عمومیکسب و کار استانها

مزوتراپی برای درمان جوش صورت

مزو تراپی جای جوش (تزریق مزو جوش) : جوش زمانی اتفاق می افتد که منافذ پوست با چربی و سلول های مرده مسدود می شود. در نتیجه سلول های مرده از آخرین لایه پوست (اپیدرم) بالا رفته و در این منافذ تجمع می یابند. از عوامل ایجاد جوش می توان به موارد زیر اشاره کرد: پوست کثیف: تمیز نگه داشتن منافذ پوست بسیار مهم است. تعریق زیاد و لمس منافذ می تواند باعث عفونت آنها شود. یکی دیگر از دلایل کثیف شدن پوست، پاک نکردن صحیح آرایش از روی پوست است.

رژیم غذایی: از آنجایی که پوست بزرگترین عضو بدن انسان است، رژیم غذایی نامناسب می تواند بر پوست تأثیر بگذارد. بنابراین، برای حفظ سلامت پوست، توصیه می کنیم رژیم غذایی پرچرب، فرآوری شده یا شیرین را کاهش دهید. مصرف سبزیجات، پروتئین و آب می تواند تاثیر زیادی بر سلامت پوست داشته باشد. دارو: برخی داروها می توانند احتمال ایجاد جوش روی پوست را افزایش دهند. بنابراین بهتر است قبل از مصرف دارو در مورد عوارض جانبی آن با راهوار طب صحبت کنید. هورمون ها: در برخی موارد، هورمون ها تولید چربی در پوست را تغییر می دهند. به همین دلیل است که نوجوانان بیشتر مستعد جوش هستند. زیرا هورمون ها در این زمان متعادل نیستند.

روش مزوتراپی جای جوش  چگونه انجام می شود؟

مزوتراپی جای جوش یک روش غیر جراحی و غیر تهاجمی برای تزریق پوست است. در این روش از تزریق های متعدد برای اطمینان از ورود دارو به لایه های زیرین پوست استفاده می شود. سوزن ها به راحتی سطح پوست را به روشی غیر تهاجمی مخدوش می کنند و به سرم و سایر مواد مغذی اجازه می دهند تا به عمق پوست نفوذ کنند. سرم معمولاً حاوی انواع مختلفی از ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها، مواد معدنی، آنزیم ها و اسیدهای آمینه است. مزوتراپی ضد جوش با کاهش چربی در پوست برای کاهش بروز آکنه عمل می کند. این درمان همچنین سلول های مرده را از بین می برد و با تحریک تولید سلول های جدید پوست را شفاف تر می کند.

مزوتراپی جای جوش برای چه کسانی مناسب است؟

مزوتراپی جای جوش (تزریق مزو جوش) برای همه افراد بین 18 تا 75 سال مناسب است. کسانی که سلامت و وزن متعادلی دارند بهترین نتیجه را از این درمان می گیرند. بنابراین افراد زیر با ویژگی های فوق کاندیدای مناسبی برای مزوتراپی آکنه هستند: افرادی که پوست چرب دارند. افرادی که تعداد زیادی باکتری و سلول های مرده روی پوست خود دارند.  فردی که جوش و لک روی صورت دارد. کسانی که می خواهند تولید کلاژن و فیبرهای الاستین را در پوست فعال کنند. مراقبت های بعد از مزوتراپی جای جوش (تزریق مزو جوش) : برای کاهش عوارض بعد از مزوتراپی، بهتر است به توصیه های پزشک و مشاور خود توجه کنید. معمولاً هنگام بازگشت به خانه از شما خواسته می شود کارهای زیر را انجام دهید:

  • در 48 ساعت اول از کمپرس سرد و یخ برای کاهش تورم و قرمزی استفاده کنید.
  • شما باید ناحیه تحت درمان را به مدت 72 ساعت پس از درمان پانسمان کنید.
  • به مدت سه روز پس از درمان از یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات و پروتئین بالا پیروی کنید.
  • با نوشیدن آب کافی بدن خود را مرطوب نگه دارید.
  • تا دو روز پس از درمان از آرایش روی صورت خود استفاده نکنید.

