عمومی

بهترین زمان برای خرید فالوور چه زمانی می_باشد؟

بهترین زمان خرید فالوور

هر زمانی که اراده کنید، می‌توانید نسبت به خرید فالوور اقدام کنید. اما از آن جایی که بایستی هماهنگی به خصوصی را میان زمان خرید فالوور جدید و زمان ارسال پست‌های خود داشته باشید، باید بدانید که بهترین و مناسب‌ترین زمان جهت خرید آن‌ها، به زمان پست گذاشتن شما بستگی دارد.

سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام
خرید فالوور

اما سؤالی که ذهن شما را درگیر خود خواهد کرد این است که بهترین زمان جهت ارسال پست در اینستاگرام چه تایمی است و بایستی در چه روزهایی و در چه ساعاتی از شبانه روز پست‌ها و محتواهای خود را ارسال کنید؟ باید بدانید که مناسب‌ترین زمان جهت ارسال پست‌ها، ساعاتی است که اکثر کاربران در آن لحظه در اینستاگرام آنلاین هستند و برای دیدن پست‌ها و استوری‌های شما و دیگران وقت می‌گذارند.

اطلاع از ساعات شلوغی اینستاگرام باعث می‌شود که علاوه بر دیدن پست‌های شما و افزایش بازدید آن‌ها، کامنت، لایک و در نتیجه فالوور بیش‌تری نیز دریافت کنید. بنابراین اهمیت زمان گذاشتن پست که منجر به افزایش فالوور می‌شود را نادیده نگیرید.

خرید فالوور ایرانی واقعی درجه یک
خرید فالوور

ساعات شلوغ اینستاگرام برای پست گذاشتن

  • اولین کاری که پیش از خرید فالوور ایرانی واقعی ارزان باید انجام دهید این است که پست‌های خود را بر اساس موضوعی که دارند، دسته بندی کنید و متناسب با موضوعی که دارند، آن‌ها را ارسال کنید. به عنوان مثال اگر قصد انتشار تصاویر مربوط به میز غذای خود را دارید، بهترین کار این است که آن را در ساعت شام یا ناهار پست کنید. به علاوه در تعطیلات آخر هفته، بایستی پست‌هایی ارسال کنید که جنبه‌ی سرگرم کننده‌ای داشته باشند.
  • سعی کنید پیش از خرید فالوور تا آن جایی که ممکن است مخاطبین خود را بشناسید تا بتوانید متناسب با سلیقه و روحیه‌ای که دارند، محتوا ارسال کنید. به عبارتی توجه به تناسب میان محتوای ارسالی شما و جامعه‌ی هدف، بسیار مهم بوده و باعث می‌شود که با دیدی بازتر نسبت به انتخاب موضوعات اقدام کنید.
  • به یاد داشته باشید که ارسال پست‌های پشت سر هم و پی در پی، تنها بازخورد منفی برای صفحه‌ی شما به ارمغان خواهد آورد. چرا که از لحاظ روانی افراد با دیدن پست‌های پشت سر هم یک پیج به خصوص، عصبی می‌شوند و امکان آنفالو کردن پیج توسط آن‌ها وجود دارد. اگر می‌خواهید در طول روز چند پست منتشر کنید، این کار را به فاصله‌ی چهار ساعت انجام دهید، چرا که می‌توان گفت تاریخ انقضای هر پست چهار ساعت بوده و اگر در این چهار ساعت بازخورد مورد نظر را نگیرد، امکان دیده شدن در آینده را نخواهد داشت.
  • تأکید می‌کنیم که حتماً به روز باشید. هیچ گاه خبری که مربوط به یک ماه، یک هفته یا سه روز پیش است را منتشر نکنید. چرا که سرعت اطلاع رسانی در اینستاگرام بسیار بالا بوده و آپلود پست‌های حاوی خبرهای منسوخ شده، هیچ جذابیتی برای مخاطب نداشته و حتی ممکن است شما را آنفالو نیز بکنند. علاوه بر عدم انتشار اخبار منسوخ شده، هیچ گاه پست‌های غیر مرتبط با فصل یا حال و هوای حاکم بر اینستاگرام را منتشر نکنید. برای مثال عکس یا کلیپ مربوط به روز برفی یا بارانی را در روز آفتابی یا در فصل تابستان منتشر نکنید.
دکمه بازگشت به بالا