عمومیکسب و کار استانها

بهترین رشته ها برای مهاجرت به فرانسه

بهترین رشته ها برای مهاجرت به فرانسه

دانشجویان زیادی در سراسر دنیا برای بهره مندی از خدمات آموزشی بهتر و رسیدن به شرایط کاری مطلوب تمایل دارند کشور و دانشگاه خود را تغییر دهند. علاوه بر این برخی ها روش تحصیل را به عنوان مسیری برای دریافت و تابعیت در نظر می گیرند. در این مقاله علمی تصمیم داریم سیستم آموزشی کشور فرانسه را مورد بررسی قرار دهیم و بهترین رشته های تحصیلی در فرانسه را بررسی نماییم. شرایط تحصیل در بهترین رشته تحصیلی در فرانسه چیست؟ بهترین رشته ها برای مهاجرت به فرانسه کدام است؟ شرایط تحصیل در رشته های علوم پزشکی، علوم مهندسی و… در فرانسه چگونه است؟ در این مقاله که با کمک از وکلای محلی کشور فرانسه یا با رجوع به وبسایت های رسمی نگارش شده است قصد داریم شما را با بهترین رشته ها برای مهاجرت به فرانسه آشنا سازیم و شرایط تحصیل در این کشور را بیان نماییم. شما سروران عزیز می توانید برای مهاجرت تحصیلی به فرانسه و برای آشنایی با بهترین رشته ها برای مهاجرت به فرانسه با مشاورین و تماس حاصل نمایید و مشاوره و اطلاعات رایگان دریافت کنید.

تحصیل در فرانسه ملک پور: به صورت کلی کشور فرانسه به دلیل بهره مندی از فرهنگی غنی، معماری بسیار زیبا، کیفیت زندگی مطلوب و هزینه های مقرون به صرفه و… به عنوان یکی از جذاب ترین کشورها برای تحصیل دانشجویان شناخته می گردد. دانشجویانی که را انتخاب می نمایند می توانند فرصت های زیادی را در زمینه تحقیق و توسعه و دریافت آموزش بسیار با کیفیت داشته باشند. فرانسه یکی از قدرت های اقتصادی در سطح جهان شناخته می گردد و شرکت های نظیر ایرباس، توتال و اورنج و… که سهم بسزایی در اقتصاد این کشور دارد، در دنیا به عنوان معتبرترین برند ها شناخته می گردند. علاوه بر این، زبان فرانسوی سومین زبان رایج تجاری دنیا می باشد. فرانسه همانند کشورهایی نظیر اتریش و آلمان به ارائه تحصیلات ارزان به دانشجویان معروف است و هنوز این کشور از لیست کشورهایی که تحصیلات رایگان را به دانشجویان بین المللی ارائه می نمایند خارج نشده است و دانشجویان می توانند در بهترین رشته ها در فرانسه به صورت تقریبا رایگان درس بخوانند. یکی از محبوبیت های دانشگاه های فرانسه ارائه تحصیلات با کیفیت و متنوع می باشد و دانشجویان می توانند طیف گسترده ای از رشته های تحصیلی در زمینه مدیریت، علوم مهندسی، کامپیوتر و… که جز بهترین رشته ها در فرانسه می باشد را در بهترین دانشگاه های این کشور بگذرانند. دانشجویانی که قصد تحصیل در فرانسه را دارند اگر به زبان فرانسه مسلط باشند می توانند تجربه در بهترین رشته تحصیلی در فرانسه را داشته باشند. در ادامه به بهترین رشته ها برای مهاجرت به فرانسه اشاره خواهیم داشت.

خیلی از دانشجویان بین المللی که تصمیم به ادامه تحصیل در فرانسه دارند به دنبال این هستند که بهترین رشته های تحصیلی برای مهاجرت به فرانسه را بشناسند و در رشته ای تحصیل کنند که بتوانند راحت وارد بازار کار شوند. در نهایت نیز به اقامت دائم و همچنین پاسپورت برسند. از این رو سوالاتی در ذهنشان ایجاد می شود که:

در ادامه سعی بر این نمودیم تمام رشته هایی که می تواند انتخاب درستی برای آینده شما باشد را به صورت کامل شرح دهیم. شاید شما هم جز افرادی باشید که به دنبال رشته ای هستید که پس از تحصیل بتوانید به واسطه آن به درآمد خوب و معقولی برسید. اگر انتخاب شما برای مهاجرت و ادامه تحصیل فرانسه است به شما پیشنهاد می شود با تماس بگیرید تا مشاوره رایگان تلفنی دریافت کنید یا اگر سوالی در زمینه بهترین شغل برای مهاجرت به فرانسه دارید در انتهای مقاله قسمت دیدگاه مطرح کنید تا پاسخ آن را دریافت نمایید.