تاثیر مزوتراپی جای جوش بعد از چه مدت مشخص میشود؟

مزوتراپی جای جوش (تزریق مزو جوش) علاوه بر از بین بردن لکه ها و اسکارهای ناشی از جوش، کارهای دیگری را برای پوست انجام می دهد. این روش روند پیری را معکوس می کند و خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد. از طرفی چین و چروک ها را کاهش می دهد و زخم ها و برآمدگی های ناشی از سال ها جوش را التیام می بخشد. با برطرف شدن این شرایط، رنگ چهره روشن تر می شود و وضعیت کلی پوست به طور چشمگیری بهبود می یابد. شما می توانید تمام این نتایج را بعد از اولین مزوتراپی جاش جاش مشاهده کنید. با این حال، اگر قصد دارید پوست خود را به طور کامل ترمیم کنید، باید با پزشک مشورت کنید.

جهت انجام مزوتراپی جای جوش (تزریق مزو جوش) و همچنین اطلاع از قیمت مزوتراپی جای جوش (تزریق مزو جوش) در کلینیک زیبایی یاس بندرعباس که یکی از بهترین و مجهزترین مرکز خدمات زیبایی در بندرعباس می باشد کافیست با ما در تماس باشید. مزوتراپی یا جوانسازی پوست روشی غیرجراحی برای رفع مشکلات پوستی، لک و تیرگی‌ها و جوانسازی پوست صورت و بدن است. در تکنیک مزوتراپی صورت مواد معدنی، ویتامین‌ها، آنزیم و هورمون‌های مورد نیاز از طریق سوزن ریز به عمق لایه‌های پوستی تزریق می‌شوند. قبل از مزوتراپی صورت حتما با متخصص پوست و مو مشورت کنید. شما می‌توانید از طریق سایت دکترتو با بهترین پزشکان در ارتباط باشید. در دکترتو علاوه بر سیستم تعیین وقت حضوری امکان مشاوره آنلاین و تلفنی با پزشکان وجود دارد.

‏مزوتراپی صورت چیست؟

مزو چیست؟ مزوتراپی صورت یک روش زیبایی و درمانی است که در آن مواد مغذی و مرطوب‌کننده به لایه‌های عمیق پوست صورت تزریق می‌شوند. این روش کیفیت و ظاهر پوست را بهبود بخشیده و باعث ترمیم بافت، افزایش تولید کلاژن و الاستین، رفع خطوط ریز و چین و چروک‌، ترمیم آکنه و کاهش لکه‌های پوستی می‌شود.. مزوتراپی صورت برای لک مزو صورت با استفاده از مواد مغذی و مرطوب‌کننده می‌تواند لک‌های صورت ناشی از تابش آفتاب را کاهش داده و پوست را روشن و لک‌های پیری را برطرف کند. اگر لک‌های پوستی به دلیل بیش‌فعالی مِلانوسیت‌ها (سلول‌هایی که رنگ پوست را تولید می‌کنند) ایجاد شده باشند، مزوتراپی صورت با تعادل رنگ پوست باعث بهبود وضعیت ظاهری پوست صورت می‌شود.

۲. مزوتراپی صورت برای جوش چگونه جوش های صورت را از بین ببریم؟ با تزریق مواد ضد التهاب و تجدیدکننده به پوست، مزو تراپی صورت التهاب‌ و جوش‌های روی صورت را کاهش داده و باعث بهبود وضعیت پوست می‌شود. اسید هیالورونیک موجود در این روش با آبرسانی پوست، التهاب و قرمزی جوش‌های صورت را برطرف کرده، و پپتیدها هم با بازسازی و ترمیم بافت پوست، علائم التهابی جوش‌ها را کاهش می‌دهند. . مزوتراپی صورت مردان این تکنیک برای بهبود کیفیت پوست، کاهش چین و چروک‌، رفع لک‌های پوستی و بهبود مشکلات پوستی در مردان هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. اصول مزوتراپی صورت برای مردان و زنان یکسان است و تفاوت اساسی در روش‌ها و مواد مورد استفاده وجود ندارد.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا