عمومیکسب و کار استانها

تلویزیون شیائومی 55 اینچ فراتر از انتظارات شما

شیائومی با تلویزیون های خود علاقه زیادی ایجاد کرده است. اکنون که سرانجام آنها در بازار ایران حضور دارند و ما توانسته ایم چند روزی را با مدل 55 اینچی سپری کنیم، سوال اصلی این است که آیا تلویزیون شیائوی انتظارات را برآورده می کنند؟ خوب، من در این تحلیل Xiaomi Mi LED TV 4S به شما می گویم، پس با ما همراه باشید.

شیائومی از اهمیتی که بازار تلویزیون برای آنها نشان می دهد آگاه است. همچنین مهم این است که در کشوری مانند ایران که کاربران ارزش زیادی برای نام تجاری دارند عملکرد خوبی داشته باشد، بنابراین محصول امیدوار کننده ای است.

خب، با توجه به همه این ها، چالش بزرگ مارک این است که متقاعد شود آنچه آنها با قیمت 13 میلیونی ارائه می دهند -که برای مدل 55 اینچ است، نه تنها یک قیمت بسیار جذاب است بلکه یک محصول برتر از تولید کنندگان با در یک مسیر رو به رشد می باشد.
من کمی جلو می افتم و تأیید می کنم که بله، موفق می شود. قیمت آن محدوده ارزان است و با این حال عملکرد آن در محدوده متوسط ​​و متوسط ​​بالا است. حتی در این صورت، جزئیاتی وجود دارد که می خواهم به شما بگویم تا بهترین گزینه برای دستیابی به آن ارزش داشته باشد یا نه. بنابراین در این مقاله با ما همراه باشید.

طراحی تلویزیون شیائومی 4S

طراحی تلویزیون شیائومی 55 اینچ اولین چیزی است که چشم های ما به آن می افتد. این مهمترین بخش نیست اما درست است که اگر از نظر ظاهری جذب نشوید، گزینه های شما کاهش می یابد. در اینجا شیائومی پیچیده و سنگین نبوده و محصولی سبک را ارائه می دهد.

قسمت جلو، با قاب های فلزی بی عیب و نقص و کاملاً کوچک، محصولی چشمگیر و جذاب را به همراه دارد، اما چیز خاص و استثنایی در مورد آن نیست، زیرا او هیچ جزئیات پیشگامانه ای را با بقیه بازار ارائه نمی دهد.
در پشت داستان تغییر می کند. قرار دادن تلویزیون در مقابل دیوار موضوعی است که مهم نیست، اما وقتی به آن نگاه می کنید متوجه می شوید که شیائومی کجا را چشم پوشی کرده است تا قیمت آن را تنظیم کند.

قسمت پشتی ساخته شده از پلی کربنات،  بسیار ساده است و کیفیت پلاستیک مناسب است. هنگام نگه داشتن یا حرکت دادن تلویزیون، بین وزن و لمس آن زمانی است که می فهمید فاصله آن با آنچه دامنه بالا ارائه می دهد فاصله دارد. این یک مشکل است؟ به هیچ وجه، اما شما باید نظر دهید.

من از نظر ظاهری این محصول را دوست داشتم، وقتی تولید کننده از پشت با نوعی بافت  مواد بهتر یا حتی پشت فلز ، کاورهایی برای پنهان کردن کابل ها و بهبود مدیریت آنها و غیره مراقبت می کند بسیار قدردانی می کنم، اما اینها ویژگی هایی هستند که در تلویزیون های 30 میلیونی دیده می شوند، بنابراین برای هزینه های بیشتر من بیشتر نمی پرسم و از آنچه ارائه می دهد قدردانی می کنم.

این عملکرد تلویزیون برای پچ وال و اندروید تی وی است

تلویزیون را از جعبه بیرون می آورید، راه اندازی می کنید و همه چیز مربوط به زیبایی است را مشاهده می کنید. با دیدن آنچه در سطح سیستم ارائه می شود از قبیل تجربه کاربر و همه چیزهایی که مربوط به زیبایی است شگفت زده می شوید.

سیستم عامل بخش تلویزیون های هوشمند آن غیر از Android TV نیست، گرچه شیائومی شگفتی عجیب و غریب را در نظر گرفته است. نیازی نیست درباره تلویزیون در تلویزیون های ایجاد شده توسط Google زیاد در مورد این گزینه اظهار نظر کنم.

Android TV یک سیستم کاملاً کامل با تعداد زیادی برنامه و امکانات است. اگر می خواهید Netflix را تماشا کنید، می توانید برنامه آن را بارگیری کنید. اگر می خواهید HBO را نیز ببینید درست مثل اینکه می توانید از سرویس های دیگری مانند آمازون پریم و غیره استفاده کنید.

علاوه بر این، شما نه تنها برنامه هایی برای دسترسی به سرویس های پخش جریانی ویدیو دارید، بلکه می توانید از پلکس، پخش کننده ها برای محتوایی که در درایوهای USB دارید یا به همان شبکه محلی متصل هستید استفاده کنید. و اگر می خواهید می توانید باز های اندرویدی یا سایر برنامه های کاربردی را توسط تلویزیون با قابلیت کروم کست اجرا کنید.

آیا همه چیز راجب تلوبربون شیائومی 55 اینچ تمام شد؟ خیر ، شیائومی دو جزئیات را معرفی کرده است که ممکن است برای کاربر جالب باشد. اول از همه PatchWall است که نوعی راه انداز که می تواند جایگزین رابط Android TV بومی شود و به محتوای ویژه، برنامه ها و بخش های دیگر مانند منابع مختلف ویدئویی موجود دسترسی پیدا می کند، اما patchwall مخصوص استفاده در چین است و در ایران بهتر است از اندروید تی وی استفاده کنید، یعنی چاره ای ندارید جز این.

این راه انداز بسیار شبیه به رابط tvOS ، سیستم عامل اپل برای تلویزیون اپل است. وعلاوه بر این، با چیزی که دومین جزئیات عالی این تلویزیون شیائومی است تقویت می شود که آن برنامه ای برای کنترل اتوماسیون خانگی می باشد.

اگر دستگاه های هوشمند شیائومی مانند لامپ، سنسور و غیره دارید، می توانید آنها را از طریق تلویزیون کنترل کنید که به نوعی مرکز کنترل اتوماسیون خانگی تبدیل می شود. در کنار همه اینها از دستیار صوتی و کروم کست و سایر گزینه های رایج تلویزیون های هوشمند نیزمی توانید استفاده کنید.
با احتساب اینکه ما یک پردازنده چهار هسته ای MediaTek MSD6886 داریم، همه آنچه در بالا ذکر شد روان کار می کند و ارزش بیشتری حتی به تلویزیونی می دهد که هزینه آن کمتر از 13 میلیون است.

بنابراین، در سطح تجربه تجربه کاربری و آپشن ها غملکرد بسیار خوبی را نشان می دهد. تنها انتقاد من به گزینه های پیکربندی پیشرفته است که برای کاربران متخصص تر می تواند تا حدودی محدود باشد، اما برای عموم که فکر می کنم این تلویزیون برای مصارف عادی آن ها است، بیش از حد پیشرفته است.

دکمه بازگشت به بالا