دقت در اتصالات و رنگ و جوش ها هم می تواند مانع فریب خوردن شما در خرید باتری موبایل و انتخاب بهترین باتری موبایل شود . در فونی شاپ کارشناسان این شرکت به جای شما دقت می کنند اما در اماکن دیگر حتما به جوش های هم وزن و نازک و ظریف طلایی و اتصالات شکیل و نکات این چنینی تا می توانید دقت کنید تا فریب متقلبین پرشمار بازار باتری موبایل را نخورید .
  • هیچ وقت بخاطر قیمت پایین خرید نکنید . قیمت مناسب یکی از مزیت های فونی شاپ است اما هر گاه قیمت یک محصول را خیلی پایین تر از آن چه باید باشد دیدید حتما به تقلبی بودن باتری موبایل هم فکر کنید بهترنی باتری موبایل بدلیل فناوری مناسب و مواد اصلی و تلاش جهت پژوهش و طراحی و رسمیت شرکت و طبیعتا پرداخت مالیات و سایر عوارض قانونی و صد البته ارزش افزوده برند با قیمت تمام شده بیشتر به دست شما خواهد رسید . البته از تلاش متقلبین برای فروش گران محصول به نیت گمراه کردن خریدار از همین بابت هم غافل نشوید چون برخی از فیک کاران متوجه این حساسیت شما شده اند .
  • بدنه باتری اصلی از پلاستیک خوش فرم و یک رنگ و بدون حباب و غیر بازیافتی می باشد اما در باتر ی موبایل فیک با یک نگاه ساده می توان متوجه تفاوت فاحش و قابل تشخیص موبایل فیک و بهترین باتری موبایل از نظر جنس بدنه باتری ها شد .
  • داغ شدن غیر عادی باتری موبایل فیک و تخلیه سریع شاري و البته گاه شارژ شدن سریع هم از عواملی است که باتری موبایل فیک را از محصولات خوب همانند فونی شاپ متمایز خواهد کرد . باتری موبایل فیک سریع داغ می شود و البته ممکن است همین خصوصیت باعث آسیب جدی به موبایل شما هم بشود پس بهترین باتری موبایل را از بهترین جای ممکن یعنی فونی شاپ تهیه نمایید .
  • ایراد بعدی فیک کاران در الصاق زشت و بی سلیقه برچسب ها بر روی بدنه باتری موبایل است که می تواند باعث لو رفتن شود . این اتفاق معمولا با کمی ور رفتن با برچسب ها و چک کردن میزان چسبندگی و کیفیت چسبندگی می توان متوجه شد . البته در بسیاری از این موارد نیاز هست که شما نمونه بهترین باتری موبایل را از فونی شاپ دیده باشید تا قدرت و صلاحیت مقایسه بین دو محصول را از این بابت و همه جوانب دیگر داشته باشید .
  • وزن کم باتری موبایل فیک و قیاس آن با بهترین باتر ی موبایل از فونی شاپ می تواند شما را متوجه تقلبی بودن یک باتر ی موبایل بکند . زیرا محصولات فیک معمولا با مواد نا مرغوب که فاسد و سبک تر از حالت عادی هستند و با کم کردن برخی محتویات ساخته می شوند و عموما وزن کمتری هم دارند .
  • فونی شاپ توجه شما را جلب می کند به باتری هایی که مارک آن ها در بازار قانونی و رسمی وجود دارد. برخی باتری های موبایلدر بازار ایران وجود ندارند و نمونه های موجود همگی فیک هستند . شما می توانید با تحقیق متوجه شوید اصولا برند باتری موبایل خریداری شده شما از جایی بجز فونی شاپ آیا در بازار موبایل ایران بصورت رسمی هست یا خیر ؟ در مورد خرید از فونی شاپ اصلا تحقیق نکنید زیرا ما به جای شما و بسیار هم بیشتر از شما تحقیق نموده ایم و وسواس به خرج داده ایم که شما متضرر نشوید . پس با اطمینان از فونی شاپ خرید کنید و این همه خودتان را به زحمت نیاندازید زیرا همیشه و رد همه حال گروهی در حال تلاش برای فریب دادن شما در بازار هستند.

برای خرید انواع باتری موبایل به لینک های زیر مراجعه کنید:

https://fonishop.com/product-category/battery/battery-samsung/

https://fonishop.com/product-category/battery/battery-iphone/

https://fonishop.com/product-category/battery/battery-huawei/

https://www.digikala.com/

https://local-news.ir//mobilebattery.ir/[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دکمه بازگشت به بالا