عمومیکسب و کار استانها

بهترین برند لوزام یدکی جک

کمپانی جک، یکی از برندهای معتبری بوده که توانسته در سال های اخیر، در ایران به فروش خوبی دست یابد. اولین بار در سال 1391، این کمپانی با جک S5 ، خود را به ایرانیان معرفی کرد. این برند، یکی از برندهای چینیِ سرشناس در زمینه تولید خودرو بوده که مدلهای مختلفی را با مشخصات بارز، وارد بازار خودرو کرده است.

از بین تمامی شرکت های خودروسازی ایران، شرکت کرمان موتور، وظیفه واردات و مونتاژ خودروهای این کمپانی را بر عهده گرفت. مدل هایی از قبیل جک S5، جک S3، جک  J3، جک  J4 و جک J5، در بازار خودروی ایران، طرفداران زیادی دارند. البته لازم به ذکر است که در بین این مدل ها، سری J مربوط به خودروی سدان و سری S مربوط به خودروهای کراس اوور است.

پیشرفت این کمپانی در تولید خودروهای به روز، باعث شده تا لوازم موتوری ماشین جک نیز مطابق تکنولوژی پیشرفت کنند. حجم بالای موتور و استفاده از تکنولوژی GDI در آن، یکی از این پیشرفت ها بوده است. همچنین، برخی مدل های خودروی جک به سیستم پایداری الکترونیکی ESC مجهز بوده که از انحراف خودرو در جاده جلوگیری می کند. وجود این سیستم ایمنی در خودروهای جک، از وقوع تصادفات مرگبار جلوگیری می کند. علاوه بر این، وجود گیربکس 6 سرعته و سیستم ترمز کمکی هیدرولیکی در خودروی جک، از دیگر ویژگی های بارز این مدل خودرو هستند.

معرفی ماشین جک چینی

یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در چین JAC Motors نام دارد. این شرکت از سال 1964 به تولید خودروهای سنگین و نیمه سنگین در چین مشغول است. این شرکت در سال های اخیر تصمیم به تکمیل سبد محصولات خود گرفته و خودروهای SUV و SUV را به مجموعه محصولات خود اضافه کرده است. به دلیل روابط اقتصادی خوب ایران و چین، JAC دارای نمایندگی رسمی در ایران است که شرکت کرمان موتور آن را بر عهده دارد. برای خرید انواع خودروهای جک می توانید به نمایندگی های کرمان موتور و یا کی ام سی مراجعه کنید تا خودروهای زیبا را با بهترین شرایط خریداری کنید.

لوازم موتوری ماشین جک

مهمترین نکته در زمان تعمیر و یا سرویس خودرو، بررسی موتور آن است. اگر در شرایطی که لوازم موتوری ماشین جک دچار نقص فنی می شوند، به موقع نسبت به تعمیر آنها اقدام کنید، به خودرو آسیب بیشتری وارد نمی شود. گذشته از آن، طول عمر موتوری خودروی جک نیز افزایش می یابد. انتخاب سیلندری از جنس مرغوب، به احتراق کامل سوخت در موتور خودرو کمک کرده و از هدر رفتن سوخت جلوگیری می کند. بعلاوه، توجه به آرایش سیلندرها در بلوک سیلندر نیز، بسیار مهم است.

علاوه بر سیلندرها، وجود پیستون های با کیفیت در موتور خودرو نیز ، نقش مهمی در احتراق دارند. این قطعات با حرکت رفت و برگشت خود، به احتراق کامل کمک می کنند. همچنین، وجود این قطعه برای انتقال انرژی حاصل از احتراق به میل لنگ حیاتی است.

وارد کننده قطعات جک

خرید لوازم موتوری ماشین جک

جنس قطعات، در خرید لوازم یدکی جک بسیار حائز اهمیت می باشد. اگر قطعه از متریال مرغوب ساخته شده باشد، تا سالها قابل استفاده بوده و عملکرد خوبی از خود نشان می دهد. علاوه بر این، به قطعات دیگر نیز آسیبی وارد نمی شود. بطور مثال، اگر از پیستون های آلومینیومی در موتور خودرو استفاده شود، وزن موتور خودرو کمتر شده و شتاب آن افزایش می یابد.

اصالت قطعات نیز، نکته ی مهم دیگری است که باید هنگام خرید لوازم موتوری ماشین جک در به آن توجه نمود. استفاده از قطعات تقلبی، اگرچه هزینه کمتری برای افراد دارد، اما استهلاک خودرو را افزایش می دهد. گذشته از آن، آن قطعه سریعتر دچار نقص فنی شده و باید برای تعمیر مجدد، هزینه بیشتری پرداخت شود. پس باید در نظر داشت که استفاده از قطعات کهنه به جای قطعات نو نیز انتخاب مناسبی نبوده و عملکرد خودروی جک را تحت تاثیر قرار می دهد.

به همین دلیل، خرید از فروشگاه ها و برندهای معتبر که در زمینه فروش لوازم یدکی خودرو های چینی فعالیت دارند مهمترین اصل در تهیه لوازم یدکی می باشد. در این میان، شرکت حقی پارت، یکی از گزینه های ایده آل برای خرید لوازم موتوری ماشین جک می باشد. بنابراین، اگر قصد خرید لوازم یدکی خودروی جک را دارید، با خرید از این شرکت، از اصالت قطعات و قیمت مناسب کالاها، اطمینان حاصل فرمایید. با مراجعه به سایت این شرکت، از قیمت قطعات مختلف موتور خودروی جک اطلاع کسب کنید.

چگونه لوازم یدکی اصلی و با کیفیت جک خودرو را انتخاب کنیم؟

یکی از مهم ترین سوالاتی که در هنگام خرید قطعات اصلی برای خریداران پیش می آید این است که چگونه می توان بهترین و اورجینال قطعات خودروهای جک چینی را پیدا کرد و انتخاب کرد؟ راه های مختلفی برای این کار وجود دارد، به عنوان مثال می توانید این قطعات را از یک دلال خارج از کشور خریداری کرده و به کشور تحویل دهید.اما یک راه راحت هم برای این کار وجود دارد و آن خرید از فروشگاه ها و مراکز پخش واقعی است. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه ما با اطمینان کامل از کیفیت و اصالت محصول، قطعات مورد نیاز خودروی خود را تهیه کنید.

نحوه شناسایی و انتخاب قطعات یدکی اصلی خودروهای جک

اما چگونه لوازم یدکی اورجینال خودروی جک چینی خود را بخریم؟ آیا برای این کار باید پول زیادی خرج کنیم؟ در پاسخ به این سوالات باید بگوییم که قیمت بالا به معنای کیفیت و اصالت بالای محصول نیست. شرکت های زیادی هستند که قطعات یدکی جک تقلبی و بی کیفیت را وارد بازار کرده و با قیمت های گزاف به مشتریان خود می فروشند. بنابراین قیمت قطعات یدکی را نباید ملاک کیفیت و اصالت آنها قرار داد. سعی کنید شرکت هایی را که به طور رسمی قطعات اصلی خودرو Jac را تولید یا وارد می کنند شناسایی کنید تا بتوانید قطعات مورد نیاز خود را راحت تر خریداری کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا