عمومیکسب و کار استانها

علت روشن نشدن ماکروفر پاناسونیک

خرابی ها و ایرادات زیادی ممکن است علت روشن نشدن ماکروفر پاناسونیک باشند. ماکروفرها انرژی گرمایی لازم برای پخت و گرم کردن غذا را از طریق امواج الکترو مغناطیسی تولید می‌کنند. اصلی ترین علت خرابی مایکروفر و روشن نشدن آن مربوط به اتصالات برق و دو شاخه دستگاه است. در نظر داشته باشید در صورت بروز هرگونه خرابی در ماکروفر پاناسونیک از متخصصین کمک بگیرید.

7 علت روشن نشدن ماکروفر پاناسونیک

  1. مشکل سیستم برق رسانی
  2. اشکال در دکمه ها
  3. خرابی کنترل پنل
  4. خرابی میکروسوئیچ درب
  5. خرابی فیوز و
  6. آسیب دیدن برد اصلی
  7. خرابی ترموستات

تعمیرگاه مجاز ماکروفر پاناسونیک در تهران

چنانچه ماکروفر پاناسونیک شما دچار نقص فنی شده است با خیال راحت می توانید دستگاه خود را برای تعمیر به یدک تعمیر بسپارید. خدمات این مجوعه دارای گارانتی ۹۰ روزه می باشد. هزینه های تعمیر ماکروفر ال جی  در اصفهان  کاملاً مورد تایید نهادهای نظارتی بوده و بر اساس نرخنامه اتحادیه تعیین می‌شود. برای تمامی خدمات نیز فاکتور رسمی صادر خواهد شد. ترموستات یک نوع سنسور حرارتی است که از جنس بی متال ها می باشد. اگر دما تغییر کند شکل آنها  تغییر میکند و هنگامی که دمای ماکروفر بالا برود ترموستات خراب شده و منجر به روشن نشدن ماکروفر می شود.

مشکل سیستم برق رسانی

  1. برای بررسی علت روشن نشدن مایکروفر پاناسونیک بهتر است از سیستم برق رسانی شروع کنید.
  2. مطمئن شوید که برق منزل شما وصل است, امکان دارد بدون اینکه متوجه شده باشید برق قطع‌شده یا فیوز پریده باشد.
  3. در مرحله بعدی  به سراغ پریزی که دوشاخه ماکروفر به آن متصل است رفته و آن را بررسی کنید, برای این کار می‌توانید از یک فازمتر استفاده کنید.
  4. اگر کابل ماکروفر شما دچار آسیب یا پارگی شده، احتمال روشن نشدن دستگاه نیز به همان علت است.

در ماکروفر های قدیمی ممکن است این دکمه بشکند و یا اتصالات داخلی آن پوسیده شده باشد. در دستگاه های جدید کمتر شاهد بروز این ایراد خواهیم بود. ممکن است در اثر خراب شدن کنترل پنل و یا خراب بودن دکمه روشن و خاموش دستگاه شما روشن نشود و لازم به ذکر است این ایراد می‌تواند در اثر خرابی برد کنترل اصلی هم باشد. توجه داشته باشید برای حل مشکلات مربوط به کنترل پنل و برد کنترل اصلی از یک متخصص کمک بخواهید. سوییچ‌های درب را از لحاظ عدم وجود علائم گرم شدن بیش از حد دستگاه مانند قوس یا سوختگی بررسی کنید.

لامپ مگنترون اصلی‌ترین قطعه ماکروفر است که این بخش وظیفه گرم کردن غذا را بر عهده دارد و کار لامپ مگنترون تغییر دو قطب مثبت و منفی مواد غذایی به منظور گرم کردن آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها است. خرابی لامپ مگنترون نیز می‌تواند یکی از دلایل روشن نشدن دستگاه باشد. در ابتدا فیوز سرامیکی دستگاه را بررسی کنید, خراب بودن فیوز سرامیکی می‌تواند علت روشن نشدن دستگاه باشد. آخرین علت روشن نشدن ماکروفر پاناسونیک میتواند خرابی کنترل برد اصلی باشد. اگر  سایر بخش‌ها را بررسی کردید و علت روشن نشدن دستگاه را پیدا نکردید می‌توانید به بررسی کنترل برد و تعویض آن بپردازید.

برای ثبت درخواست خدمات تعمیر می توانید فرم آنلاین موجود در سایت را پر کنید و منتظر تماس همکاران بخش پذیرش بمانید. همچنین می توانید در ساعات اداری روزهای کاری با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید. خرابی ها و ایرادات زیادی ممکن است علت روشن نشدن ماکروفر پاناسونیک باشند. ماکروفرها انرژی گرمایی لازم برای پخت و گرم کردن غذا را از طریق امواج الکترو مغناطیسی تولید می‌کنند. اصلی ترین علت خرابی مایکروفر و روشن نشدن آن مربوط به اتصالات برق و دو شاخه دستگاه است. در نظر داشته باشید در صورت بروز هرگونه خرابی در ماکروفر پاناسونیک از متخصصین تعمیرات ماکروفر کمک بگیرید.

لامپ مگنترون اصلی‌ترین قطعه ماکروفر است که این بخش وظیفه گرم کردن غذا را بر عهده دارد و کار لامپ مگنترون تغییر دو قطب مثبت و منفی مواد غذایی به منظور گرم کردن آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها است. خرابی لامپ مگنترون نیز می‌تواند یکی از دلایل روشن نشدن دستگاه باشد. در ابتدا فیوز سرامیکی دستگاه را بررسی کنید, خراب بودن فیوز سرامیکی می‌تواند علت روشن نشدن دستگاه باشد. آسیب دیدن برد اصلی آخرین علت روشن نشدن ماکروفر پاناسونیک میتواند خرابی کنترل برد اصلی باشد. اگر  سایر بخش‌ها را بررسی کردید و علت روشن نشدن دستگاه را پیدا نکردید می‌توانید به بررسی کنترل برد و تعویض آن بپردازید. ترموستات یک نوع سنسور حرارتی است که از جنس بی متال ها می باشد.

اگر دما تغییر کند شکل آنها  تغییر میکند و هنگامی که دمای ماکروفر بالا برود ترموستات خراب شده و منجر به روشن نشدن ماکروفر می شود. تعمیرگاه مجاز ماکروفر پاناسونیک در تهران : چنانچه ماکروفر پاناسونیک شما دچار نقص فنی شده است با خیال راحت می توانید دستگاه خود را برای تعمیر به یدک تعمیر بسپارید. خدمات این مجوعه دارای گارانتی ۹۰ روزه می باشد. هزینه های تعمیر کاملاً مورد تایید نهادهای نظارتی بوده و بر اساس نرخنامه اتحادیه تعیین می‌شود. برای تمامی خدمات نیز فاکتور رسمی صادر خواهد شد. برای ثبت درخواست خدمات تعمیر می توانید فرم آنلاین موجود در سایت را پر کنید و منتظر تماس همکاران بخش پذیرش بمانید.

همچنین می توانید در ساعات اداری روزهای کاری با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید. همیشه کار درست کردن غذا یا گرم کردن آن بسیار زمان بر بوده است و در گذشته از روش های مختلفی استفاده می کردند تا بتوانند کاری که امروزه مایکروفر در خانه های ما انجام می دهد را انجام دهند. شرکت پاناسونیک که یکی از پیشگامان تولید لوازم خانگی در دنیا بوده است یکی از با کیفیت ترین دستگاه های دنیا را می سازد اما در هر صورت این دستگاه ممکن است با مشکلات زیادی رو به رو شود که یکی از آن روشن نشدن است ! اما علت روشن نشدن ماکروفر پاناسونیک چیست ؟

اگر از مصرف کنندگان این برند هستید کافیست با ما در این مطلب همراه باشید تا علت روشن نشدن ماکروفر پاناسونیک خود را پیدا کنید. اما پیش از آن لازم به ذکر است که ما روشن نشدن ماکروفر پاناسونیک را از دو جنبه برسی خواهیم کرد : هر کدام از مشکلات بالا به علت ایراد در یک قطعه می باشد که ما به طور کامل آن را برسی خواهیم کرد. البته فراموش نکنید این که کدام یک از علت های زیر در مایکروویو شما وجود دارد نیاز به عیب یابی دقیق دارد و باید برای پیدا کردن آن و تعمیر آن به یک نمایندگی تعمیرات مایکروفر Panasonic مراجعه کنید.

برای پیدا کردن این تعمیرکار در شهر تهران می توانید از گروه ژاو تماس بگیرید. همانطور که بدون شک در حین کار با مایکروفر پاناسونیک متوجه شده اید در زمانی که درب این دستگاه به خوبی بسته نمی شود دستگاه شروع به کار نمی کند. پس یکی از علت های روشن نشدن مایکروویو پاناسونیک خرابی درب است. خرابی درب این دستگاه می تواند به صورت خرابی میکروسوییچ باشد یعنی حالتی که درب بسته شده است اما این خبر به برد نرسیده است. همچنین گاهی به علت ضربه درب از رگلاژ خارج می شود که در کاملا بسته نمی شود در نتیجه این دستگاه روشن نمی شود.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا