عمومی

بهترین فروشنده داکت اسپلیت های ایران رادیاتور در ایران – تاسیسات دات کام

با توجه به همه گیر شدن ویروس کرونا در اقصی نقاط دنیا، برخورداری از هوای سالم و پاک، به عنوان یکی از راهکارهای مؤثر برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری عنوان شده است. داکت اسپلیت ایران رادیاتور به علت برخورداری از فیلترهای باکیفیت، هوای سالم و پاک و عاری از هرگونه آلودگی را در محیط مورد استفاده توزیع می نماید.

بدون تردید، نقش و اهمیت کلیدی و اجتناب ناپذیر سیستم های تهویه مطبوع در ایجاد هوای خنک، دلنشین و سالم را نمیتوان نادیده گرفت. داکت اسپلیت ایران رادیاتور به عنوان یکی از رایج ترین سیستم های تهویه مطبوع، هوای یکنواخت و یکپارچه را در واحدهای تجاری، اداری و مجتمع های مسکونی توزیع می نماید. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که شرکت تولیدی ایران رادیاتور به پشتوانه سال ها حضور در عرضه تاسیساتی، محصولات بسیار باکیفیت و مقرون به صرفه ای را تولید و در اختیار خریداران و مشتریان قرار می دهد. داکت اسپلیت ایران رادیاتور نیز از این قاعده مستثنا نبوده و براساس آخرین فناوری ها و اصول استاندارد جهانی و بین المللی به مرحله تولید می رسد.

لازم به ذکر است که داکت اسپلیت ایران رادیاتور در مدل ها و ظرفیت های هوادهی مختلف (18000 ~ 6000 BTU/H) و با جدیدترین فناوری ها طراحی و تولید می گردند. برخورداری از قابلیت سرمایش و گرمایش، در کنار بدنه محکم و بادوام، از نقاط قوت اسپلیت های ایران رادیاتور محسوب می شوند. در قسمت بدنه اسپلیت ایران رادیاتور از ورق های ضخیم گالوانیزه استفاده شده است. ورق گالوانیزه از ساختار و قطعات دستگاه در برابر عوامل محیطی، زنگ زدگی و پوسیدگی جلوگیری به عمل می آورد.

مشخصات فنی داکت اسپلیت ایران رادیاتور
گاز مبرد R410
گرید انرژِی A
مدت گارانتی 18 ماه – 60 ماه کمپرسور
نصب رایگان ندارد
نوع کمپرسور روتاری
وزن کمپرسور 102 kg
کمپرسور اینورتر no
موقعیت دستگاه سقفی توکار
کشور صاحب برند ایران
ظرفیت سرمایشی Ton 5
ظرفیت اسمی دستگاه ( BTU ) 60
مشخصات کمپرسور.عمق mm 368
شرایط آب و هوایی کمپرسور معتدل (T1)
حداکثر طول لوله کشی 30 M
مشخصات پنل.عمق mm 785
مشخصات پنل.ارتفاع 290 mm
مشخصات پنل.وزن پنل 52 kg
مشخصات پنل.عرض 1250 mm
مشخصات کلی. سایز لوله رفت 9.52 (3/8″)
مشخصات کلی. سایز لوله برگشت 19.05
برند محصول ایران رادیاتور

 

داکت اسپلیت ایران رادیاتور

نقاط قوت داکت اسپلیت ایران رادیاتور

کیفیت و دوام بالا، در کنار راندمان و بازده و توان خنک کنندگی عالی، داکت اسپلیت ایران رادیاتور را به گزینه خرید بسیاری از خریداران سیستم های تهویه مطبوع مبدل ساخته است. لازم به ذکر است که با توجه به شیوع ویروس کرونا در گوشه و کنار دنیا، برخورداری از هوای تمیز و سالم، به عنوان خط اول درمان و پیشگیری از شیوع این ویروس همه گیر به شمار می آید. لازمه تولید و توزیع هوای تمیز و سالم در فضا، بهره مندی از یک سیستم تهویه مطبوع کاربردی و باکیفیت می باشد.

خرید داکت اسپلیت ایران رادیاتور یکی از بهترین راهکارها برای جامه عمل پوشاندن به این نیاز محسوب می شود. قیمت مقرون به صرفه، طراحی ظاهری زیبا و جذاب، بهینه سازی و صرفه جویی در مصرف انرژی، توزیع هوای سالم و پاک و توان خنک کنندگی بهینه را میتوان از دیگر نقاط قوت اسپلیت ایران رادیاتور برشمرد.

پارامترهای مؤثر بر قیمت داکت اسپلیت ایران رادیاتور

به طور کلی، عوامل و مؤلفه های مختلفی به صورت مستقیم یا غیر مستقیم بر قیمت نهایی داکت اسپلیت تاثیرگذار و مؤثر می باشند. نوع و مدل دستگاه یکی از مهمترین عوامل در این زمینه محسوب می شود. براین اساس، اسپلیت های اینورتر در مقایسه با اسپلیت های معمولی از قیمت بالاتری برخوردار می باشند.

داکت اسپیلت ها و همچنین داکت اسپیلت ایران رادیاتور مجهز به یک سیستم گرمایشی بسیار قوی است که برای ایجاد عملیات گرمایشی از کویل آب گرم بهره می برد که بوسیله پکیج یا موتور خانه تامین می شود.

“این محصولات به همراه گارانتی معتبر این شرکت به خریداران عرضه می شود.”

نوع کمپرسور، حجم هوادهی، نوع گاز مبرد، رتبه انرژی دستگاه و ظرفیت گرمایش و سرمایش، از دیگر عوامل مؤثر بر قیمت داکت اسپلیت ایران رادیاتور به حساب می آیند.

منبع :

https://tasisat.com/product-category/cooling/duct-spilit/iranradiator-duct-split/

دکمه بازگشت به بالا