ایرانیان قبل از ورود و کار در فرانسه لازم است که از طریق یکی از روش های مهاجرت اجازه اقامت و کار را به دست آورده باشند. افرادی که در پی کار در فرانسه هستند لازم است ابتدا کارفرما پیدا کرده تا بتوانند برای ویزای کاری درخواست دهند. البته فارغ التحصیلانی که در این کشور تحصیل کرده اند، برای یافتن کار در فرانسه روش های متعددی را می توانند امتحان کنند. دانشجویان ممکن است بسته به ملیت خود، برای ماندن در فرانسه نیاز به اجازه اقامت موقت نداشته باشند. دانشجویان خارج از کشورهای اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا یا سوئیس، از جمله ایرانیان، ممکن است پس از فارغ التحصیلی در فرانسه برای جستجوی کار بمانند. با توجه به اینکه شانس کار پس از تحصیل از اهمیت زیادی برخوردار است لذا معرفی بهترین رشته ها برای مهاجرت به فرانسه نیز موضوع مهمی در هنگام انتخاب رشته تحصیلی و یا مهاجرت کاری است. فارغ اتحصیلانی که سن آنها کمتر از 28 سال است، می توانند به عنوان یک داوطلب بین المللی در یک اداره یا شرکت فرانسوی در خارج از کشور مشغول به کار شوند. دانشجویان غیر اروپایی پس از فارغ التحصیلی، برای ماندن در فرانسه، باید یک پیشنهاد شغلی یا قرارداد کاری داشته باشند و حداقل یک و نیم برابر حداقل دستمزد (2220 یورو ناخالص در ماه ) به آنها پرداخت شود.

فارغ التحصیلان خارجی و غیر اروپایی بدون پیشنهاد شغلی، می توانند در حالی که به دنبال کار در فرانسه هستند، درخواست مجوز اقامت موقت با اعتبار دوازده ماه و غیرقابل تمدید کنند. افرادی که به دنبال دریافت ویزای کار فرانسه هستند، بایستی به این دقت کنند که نرخ بیکاری در این کشور 8.1 درصد است.

در ادامه بهترین رشته های تحصیلی برای مهاجرت به فرانسه معرفی شده اند. افراد با تحصیل و یا تخصص در این رشته ها، شانس بیشتری برای کار در فرانسه خواهند داشت.

با اقتصاد پررونق، فرانسه یک مقصد تحصیلی ایده آل در خارج از کشور برای دانشجویان تجارت و مدیریت است. پایتخت پاریس دارای ترکیبی عالی از فرصت های دانشگاه و جنبه های شغلی است.

مدیریت یکی از پرطرفدارترین رشته ها تمام دوره ها است. می توان در زمینه های مختلف از جمله کارآفرینی، مدیریت پروژه، مدیریت استراتژیک و مدیریت عمومی تخصص گرفت.

همچنین دانشگاه های مهندسی فرانسه در مورد فرآیند پذیرش بسیار رقابتی هستند. زمانی که به استانداردهای بالاتر تدریس و آموزش عملی با کیفیت در دانشگاه های مهندسی فرانسه فکر می کنید، به راحتی قابل توجیه است. آنها به طور مساوی بر هر دو جنبه آموزش فنی، آموزش آکادمیک و عملی تأکید دارند. معمولا شرکت های بزرگ فرانسوی مانند ایرباس، آلکاتل و آلستوم در زمینه هوانوردی، مخابرات و توربین های گازی دانشجویان را برای استخدام در آینده جذب می کنند.

رشته های پر طرفدار و پولساز زیادی در فرانسه وجود دارد که در ادامه به 5 مورد از بهترین رشته های تحصیلی برای مهاجرت به فرانسه می پردازیم

دکمه بازگشت به بالا