اخبار استانی

بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ تهران کجاست؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text]در این خبر قصد داریم در مورد بهترین مرکز آموزش فیبروز ابرو تهران صحبت کنیم.
۴ مدل اصلی میکروبلیدینگ به روش فیبروز رو مشاهده می کنید که تمام مدلهای هاشور فیبروز بر اساس این ۴ مدل زده میشن. هنگامی که با بیماری صرع و اختلالات ایمنی بدن مواجه هستید، میکروبلیدینگ و میکروپیکمنتیشن ممنوع است. می‌توانید در ماساژ صورت از روغنهای مخصوص نیز استفاده کنید.

افراد مستعد كلوييد (افراد بد زخم نمی توانند از میکرونیدلینگ استفاده کنند) (روش جايگزين مزوتراپى و ليزر و استفاده از كرمها). خب ماسک های دست ساز گیاهی هم عوارضی ندارد و هم مقرون به صرفه است.

فیبروز ابرو در تهران

لیفت ابرو با مواد چه تفاوتی با لمینت ابرو دارد؟! آموزش لیفت ابرو با مواد بایوتاچ ! مزیت میکروبیلدینگ ابروها نسبت به سایر روش های تاتو اینست که در آن خط ها و هاشور بسیار طبیعی و ظریف ایجاد می شود.

هر ساله این آکادمی در کشورهای مختلف دوره هایی رو برای آموزش فیبروز ابرو برگزار میکنه و به کسایی که مهارت اینکارو یاد گرفتن و از نظرش مورد تایید هستن (که البته واقعا باید مسلط شده باشن)، مدرک رسمی و بین المللی فیبروز میده. میکرونیدلینگ برای درمان اسکار (جای زخم و جراحت، جای آبله مرغان) راهکارها و روش ها پوست انسان یک عضو بیرونی است.
به یاد داشته باشید: کیفیت رنگ مورد استفاده در میکرو ابرو خیلی مهمه و متاسفانه امروزه بدلیل قیمت های مختلفی که برای رنگ های اصلی فیبروز ابرو وجود داره خیلی از مراکز زیبایی به هر قیمتی دنبال رنگ فیبروز ارزان قیمت هستند و اصلا براشون اصلی بودن و ارجینال بودن اون رنگ اهمیت نداره! مدت زمان درمان محل زخم برای افراد مختلف با انواع مختلف پوست متفاوت بوده و بین ۱۴ تا ۳۰ روز متغیر است.

آشنایی بیشتر با مرکز آموزش فیبروز ابرو تهران: https://fatemehhabashi.com/microblading/

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دکمه بازگشت به بالا